Zelf maken is een heel werk, en dat zullen niet veel mensen ervoor hebben denk ik. Maar je kunt ze op verschillende plekken kopen.Markdevries schreef:Mijn god wat een uitvinding, en wat een werk! Ik heb wel spontaan jonger! Als iemand een keer zo'n ding heeft gemaakt, ff fotootje posten
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
amerikaanse hapjes....
- Bandido
- Amerika-expert
Re: amerikaanse hapjes....
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
Bij ons hier in NC zijn "hello Dollies", "lemon bars", banana pudding, Deviled eggs en pulled pork eigenlijk wel standaard op een feestje.
Naast de Nacho's en de diverse soorten chili dip.
Hello dollies zijn een mengsel graham crackers, cocos, chocola,boter en melk.
Lemon bars is een soort van platte koek met citroen smaak.
En Deviled eggs zijn gevulde eieren, die vaak helemaal niet zo "deviled" zijn als de naam doet voorkomen. (niet zo spicy dus)
Bananen pudding is een gele pudding met bananen smaak en wafer koekjes er door heen, veel al met slagroom.
Pulled pork is heel fijn uit elkaar getrokken varkens vlees, met BBQ saus en vaak ook met azijn.
Naast de Nacho's en de diverse soorten chili dip.
Hello dollies zijn een mengsel graham crackers, cocos, chocola,boter en melk.
Lemon bars is een soort van platte koek met citroen smaak.
En Deviled eggs zijn gevulde eieren, die vaak helemaal niet zo "deviled" zijn als de naam doet voorkomen. (niet zo spicy dus)
Bananen pudding is een gele pudding met bananen smaak en wafer koekjes er door heen, veel al met slagroom.
Pulled pork is heel fijn uit elkaar getrokken varkens vlees, met BBQ saus en vaak ook met azijn.
mijn 7 layersdip was een groot sucsess....hmmdelicious...en ik heb deze gewoon gemaakt met refried beans van casa fiesta, inderdaad verkrijgbaar bij albert heijn.
de tortillachips deed het ook goed met een zelfgemaakte salsa (van dezelfde kok als waar ik de 7layersdip van heb gezien _ you tube) en was ook verukkelijk al zeg ik het zelf....
en tortillachips in de oven, met wat salsa, chilisaus en geraspte kaas...ook n hit!!!!
Dank jullie wel allemaal....
ik vroeg me nu af...zijn er ook low fat "covers" od marinades etc. te koop in USA en welke moet ik beslist meenemen naar huis???
de tortillachips deed het ook goed met een zelfgemaakte salsa (van dezelfde kok als waar ik de 7layersdip van heb gezien _ you tube) en was ook verukkelijk al zeg ik het zelf....
en tortillachips in de oven, met wat salsa, chilisaus en geraspte kaas...ook n hit!!!!
Dank jullie wel allemaal....
ik vroeg me nu af...zijn er ook low fat "covers" od marinades etc. te koop in USA en welke moet ik beslist meenemen naar huis???
-
- Amerika-expert
ranch seasoning....
In zakjes te krijgen van Hidden Valley.
Kan je heerlijke dipjes mee maken of gemixed met Philadephia op je boterham met tomaatje en komkommer of op eigen gemaakte pizza.
Of over de popcorn of groentes.
In zakjes te krijgen van Hidden Valley.
Kan je heerlijke dipjes mee maken of gemixed met Philadephia op je boterham met tomaatje en komkommer of op eigen gemaakte pizza.
Of over de popcorn of groentes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-