Gisteren ook de komkommers hier geprobeerd (uit Mexica, niet duur), ik vond ze erg lekker!
Ik heb ook altijd tonijn in water, maar proef geen verschil met die ik in NL kocht. Daar kocht ik ook altijd tonijn in water, maar bovendien eet ik het nooit alleen, maar altijd in iets of in combinatie met iets (ik eet bv vaak Salade Niçoise), dus misschien valt het dan ook minder op.Petra/VS schreef:Wat bliktonijn betreft, ik neem altijd "tuna in water". Dat smaakt inderdaad anders, dan de bliktonijn in Europa, maar ik vind het prima voor waar ik het voor gebruik (vooral in salades en casseroles).
Doe ik ook, vraag naar light on the cream cheese als ik er maar 1 wil, maar zelfs dan kan ik er nog een heel bakje van afschrapenPetra/VS schreef:Je kunt toch gewoon very light on the cream cheese zeggen? Ik vind zo'n smak cream cheese op een bagel ook vreselijk en vraag gewoon een "very thin layer". Maar verder ben ik in het kamp van Kaap Koraal, want ik houd niet zo van brood (ja, ik ben raar, dat vond een Italiaanse in Rome ook al omdat ik het brood niet aanraakte, terwijl het gratis wasdoreennicole schreef: Vind dat ook zo lastig. Ook met bagels. Bij de bagels los ik het op door een met en een zonder cream cheese te nemen, maar dat gaat bij sandwiches niet op.). Ik ben daarom heel blij met de "thin bagels" van onze plaatselijke bagelzaak en eet meestal maar de helft van het brood van een gewoon broodje. Ik heb liever meer beleg, Subway vind ik veel te veel brood.
Mensen die "Low fat" roepen bij de starbucks maar er wel 2 kilo suiker bij doen, geweldig!Rob schreef:Voor de magere melk kan je de "Low Fat" melk nemen.
Hmmm ja, een lekkere slagroomtaart... *voegt 'slagroomtaart' toe aan het 'to do'-lijstje voor september*Machteld schreef:En gebak. Sorry hoor, maar Amerikanen kennen het concept "banketbakker" niet. Ze kunnen echt geen taarten maken, allemaal van die vettige cake-dingen met dan een laag frosting derover...en dan van die hele "mooie" decoratie. Dat noem ik geen taart. (klink ik nu verwend na al die jaren heerlijk gebak in Nederland?)