Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Super Bowl XLIV
- Lezolas
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Super Bowl XLIV
Ik zou dolgraag de SB willen zien, maar ze zenden het hier van 01h30 tot XX uit..
(allez ja, ze zenden het niet uit maar als ik het wil zien is het wel vanaf dat uur)
En ik heb morgen les om 09h00. bah.
Nuja, erg is het niet want ik ben een Arizona Cardinals Fan.
Ik hoop dat de Colts winnen, go Manning!
(allez ja, ze zenden het niet uit maar als ik het wil zien is het wel vanaf dat uur)
En ik heb morgen les om 09h00. bah.
Nuja, erg is het niet want ik ben een Arizona Cardinals Fan.
Ik hoop dat de Colts winnen, go Manning!
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hier leeft het ook echt. Het is dood en dood stil op straat.
Ik geef niks om het football maar die reclames zijn soms echt gaaf. Ik zag net the Who in the half time. Dat was echt Super gaaf!
Ik geef niks om het football maar die reclames zijn soms echt gaaf. Ik zag net the Who in the half time. Dat was echt Super gaaf!
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
Half time show was idd goed, sommige reclames waren ook erg leuk (Bud Lite House, Coca Cola, Movie Trailers
).
edit.
En natuurlijk de Letterman-Oprah-Leno commercial

edit.
En natuurlijk de Letterman-Oprah-Leno commercial

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben, met een aantal buren, die hierheen konden lopen, want we zijn ingesneeuwd, genoten van de wedstrijd. We hadden allemaal Mardi Gras kettingen om, want de meesten van ons wilden, dat de Saints zouden winnen. En dat deden ze, totaal onverwacht! Wat een spannende wedstrijd en moeilijk voor Colts quarterback Manning, die uit New Orleans komt. Heel fijn, dat het team, dat zo werd getroffen door orkaan Katrina nu kampioen is!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad een geweldige wedstrijd, met name de tweede helft. Een paar ontzettend goede en verrassende plays, en over het algemeen veel fair play - en natuurlijk de altijd sympathieke Manning die na afloop zei dat de Saints verdiend hadden gewonnen.
De half time show was zeker niet slecht, maar we hebben ons met z'n allen af zitten te vragen: waarom The Who? Ik bedoel, ja, het was een grote naam, maar daar zit 'm ook de kern: het was een grote naam, maar tegenwoordig toch niet meer echt... Hun hoogtepunt lag rond de 20 Super Bowls geleden. Gelukkig zijn veel van hun nummers ook redelijk tijdloos, dus het was wel een goede show.
Mijn favoriete reclame was de Dorito's reclame met de hond en de shock collar

De half time show was zeker niet slecht, maar we hebben ons met z'n allen af zitten te vragen: waarom The Who? Ik bedoel, ja, het was een grote naam, maar daar zit 'm ook de kern: het was een grote naam, maar tegenwoordig toch niet meer echt... Hun hoogtepunt lag rond de 20 Super Bowls geleden. Gelukkig zijn veel van hun nummers ook redelijk tijdloos, dus het was wel een goede show.
Mijn favoriete reclame was de Dorito's reclame met de hond en de shock collar

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Wat wil je met een quarterback uit Texas
Manning deed helaas zijn reputatie eer aan door op de beslissende momenten te falen, speelde een enorm slecht 4th quarter

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Leuke winnaar! Als Patriots-fan was ik ook voor New Orleans. Ik heb het niet zo op die Manning 
Het optreden van The Who was super. Eindelijk weer eens echte muziek in de rust!

Het optreden van The Who was super. Eindelijk weer eens echte muziek in de rust!
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Wat een geweldige wedstrijd zeg! Heb continu op het puntje van m'n stoel gezeten! Ik heb in m'n eentje naar de BBC gekeken (met de poezenbeesten naast me op de bank), had lekkere red beans and rice en banana fosters gemaakt, en een pak Pat O'Briens hurricane mix. Niet het typische Super Bowl food, maar wel geheel in New Orleans stijl! En natuurlijk had ik mijn Saints shirts aan! Tussendoor twitteren met vrienden die in NOLA flink aan het feesten waren, en zo was het toch een heel gezellige avond!
Ik ben reuze blij voor de Saints en voor de mensen van New Orleans. Dit betekent zo ongelooflijk veel voor de stad! Who dat say they gonna beat them Saints!? Ha! Niemand! \o/ \o/
Ik ben reuze blij voor de Saints en voor de mensen van New Orleans. Dit betekent zo ongelooflijk veel voor de stad! Who dat say they gonna beat them Saints!? Ha! Niemand! \o/ \o/
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
- Bandido
- Amerika-expert
Goede wedstrijd inderdaad en het was een lastige voor Peyton Manning. Die komt uit New Orleans en zijn vader en broer werken notabene voor de Saints. Maar de familie vat het sportief en dat soort dingen kunnen gebeuren in de NFL natuurlijk. Wij waren ook voor de Saints en helemaal omdat de Colts een paar jaar geleden nog gewonnen hadden. Bovendien kon NOLA wel wat goed nieuws gebruiken. Maar ik vond het al met al erg gezellig, we hadden wat vrienden in huis en chicken wings gemaakt, chips, nachos etc. Leuke commercials ook!
"Keep Georgia On Your Mind"
Die van Dorito's waren allemaal echt goed, ik herinner me nu ook die met dat kleine jongetje. Hilarisch!Dento schreef:I
Mijn favoriete reclame was de Dorito's reclame met de hond en de shock collar![]()
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Was een leuke wedstrijd met een verdiende winnaar, terug komen van 10-0 is ook niet zo slecht. Heb met familie en vrienden zitten kijken en was blij dat het om 10PM EST afgelopen was want moet vandaag gewoon weer werken natuurlijk en had toch wat biertjes op...
Mijn dochter vond de reclame van Denny's voor hun gratis Grand Slam ontbijt erg grappig met die gestreste kippen!
http://www.dennys.com/superbowl/splash3.html
Mijn dochter vond de reclame van Denny's voor hun gratis Grand Slam ontbijt erg grappig met die gestreste kippen!
http://www.dennys.com/superbowl/splash3.html
Het was weer super dit jaar...
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Bandido
- Amerika-expert
Het blijkt dat deze Super Bowl het best bekeken TV programma was in de Amerikaanse geschiedenis. Maar liefst 106,5 miljoen mensen hebben gekeken, waarmee het vorige record ruimschoots is verbroken, dat was de laatste uitzending van MASH in 1983.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2505 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic