Dit huis ligt boven op de berg met uitzicht over de vallei

Een mooi loghome

Dit was heel vroeger winkel en postkantoor. Leuk zijn die dakkapellen.

En ook dit vindt je in deze omgeving.

Annemiek
Echt? dat van die oprit is helemaal een goed idee zeg!!Joke schreef:Ze kennen hier echt wel vloerverwarming hoor. Mijn ex en ik hebben zo'n 20 jaar geleden een huis laten bouwen met vloerverwarming. Het is nog steeds niet populair, maar ik ken verschillende mensen die het nu hebben. Ook had ons huis verwarming onder de oprit. Heerlijk als je in de bergen woont en niet elke dag sneeuw hoeft te ruimen.
Ik heb net een nieuw huis gekocht, en de hele keuken gaat eruit en wordt gemoderniseerd. Dat kost geld, maar je krijgt dan wel de keuken van je dromen.
Petra, zet je die fotootjes a.u.b. misschien eens wat groter op je blogpagina? Hier vallen ze zo klein uit, en ik wil écht wel lekker meegenieten van jullie huis!Staceybeesie schreef:Woonkamer, keuken en dining room
Klopt, die mening deel ik ook Petra; Ik vind de huizen prachtig, het Amerikaanse interieur vind ik niet altijd even stijlvol ingericht (beetje truttig soms). Wij zijn hier veel moderner volgens mij.. Maar wat een uitdaging om je Amerikaanse huis dan naar eigen smaak in te richten. Dat vroeg ik mij namelijk af, of er bij de Neder Amerikanen op dit forum nog veel Nederlandse invloeden in hun huis/interieur terug te vinden zijn. Wij (mijn man en ik) dachten dat bij Petra’s huis wel te bespeuren..Staceybeesie schreef:Waar ik heel erg aan moest wennen zijn de keukens hier. In Nederland zijn die echt stukken moderner. En eigenlijk hield ik daar wel van. Nu zit er hier een kersen kleurige keuken in en ook vrij modern. Maar eiken keukens zijn hier dus heel gebruikelijk, terwijl je die in Nederland niet vaak meer tegenkomt. Wat heel anders kwa smaak is is de verlichting. Hier in NL hadden wij echt allemaal strakke lampen en zo. En hier zit boven de eettafel een lamp met kapjes. Even wennen dusWel vindt ik dat ze overal mooie spotjes ingebouwd hebben zoals in de keuken en in onze slaapkamer ook. Echt heel mooi.
Dat vond ik ook heel grappig, een 'gewoon' toilet hadden ze niet.. Alleen badkamers. Wat een enorm 'deck' van je tante.. Mooi huis ook, beetje Spaans met die palmbomen ..Coyote schreef: Wat ik verder opvallend vind: vanuit de woonkamer kom je direct in de badkamer...In Nederland vrijwel altijd via een halletje.
Om nog even terug te komen op het "deck" dat veel huizen hebben. Ook mijn tante heeft dat. Dat dek is qua oppervlakte bijna net zo groot als haar woonkamer.
Statistisch gezien kan ik je niet helpen. Ergens heb ik wel eens een link gehad die een vergelijking maakte in 'cost of living' tussen de verschillende Amerikaanse steden. Zal straks eens zoeken of ik dat nog terug kan vinden.Sandy schreef:Kun je nu stellen dat de huizenmarkt in Amerika goedkoper is dan hier? -
kastelke schreef:Net vandaag kom ik nog een hele leuke tegen over een Amerikaans huis, maar dan meer over het interieur.
In welke mate dit reëel is of fake, dat weet ik natuurlijk niet.![]()
http://www.randomthink.net/misc/ebay/