Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Valerie »

Ik heb de eerste 3 ook, maar ben daarna om de een of andere reden gestopt... Af en toe pik ik nog eentje mee op tv maar vond de eerste seizoenen eig. toch wel het leukst.
Anyway, sowieso een fijne ontspanning :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
SanneN
Amerikakenner

Bericht door SanneN »

Ik zit nu Bones te kijken. Extra leuk omdat het in DC speelt :)
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik ben helemaal verslaafd aan Dexter.... Een paar weken geleden zijn we met serie 1 begonnen, en we kijken nu bijna elke avond een aflevering. Heerlijk die onderkoelde humor, en elke keer weer verrassend hoe het verder gaat. Michael C. Hall, die de hoofdrol heeft, zat ook al in een van mijn andere favoriete series van een tijdje geleden: Six Feet Under.

Andere favoriete series van dit moment zijn Modern Family en The Big Bang Theory. Zo leuk om Darlene en David uit de serie Roseanne weer samen te zien spelen.....
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
dilupo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door dilupo »

M'n vriendin kijkt vooral US showtjes zoals Law & Order, Cold Case, Desperate Housewives, etc... Ik kijk eigenlijk alleen maar 24 en WWE Raw & Smackdown.
======================
1989 - California (Fresno)
2004 - New York
2008 - Westkust (California en Nevada)
2009 - Florida
2011 - Zuiden (Georgia, Florida, Carolina's, Tennessee, Mississippi, Louisiana en Alabama)
2015 - Florida (Cape Coral)
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wie volgt er hier Survivor?

Was toch zo blij gisteren..... Eindelijk Marty eruit! :wink:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Dento schreef:Gisteravond was de pilot aflevering van "The Walking Dead" op AMC, een serie over een Sheriff's Deputy die enkele maanden na te zijn neergeschoten uit een coma ontwaakt en ontdekt dat het grootste deel van de bevolking gestorven is aan de gevolgen van koorts door een of ander virus, maar weer tot leven is gekomen is "The Walking Dead".

De serie is geschreven en geproduceerd door Frank Darabont, de regisseur van (o.a.) "The Green Mile", en "The Mist", en scenarioschrijver voor "The Shawshank Redemption", "The Blob", en "A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors".

Het was wel een amusante pilot; niet direct extreem bijzonder originele vondsten (maar hoe echt origineel kun je nog zijn met zombies), maar zeker wel leuk genoeg om de aandacht vast te houden. Ik ben eens benieuwd naar het vervolg.
Toevallig heeft Kai die gedownload en wilde vanavond de eerste aflevering kijken..... ik heb volgens mij 15 minuten gezien...... niks voor mij ;)
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Staceybeesie schreef:Wie volgt er hier Survivor?

Ik volg het maar loop achter, weet in ieder geval dat die **** er in de toekomst uit gaat dat is wel een geruststellende gedachte.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ik kijk nu ook Modern Family en lig telkens in een deuk. Geweldig grappig.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Corry schreef:Ik kijk nu ook Modern Family en lig telkens in een deuk. Geweldig grappig.
Ik heb alle tot nu toe uitgezonden delen opgenomen, maar nog geen tijd gehad om er ook maar één te bekijken :wink:
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 12 nov 2010, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Staceybeesie
Amerika-expert

Katja schreef:
Staceybeesie schreef:Wie volgt er hier Survivor?

Ik volg het maar loop achter, weet in ieder geval dat die **** er in de toekomst uit gaat dat is wel een geruststellende gedachte.
Sorry, dat ik het verklapt heb. Maar het was de hoogste tijd.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Ruud, ik kijk ze online. Net de laatste gezien. Seizoen 2 episode 7. Ik zit echt luidkeels te lachen hier.HILARISCH!!!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Staceybeesie schreef: Sorry, dat ik het verklapt heb. Maar het was de hoogste tijd.
Ik denk dat deze wetenschap mijn kijkplezier wel gaat verhogen.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Staceybeesie schreef:
Sorry, dat ik het verklapt heb. Maar het was de hoogste tijd.
Ik vind het erg jammer. Ik vind dit seizoen eigenlijk erg saai en als er 1 iemand echt op mijn zenuwen werkt is het Naonka wel. Die had echt in week 1 er uit gemoeten.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Staceybeesie
Amerika-expert

Ja dat is ook wel een portret inderdaad.
Had je al gezien van het eten? Dat zij mocht blijven was me echt een raadsel.
Net als Denny, die strompelt zo onder de radar lekker mee.
Chrisp
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Chrisp »

Henriëtte schreef:Ik ben helemaal verslaafd aan Dexter.... Een paar weken geleden zijn we met serie 1 begonnen, en we kijken nu bijna elke avond een aflevering. Heerlijk die onderkoelde humor, en elke keer weer verrassend hoe het verder gaat. Michael C. Hall, die de hoofdrol heeft, zat ook al in een van mijn andere favoriete series van een tijdje geleden: Six Feet Under.

Andere favoriete series van dit moment zijn Modern Family en The Big Bang Theory. Zo leuk om Darlene en David uit de serie Roseanne weer samen te zien spelen.....
Mee eens! Ik ben deze week begonnen met het volgen van de serie op NL3, ze zenden nu seizoen 4 uit... maar ik ben nu al zo hooked dat ik niet kan stoppen. De eerste drie seizoenen kijk ik later wel terug.

Verder volg ik nu ook the big bang op Veronica, Sheldon Cooper.. hoe verzinnen ze het!
Afbeelding
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Staceybeesie schreef:Ja dat is ook wel een portret inderdaad.
Had je al gezien van het eten? Dat zij mocht blijven was me echt een raadsel.
Net als Denny, die strompelt zo onder de radar lekker mee.
Ja echt verbazingwekkend. De enige die het van mij mag winnen is Fabio. Geweldige gast vind ik dat!
Die Sash en Brenda zijn me ietwat te arrogant!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Dento schreef:Gisteravond was de pilot aflevering van "The Walking Dead" op AMC, een serie over een Sheriff's Deputy die enkele maanden na te zijn neergeschoten uit een coma ontwaakt en ontdekt dat het grootste deel van de bevolking gestorven is aan de gevolgen van koorts door een of ander virus, maar weer tot leven is gekomen is "The Walking Dead".

De serie is geschreven en geproduceerd door Frank Darabont, de regisseur van (o.a.) "The Green Mile", en "The Mist", en scenarioschrijver voor "The Shawshank Redemption", "The Blob", en "A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors".

Het was wel een amusante pilot; niet direct extreem bijzonder originele vondsten (maar hoe echt origineel kun je nog zijn met zombies), maar zeker wel leuk genoeg om de aandacht vast te houden. Ik ben eens benieuwd naar het vervolg.
Ook deel 2 was aardig, de serie is beter dan veel zombie films en een groot aantal figuranten. Er is een prijsvraag en als je wint kan je meespelen als zombie, lijkt me wel lachen :lol:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Yep, Anna - als horrorfanaat - heeft zich al opgegeven :lol:

De serie gebruikt heel veel genre-clichés maar is toch goed te genieten.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Staceybeesie
Amerika-expert

Iemand de laatste aflevering van Sarah Palin's real life series gezien.... :shock:

Op het laatst dat ze het hoofd van het beestje vasthoudt....
Echt een wereldleidster in de dop :roll:

Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Kijk geen een Real Life meer want het allemaal nep, inclusief emoties. Denk dat de eerste Big Brothers etc. nog Real waren maar wat ze nu uitzenden is echt bagger. Kijk nog wel Ik Vertrek, maar dat is niet Amerikaans :roll:
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer