Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
Re: Amerikaanse Tv-series
Ik heb vandaag dankzij dit topic ook the Amazing Race ontdekt. Ben nu bij episode vier, echt geweldig
. Die cowboys zijn echt grappig, maar die politieagenten, echt, ik lig dubbel!

-
- Amerika-expert
Hi hi, leuk dat jij er ook zo om kan lachen. Ik vind het ook een mooi koppel.
Heb je de aflevering dat ze in Frankrijk zijn al gezien. Dat ze moeten gaan tijgeren?
Heb je de aflevering dat ze in Frankrijk zijn al gezien. Dat ze moeten gaan tijgeren?
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Mijn favorieten:
- Pawn Stars
- American Pickers
- Ax men
- Undercover Boss
- Two and a half men
- The Big Bang Theory
Ik kijk ze trouwens nooit 'live' heb geen idee wat de uitzendtijden zijn. Comcast heeft 'on demand' dus als ik tijd heb kijk ik of er nieuwe afleveringen zijn....
- Pawn Stars
- American Pickers
- Ax men
- Undercover Boss
- Two and a half men
- The Big Bang Theory
Ik kijk ze trouwens nooit 'live' heb geen idee wat de uitzendtijden zijn. Comcast heeft 'on demand' dus als ik tijd heb kijk ik of er nieuwe afleveringen zijn....
Ik kan me, net zoals Benno, niet voorstellen dat er zoveel TV wordt gekeken. Van de meeste programmas die genoemd worden heb ik nog nooit gehoord, en de anderen heb ik nog nooit gezien. Ik heb geen tijd om uren te gaan zitten voor de TV/computer en vraag me af wanneer de meesten dat doen. Misschien komt dit omdat ik rond m'n 40ste voor het eerst een TV had.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
- tinkerbeliii
- Amerikafan
ik ben momenteel echt verslaafd aan the vampire diaries 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Leuk, dat kijk ik ook samen met mijn dochter.
Marjon
Marjon
Favoriete comedy alltime blijft nog steeds Seinfeld....die kan ik gerust voor de zoveelste keer zien.
Afgelopen jaar alle 11 seizoenen van Frasier gekeken(de meesten kende ik al, maar nog nooit in de goede volgorde gekeken)
Daarna precies hetzelfde voor 6 seizoenen 2,5 man. Daarna Himym in de goede volgorde gekeken. Deze week begonnen met Big Bang theorie.
Ik dacht dat mijn engels goed was, kijk het meeste zonder ondertiteling, maar deze gasten maken het erg moeilijk.
Had trouwens op een gegeven moment het idee dat ik naar een re-run van Roseanne aan het kijken was.
Afgelopen jaar alle 11 seizoenen van Frasier gekeken(de meesten kende ik al, maar nog nooit in de goede volgorde gekeken)
Daarna precies hetzelfde voor 6 seizoenen 2,5 man. Daarna Himym in de goede volgorde gekeken. Deze week begonnen met Big Bang theorie.
Ik dacht dat mijn engels goed was, kijk het meeste zonder ondertiteling, maar deze gasten maken het erg moeilijk.
Had trouwens op een gegeven moment het idee dat ik naar een re-run van Roseanne aan het kijken was.
Idd, erg leuk dat al die Roseanne Alums in The Big Bang Theory zitten. Chuck Lorre, de producent en (mede) bedenker van de serie is ook producent geweest bij Roseanne, dus dat zal er wat mee te maken hebben.Lanni schreef: Had trouwens op een gegeven moment het idee dat ik naar een re-run van Roseanne aan het kijken was.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
The Simpsons
According to Jim
2 1/2 man
According to Jim
2 1/2 man
- Louise
- Amerikakenner
Ik vind Vampire Diaries ook erg leuk om te kijken, tot ergenis(nou niet echt ergenis hoor!) van dochterlief, want die is helemaal into Twilight, ze is 14.
En natuurlijk Lost, alles begint nu een beetje bij elkaar te komen.
En natuurlijk Lost, alles begint nu een beetje bij elkaar te komen.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dat kan toch allebei? Mijn dochter heeft ook alle Twilight Films gezien en de boeken gelezen maar ze vindt Vampire Diaries ook leuk.
Er zit naar mijn idee ook veel meer humor in VD. Wij vinden vooral Damon erg leuk en grappig, Stefan minder (maar ja, zijn de bad guys niet altijd leuker?
) Ian Somerhalder speelde trouwens Boone in Lost.
Joyce is ook gek op de serie Supernatural, maar dat is denk ik nog te eng voor jouw dochter (Joyce is bijna 19)
Marjon
Er zit naar mijn idee ook veel meer humor in VD. Wij vinden vooral Damon erg leuk en grappig, Stefan minder (maar ja, zijn de bad guys niet altijd leuker?

