Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Amerikaanse Tv-series
Dat is voor mij ook het leuke van Glee: het is totaal niet realistisch, het is overdeven, het is cliche, maar dat maakt het zo ontzettend leuk. Het is niet diepgaand, dat hoeft ook niet: het is een comedy!
Ik ben groot fan (vooral van Sue Sylvester en Brittany) en kan niet wachten tot seizoen 2 begint (volgende week!) Verder vind ik het niet kinderachtig. Er zitten ook opmerkingen ed in die juist door kinderen niet begrepen worden, maar door de volwassenen wel ("I guess I just don't have a gagreflex.." -"When you're older, that'll turn out to be a gift")
Ach, ik ben gewoon groot fan :p
Ik ben groot fan (vooral van Sue Sylvester en Brittany) en kan niet wachten tot seizoen 2 begint (volgende week!) Verder vind ik het niet kinderachtig. Er zitten ook opmerkingen ed in die juist door kinderen niet begrepen worden, maar door de volwassenen wel ("I guess I just don't have a gagreflex.." -"When you're older, that'll turn out to be a gift")
Ach, ik ben gewoon groot fan :p
-
- Amerika-expert
Van de week de nieuwe serie Terriers of FX gekeken.
Vond het wel een leuke serie. Beetje droge humor en zo hier en daar ook nog wat actie
Vond het wel een leuke serie. Beetje droge humor en zo hier en daar ook nog wat actie

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gister weer eens een aflevering van de Dog Whisperer gekeken. Het blijft mooi om te zien hoe Cesar het gedrag van honden kan veranderen.
rvd4always schreef:Gister weer eens een aflevering van de Dog Whisperer gekeken. Het blijft mooi om te zien hoe Cesar het gedrag van de baasjes kan veranderen.
changed

althans dit beweert Cesar altijd.
Prachtig programma!
Dacht dat morgen Hawaii-five-O begint, ben benieuwd, House start ook weer 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Cesar is inderdaad heel vermakelijk om naar te kijken. Heb alleen nu de nare gewoonte ontwikkelt om "ksssst" te zeggen als de buurkinderen vervelend zijn 
Ik vond de eerste aflevering van Outlaw erg leuk, ben heel benieuwd hoe die serie zich gaat ontwikkelen.

Ik vond de eerste aflevering van Outlaw erg leuk, ben heel benieuwd hoe die serie zich gaat ontwikkelen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Bandido
- Amerika-expert
Ja, maar dat is het ook, het is geen serieus drama. Het is luchtig entertainment, niets meer dan dat. En dat ze thema's behandelen die hier spelen maakt het nog geen documentaire.vana schreef:Ik zie het tot nu toe meer als amusement dan als een diepgravende serie
"Keep Georgia On Your Mind"
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik dacht ook niet dat het een documentaire moest voorstellen
, ik vond het inderdaad gewoon entertainment.
Maar door deze zinnen van Petra dacht ik dat het meer serieus bedoeld was.
Marjon

Petra/VS schreef: Wat vind jij "kinderachtig"? Ik vind Glee erg goed en de rest van het gezin, inclusief Rick en Kai, ook. Dat Bralo "uiteraard" op niets vindt trekken, snap ik niet. Ze belichten allerlei moeilijkheden, waar Amerikaanse high school leerlingen mee te maken kunnen krijgen.
Marjon
Ik vond Beverly Hills 90210 werd kapot gemaakt omdat ze opeens zoveel maatschappelijke problemen probeerden te verwerken in de serie
Ik erger me trouwens vaak aan in series dat men zoveel ruzie maakt, beste vrienden en familie schelden elkaar uit voor rotte vis en ze haten elkaar en een half uur later zegt men sorry en het is weer goed 

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
In zoverre, dat de high school problemen, die belicht worden, wel serieus zijn. Tienerzwangerschap bijvoorbeeld is, zeker in bepaalde gebieden, een te vaak voorkomend iets. De serie doet me een beetje aan Fame denken, speelde die serie in Nederland, volgens mij wel, toch?vana schreef:Ik dacht ook niet dat het een documentaire moest voorstellen, ik vond het inderdaad gewoon entertainment.
Petra/VS schreef: Wat vind jij "kinderachtig"? Ik vind Glee erg goed en de rest van het gezin, inclusief Rick en Kai, ook. Dat Bralo "uiteraard" op niets vindt trekken, snap ik niet. Ze belichten allerlei moeilijkheden, waar Amerikaanse high school leerlingen mee te maken kunnen krijgen.
Marjon
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- john ny
- Amerikakenner
Ja FAME was destijds een hit in Nederland.... leuke beenwarmers enzo

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
-
- Amerika-expert
Jaaaa de beenwarmers. He-le-maal fan was ik.
Leroy mijn dansheld en Lori Singer.....
... re=related
Leroy mijn dansheld en Lori Singer.....
... re=related
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Oooooh, Fame was helemaal fantastisch! Mijn tante heeft ook heel wat beenwarmers voor me gebreid toen, natuurlijk alle voorbeelden uit de serie! Ik was er helemaal aan verknocht.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Onlangs de nieuwe Fame op DVD gezien, was wel aardig, maar erg tam, de oude serie was leuker, we worden oud

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gisteren de eerste aflevering van THE EVENT gezien. Erg verwarrend allemaal maar toch de DVR op automatisch recorden gezet. Eens kijken wat het wordt
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik geef Glee vanavond nog een kans.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik ook.
Wel handig dat ze steeds twee afleveringen op dezelfde avond uitzenden.
Wel handig dat ze steeds twee afleveringen op dezelfde avond uitzenden.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Verdorie, gemist! Anna wilde zonodig uit gaan eten omdat ze zondag jarig was of zoiets...ned in MO schreef:Gisteren de eerste aflevering van THE EVENT gezien.

Donderdag: begin van het nieuwe seizoen The Big Bang Theory, en de start van de nieuwe serie Outsourced; volgens mij wordt deze laatste ook wel leuk.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ik kan niet wachten tot The Big Bang Theory! Vond gisteren Rules of Engagement weer erg leuk, trouwens. Ik begin me wel af te vragen, wanneer Ted nu eens de moeder van die kinderen gaat ontmoeten
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerika-expert
outsourced lijkt mij ook wel leuk inderdaad.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1389 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties