Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kid Nation
-
- Amerikakenner
Van de week was er op een Duitse zender een uitzending over de achtergrond van het programma.
Hierbij lieten ze oa zien hoeveel volwassenen er gewoon dagelijks bij zijn.
Helemaal geen "kids World"en maar goed ook overigens.
4 kinderen hadden inmiddels medische hulp nodig gehad waarvan eentje naar het ziekenhuis moest met verbrandingen.
Hierbij lieten ze oa zien hoeveel volwassenen er gewoon dagelijks bij zijn.
Helemaal geen "kids World"en maar goed ook overigens.
4 kinderen hadden inmiddels medische hulp nodig gehad waarvan eentje naar het ziekenhuis moest met verbrandingen.
-
- Amerikakenner
Die was bespat door hete olie tijdens het koken. De drie anderen hadden verdund bleekwater gedronken.Tinkerbell schreef:4 kinderen hadden inmiddels medische hulp nodig gehad waarvan eentje naar het ziekenhuis moest met verbrandingen.

Nou heb ik het hele programma nog nooit gezien, omdat wij het niet kunnen ontvangen (met onze antenne op het dak), maar dat hoorde ik dus van anderen/gelezen in de krant.
Veel mensen die ik ken stonden er ook erg kritisch tegenover, maar zeggen allemaal dat het hun erg meevalt. Tsja, als ik dingen hoor over verdund bleekwater drinken.... maar goed, ik mag niet oordelen, heb het nog nooit gezien zoals gezegd.
-
- Amerika-expert
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Woensdag was de laatste aflevering. Ik heb het een paar keer gekeken en de hele controversie was al gauw over.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
Ik vond het erg leuk eigenlijk en heb alle afleveringen gevolgd.
Er zit toch wel een lijn in met de "grote mensen wereld", hoe jong ze ook zijn naar mijn idee.
Eenmaal bekend dat er geld te winnen was, veranderde het gedrag bij sommigen 180 graden. En er waren best boeiende karaktertjes bij. Van ieniemie krengetjes tot studiebollen. Vond het leuk om naar te kijken.
Er zit toch wel een lijn in met de "grote mensen wereld", hoe jong ze ook zijn naar mijn idee.
Eenmaal bekend dat er geld te winnen was, veranderde het gedrag bij sommigen 180 graden. En er waren best boeiende karaktertjes bij. Van ieniemie krengetjes tot studiebollen. Vond het leuk om naar te kijken.