Ja, ik zou het zelf ook NOOIT doen, het lijkt mij dat je dan toch een beetje je trouwdag 'jinxed'. Ik zou in ieder geval niet willen dat mijn aanstaande mijn jurk al zou zien. Dan is het geen verassing meer voor de dag zelf.
Of zou het een excuus zijn om 2 jurken te mogen kopen? Dan ga ik dat denk ik ook maar doen voor volgend jaar!
Maar Petra, je maakt me wel nieuwsgierig: wat deden ze bij jou wat door anderen raar gevonden had kunnen worden?
och gut, dan moeten bruid en bruidsmeisjes wel op gewicht blijven, anders passen de jurken in december niet meer. LOL
hier had ik inderdaad ook nog nooit van gehoord, fotos maken maanden voor de trouwdag. Wel es van fotos maken voor de daadwerkelijke trouwerij omdat het donker was na de plechtigheid. Ieder voor zich toch?
Man en ik zijn 16 jaar geleden voor $20 getrouwd. Geen gezeur met waar: US of NL. Wij zeggen altijd dat in plaats van 1 familie te teleurstellen, hebben we ze beide teleurgesteld.
Toen wij trouwden vonden we de fotos die door de fotograaf gemaakt waren ook niet mooi. Hij was ook geen professioneel bleek later en had eigenlijk niet een goed idee hoe je zo'n trouw partij nou op de foto zet, en zelf hadden we daar ook niet over gedacht (daar hadden we toch een fotograaf voor?) In ieder geval zijn mijn man en ik toen een paar maanden later nog een keertje (wel zonder familie en bruidsmeisje) naar een winkelcentrum getoogd met onze mooie kleren en hebben we toen met een leuke fotografe een uurtje pret gehad. Daar hebben we toen een paar mooie fotos aan overgehouden waar ik nog graag naar kijk. Die van de 'officiele' fotograaf liggen ergens in een doos.
Ik kan me voorstellen dat als je een grote trouwpartij en veel familie hebt dat je niet je hele (trouw)dag met een fotograaf door wilt brengen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.