Joyce is ook gek op de serie Supernatural, maar dat is denk ik nog te eng voor jouw dochter (Joyce is bijna 19)
Marjon
- Louise
- Amerikakenner
Nee, ze vind VD een wannabe Twilight. Maar we maken geen ruzie hoor daarover. Tegen de tijd dat het begint is zij in slaap gesukkeld.
Ik vond het gisteren wel weer spannend en badboys(Damon) zijn altijd leuker dan de goody two shoes.
Ik vond het gisteren wel weer spannend en badboys(Damon) zijn altijd leuker dan de goody two shoes.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:

Wat een leuke avatar foto heb je Louise!
Marjon
- Louise
- Amerikakenner
Ik verstuurde mijn antwoord te snel, maar ik kijk ook altijd Supernatural.
Wij kijken de zondagavond altijd met z´n tweeen op haar bed en kijken eerst GhostWhisperer, dan Fringe en daarna is Demi in slaap gevallen en kijk ik nog Supernatural en Vampire Diaries.
Dank je Marjon!
Dat zijn de voeten van Demi, die foto heb ik gemaakt.
Ze kreeg op haar Hyves veel reacties daarop!
Wij kijken de zondagavond altijd met z´n tweeen op haar bed en kijken eerst GhostWhisperer, dan Fringe en daarna is Demi in slaap gevallen en kijk ik nog Supernatural en Vampire Diaries.
Dank je Marjon!
Dat zijn de voeten van Demi, die foto heb ik gemaakt.
Ze kreeg op haar Hyves veel reacties daarop!
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Jaaa the Amazing Race, daar kijk ik ook zo graag naar! De cowboys zijn ook mijn favorieten. Ik vind ze erg sympathiek en ik moet iedere keer om ze lachen! Ik vind dit seizoen ook leuker dan het vorige, hoewel ze vorig seizoen wel in Nederland zijn geweest! Maar het was toen best wel duidelijk wie er zou winnen, terwijl het nu echt iedereen kan worden. Kijken jullie ook op CBS.com naar Elimination Station? Daar laten ze de afvallers zien die lekker in Mexico vakantie vieren.
Sinds afgelopen weekend volg ik Treme, een prachtige nieuwe HBO serie over een groep mensen die na Katrina zijn terug
gekeerd naar New Orleans. Van de makers van The Wire, dus dat beloofd veel goeds! De Nederlandse Michiel Huisman speelt er overigens ook in mee.
Verder kijk ik naar:
True Blood
Lost
The Closer
HIMYM
Modern Family
CSI (alleen Las Vegas)
The Office
Supernatural
FlashForward
Medium
Weeds
The Tudors
The Pacific
En ik ben reuze benieuwd naar Happy Town. Die lijkt me best spannend!
Sinds afgelopen weekend volg ik Treme, een prachtige nieuwe HBO serie over een groep mensen die na Katrina zijn terug
gekeerd naar New Orleans. Van de makers van The Wire, dus dat beloofd veel goeds! De Nederlandse Michiel Huisman speelt er overigens ook in mee.
Verder kijk ik naar:
True Blood
Lost
The Closer
HIMYM
Modern Family
CSI (alleen Las Vegas)
The Office
Supernatural
FlashForward
Medium
Weeds
The Tudors
The Pacific
En ik ben reuze benieuwd naar Happy Town. Die lijkt me best spannend!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik heb Amazing Race opgezocht en dat ga ik eens even bekijken.
Verder:
-Modern Family (mijn favoriet op dit moment)
-White Collar
-Big Bang
-How I met your mother
-American Idol
-Biggest loser
-House
-Desperate Housewives
En ik worstel me met een half oog door het laatste seizoen van Lost heen. Ben eigenlijk wel klaar met die serie maar wil toch nog wel even zien hoe het afloopt.
Verder:
-Modern Family (mijn favoriet op dit moment)
-White Collar
-Big Bang
-How I met your mother
-American Idol
-Biggest loser
-House
-Desperate Housewives
En ik worstel me met een half oog door het laatste seizoen van Lost heen. Ben eigenlijk wel klaar met die serie maar wil toch nog wel even zien hoe het afloopt.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-expert
Iemand al de laatste aflevering van Amazing Race gekeken.
Zal niet de winnaar verklappen, maar zal wel zeggen dat ik erg heb moeten lachen om de cowboys.
Die verdienen echt hun eigen tv-show, heerlijke humor!
Zal niet de winnaar verklappen, maar zal wel zeggen dat ik erg heb moeten lachen om de cowboys.
Die verdienen echt hun eigen tv-show, heerlijke humor!
Ik heb het ook net gekeken.. not amused by the end result
Vond die reactie van 'the lesbians' trouwens erg kinderachtig.. Maar dat vond ik ze de gehele race al..

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
Me neither... cheaters.... 
Ik zie net op Facebook dat er dus al een groep is met het verzoek, geef ze hun eigen tv show.
Ik heb zo gelachen toen hij in het hokje naast de broer zat en maar wat zat te kletsen. Oh my gravy
Vond de reactie van het model wel goed, "I AM handling it". Ze was overigens niet zo lief tegen haar vriendje in de taxi

Ik zie net op Facebook dat er dus al een groep is met het verzoek, geef ze hun eigen tv show.
Ik heb zo gelachen toen hij in het hokje naast de broer zat en maar wat zat te kletsen. Oh my gravy

Vond de reactie van het model wel goed, "I AM handling it". Ze was overigens niet zo lief tegen haar vriendje in de taxi

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1278 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties