Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe is de amerikaanse man?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Hoe is de amerikaanse man?
Ik had ze gewoon op het toilet gezet Sandra, wat een kenau zeg
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als er straks kindertjes van komen, dan komen Youdid en Assia ons vragen om die berichten te verwijderen. Want ga zo maar eens uitleggen aan je kinderen wat wel of niet kan op je first date...Sandy schreef:Leuk Youdid dat jullie ontmoeting zo goed is gegaan!Assia jij hebt dus gisteren een eerste ontmoeting gehad?
Ben benieuwd hoe dat is bevallen ... of ben je ook al blijven slapen

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
kastelke schreef:Als er straks kindertjes van komen, dan komen Youdid en Assia ons vragen om die berichten te verwijderen. Want ga zo maar eens uitleggen aan je kinderen wat wel of niet kan op je first date...Sandy schreef:Leuk Youdid dat jullie ontmoeting zo goed is gegaan!Assia jij hebt dus gisteren een eerste ontmoeting gehad?
Slapen is wat anders dan baby's maken hé

I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
En je hoeft ook niet direct babies te maken ook al slaap je niet... de wetenschap staat voor niets tegenwoordig!

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Inderdaad, maar als wij over 9 maanden een topic "Vader is Amerikaans maar hoe kunnen de kinderen amerikaan worden?" bij emigratie zien staan, weten wij genoeg!Youdid schreef:
Dan had ik volgens mij een pakslaag gehad. Ze was echt heel fel en heel onaardig. Waarschijnlijk maakt ze het vaak mee dat mensen niet betalen, maar vond dit echt heel flauw. Als zo'n iemand al zegt 'Heb ik niets mee te maken' als je zegt dat de ontvangstdame van de V&D heeft gezegd dat we naar het toilet mogen, dan is de toon al gezet. Ik was wel kwaad hoor!vana schreef:Ik had ze gewoon op het toilet gezet Sandra, wat een kenau zeg
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:

Elke
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
"Dat kost wel een euro!"kastelke schreef:Hoe zou zo'n feeks dan reageren?

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
DejaVu schreef:Inderdaad, maar als wij over 9 maanden een topic "Vader is Amerikaans maar hoe kunnen de kinderen amerikaan worden?" bij emigratie zien staan, weten wij genoeg!Youdid schreef:
LOL!
Haha, nu nog maar 3 dagen..Iedereen in mijn omgeving maakt er ook steeds opmerkingen over, zelfs zij vinden het spannend
Hoe is het!? Ik ben benieuwd!!!
Even een rare vraag misschien en wellicht heb ik hierover heen gelezen
.
Maar hoe ben je die leuke amerikaan tegen / in contact gekomen?

Maar hoe ben je die leuke amerikaan tegen / in contact gekomen?
Ben je speciaal op zoek naar een Amerikaanse man?
Anders begin ik wel een datingsite

Anders begin ik wel een datingsite

Haha, nou openstaan natuurlijk altijd! 

- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in. Onlangs heeft een ondernemer in de Amsterdamse Kalverstraat een plaswinkel geopend. Meer filialen volgen!Petra/VS schreef: Het overal aanwezig zijn van toiletten is wat ik in Europa altijd mis.
2theloo.com
Eerste-toiletwinkel-in-Kalverstraat

Daar heb je gelijk in. Onlangs heeft een ondernemer in de Amsterdamse Kalverstraat een plaswinkel geopend. Meer filialen volgen!rvd4always schreef:Petra/VS schreef: Het overal aanwezig zijn van toiletten is wat ik in Europa altijd mis.
Inderdaad! Echt een briljant idee, ik heb er zo'n hekel aan om eerst de hele winkel door te crossen ( bijv. Bijenkorf) om naar de wc te gaan...
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kalverstraat filiaal is echter wel prijzig á 1 euro...dat terwijl de meeste filialen 50 eurocent vragen, zie FAQ voor meer info. Overigens krijg je bij elk bezoek een kortingsbon ter waarde van € 0,50 die je kan verzilveren in de 2theloo shop. De kortingsbon is een maand geldig.

We hebben net een week doorgebracht en we zijn verliefd hahaSandy schreef:Leuk Youdid dat jullie ontmoeting zo goed is gegaan!Assia jij hebt dus gisteren een eerste ontmoeting gehad?

Mooi om te horen. Gefeliciteerd.Assia schreef:We hebben net een week doorgebracht en we zijn verliefd haha![]()
Want? Trouwen klinkt altijd heel leuk en positief, maar besef wel dat er zeer veel bij komt kijken. Zowel rechten als plichten.Assia schreef:hij wil zelfs zo snel mogelijk trouwen, maar we moeten alles echt nog ff aankijken
Dankje..
Ja, daarom wil ik het ook nog aankijken. het is een levenslange verbintenis en ik wil niet zomaar deze beslissing maken, want dat zou ook betekenen dat ik zou emigreren.
Ja, daarom wil ik het ook nog aankijken. het is een levenslange verbintenis en ik wil niet zomaar deze beslissing maken, want dat zou ook betekenen dat ik zou emigreren.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Of gelooft hij in 'No sex before Marriage' en wil hij daarom trouwen? 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1363 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-