Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Applejuice
Amerikafan
Contacteer:

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Applejuice »

Dat is voor mij ook het leuke van Glee: het is totaal niet realistisch, het is overdeven, het is cliche, maar dat maakt het zo ontzettend leuk. Het is niet diepgaand, dat hoeft ook niet: het is een comedy!

Ik ben groot fan (vooral van Sue Sylvester en Brittany) en kan niet wachten tot seizoen 2 begint (volgende week!) Verder vind ik het niet kinderachtig. Er zitten ook opmerkingen ed in die juist door kinderen niet begrepen worden, maar door de volwassenen wel ("I guess I just don't have a gagreflex.." -"When you're older, that'll turn out to be a gift")

Ach, ik ben gewoon groot fan :p
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Van de week de nieuwe serie Terriers of FX gekeken.
Vond het wel een leuke serie. Beetje droge humor en zo hier en daar ook nog wat actie ;-)
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Gister weer eens een aflevering van de Dog Whisperer gekeken. Het blijft mooi om te zien hoe Cesar het gedrag van honden kan veranderen.
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

rvd4always schreef:Gister weer eens een aflevering van de Dog Whisperer gekeken. Het blijft mooi om te zien hoe Cesar het gedrag van de baasjes kan veranderen.

changed ;)

althans dit beweert Cesar altijd.
Prachtig programma!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Dacht dat morgen Hawaii-five-O begint, ben benieuwd, House start ook weer :thumbup:
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Cesar is inderdaad heel vermakelijk om naar te kijken. Heb alleen nu de nare gewoonte ontwikkelt om "ksssst" te zeggen als de buurkinderen vervelend zijn :lol:

Ik vond de eerste aflevering van Outlaw erg leuk, ben heel benieuwd hoe die serie zich gaat ontwikkelen.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

vana schreef:Ik zie het tot nu toe meer als amusement dan als een diepgravende serie
Ja, maar dat is het ook, het is geen serieus drama. Het is luchtig entertainment, niets meer dan dat. En dat ze thema's behandelen die hier spelen maakt het nog geen documentaire.
"Keep Georgia On Your Mind"
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik dacht ook niet dat het een documentaire moest voorstellen :lol:, ik vond het inderdaad gewoon entertainment.
Maar door deze zinnen van Petra dacht ik dat het meer serieus bedoeld was.
Petra/VS schreef: Wat vind jij "kinderachtig"? Ik vind Glee erg goed en de rest van het gezin, inclusief Rick en Kai, ook. Dat Bralo "uiteraard" op niets vindt trekken, snap ik niet. Ze belichten allerlei moeilijkheden, waar Amerikaanse high school leerlingen mee te maken kunnen krijgen.

Marjon
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ik vond Beverly Hills 90210 werd kapot gemaakt omdat ze opeens zoveel maatschappelijke problemen probeerden te verwerken in de serie :? Ik erger me trouwens vaak aan in series dat men zoveel ruzie maakt, beste vrienden en familie schelden elkaar uit voor rotte vis en ze haten elkaar en een half uur later zegt men sorry en het is weer goed :cry:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

vana schreef:Ik dacht ook niet dat het een documentaire moest voorstellen :lol:, ik vond het inderdaad gewoon entertainment.
Maar door deze zinnen van Petra dacht ik dat het meer serieus bedoeld was.
Petra/VS schreef: Wat vind jij "kinderachtig"? Ik vind Glee erg goed en de rest van het gezin, inclusief Rick en Kai, ook. Dat Bralo "uiteraard" op niets vindt trekken, snap ik niet. Ze belichten allerlei moeilijkheden, waar Amerikaanse high school leerlingen mee te maken kunnen krijgen.

Marjon
In zoverre, dat de high school problemen, die belicht worden, wel serieus zijn. Tienerzwangerschap bijvoorbeeld is, zeker in bepaalde gebieden, een te vaak voorkomend iets. De serie doet me een beetje aan Fame denken, speelde die serie in Nederland, volgens mij wel, toch?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
john ny
Amerikakenner

Bericht door john ny »

Ja FAME was destijds een hit in Nederland.... leuke beenwarmers enzo :lol: :lol:
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Staceybeesie
Amerika-expert

Jaaaa de beenwarmers. He-le-maal fan was ik.
Leroy mijn dansheld en Lori Singer.....

... re=related
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Oooooh, Fame was helemaal fantastisch! Mijn tante heeft ook heel wat beenwarmers voor me gebreid toen, natuurlijk alle voorbeelden uit de serie! Ik was er helemaal aan verknocht.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Onlangs de nieuwe Fame op DVD gezien, was wel aardig, maar erg tam, de oude serie was leuker, we worden oud :? :lol:
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Gisteren de eerste aflevering van THE EVENT gezien. Erg verwarrend allemaal maar toch de DVR op automatisch recorden gezet. Eens kijken wat het wordt
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik geef Glee vanavond nog een kans.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik ook.
Wel handig dat ze steeds twee afleveringen op dezelfde avond uitzenden.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

ned in MO schreef:Gisteren de eerste aflevering van THE EVENT gezien.
Verdorie, gemist! Anna wilde zonodig uit gaan eten omdat ze zondag jarig was of zoiets... :wink: :P :lol: (Maak je geen zorgen, ik wist dat wel, hoor, en heb haar ook een cadeau gegeven :wink: )

Donderdag: begin van het nieuwe seizoen The Big Bang Theory, en de start van de nieuwe serie Outsourced; volgens mij wordt deze laatste ook wel leuk.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ik kan niet wachten tot The Big Bang Theory! Vond gisteren Rules of Engagement weer erg leuk, trouwens. Ik begin me wel af te vragen, wanneer Ted nu eens de moeder van die kinderen gaat ontmoeten :lol: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Staceybeesie
Amerika-expert

outsourced lijkt mij ook wel leuk inderdaad.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer