Nou nee..vana schreef:Wil je vampier worden Ingrid?Gypsygirl1 schreef:Forks, Washington State![]()

Maar ik vind het daar onwijs mooi, het klimaat vind ik heerlijk, lekker veel regenachtig weer en ik voelde me daar erg thuis in die omgeving!
Nou nee..vana schreef:Wil je vampier worden Ingrid?Gypsygirl1 schreef:Forks, Washington State![]()
Ja ik weet het, heb het inderdaad van Marjon gehoord. toen ik er was in 2007 wist ik dat nog niet.Petra/VS schreef:Je weet het misschien al, maar de reden, dat Marjon dat schreef, is, dat de zeer populaire vampierserie Twilight van Stephenie Meyer zich in Forks en omgeving afspeelt (ik zou daar niet kunnen aarden, het zou funest voor mijn gezondheid zijn).
Gypsygirl1 schreef:Ja ik weet het, heb het inderdaad van Marjon gehoord. toen ik er was in 2007 wist ik dat nog niet.Petra/VS schreef:Je weet het misschien al, maar de reden, dat Marjon dat schreef, is, dat de zeer populaire vampierserie Twilight van Stephenie Meyer zich in Forks en omgeving afspeelt (ik zou daar niet kunnen aarden, het zou funest voor mijn gezondheid zijn).
Ik kan slecht tegen zon en warmte vandaar dat ik me beter voel in zulke gebieden.
Maar in Forks kan het in de zomer toch ook behoorlijk warm worden? (wij waren daar vorige zomer).rijocaer schreef:Ben er ooit eens geweest, maar toen woonde ik nog in Tacoma, Washington. Vond het heerlijk daar. Strand, bossen, bergen, sneeuw, allemaal binnen een paar uur te bereiken....Hou niet zo van de warmte hier in TN en de mensen zijn soms zo moeilijk te verstaan.Gypsygirl1 schreef: Ik kan slecht tegen zon en warmte vandaar dat ik me beter voel in zulke gebieden.
Ik mis wel een beetje een zwembad bij dit huisje hoortcoppers schreef:Staat: Arizona
Stad: Prescott
Huis: Turner Ranch![]()
Maar momenteel heeft iemand anders een optie genomen op dit huis dus dat zal wel niets worden. Maar de omgeving vind ik gewoon mooi.
Groet Theo