Meestal ben je voor een specifieke soort gras allergisch. Je zou ook kunnen uitzoeken welke soort dit is. Misschien groeit deze alleen in bepaalde delen van amerika...Ginaatje schreef:Nu is het zo dat ik zomers erge last heb van hooikoorts.. Dus eigenlijk wil ik dus liever in een staat terecht komen die wat minder op Nederland lijkt (zolang er maar minder gras is), maar ook niet zoiets als Alaska ofzo (brr..).
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
High school
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: staatje kiezen :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- michelle1985
- Amerikafan
Je kan volgens mij niet een staat aangeven waar je heen wilt. Vaak kan je wel kiezen uit 4 regio's (noordwest, zuidwest, noordoost en zuidoost). Dit geeft geen garantie dat je daar komt, maar ze gaan daar wel eerst voor je zoeken.
Het hangt erg af van je persoonlijke voorkeur, ik zou niet weten waar je het minst last zou hebben van je hooikoorts.
Het hangt erg af van je persoonlijke voorkeur, ik zou niet weten waar je het minst last zou hebben van je hooikoorts.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 9040 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess