Ook wij zijn graag van de partij, en van Roland vind ik het een goed idee om dat na de vakantie te doen zodat wij elkaar veel over onze reiservaringen kunnen vertellen
Zo te lezen zit de auto van Roland al vol , dus wij zullen op eigen gelegenheid komen
Zo te lezen zit de auto van Roland al vol , dus wij zullen op eigen gelegenheid komen
Wordt ook wel een "rare" route...via Tilburg. Is de halve dag al voorbij, voordat je bij elkaar bent...
Maar het lijkt ons "bere" gezellig zo'n meeting van Amerika"gekken".
Tjonge, er zijn dus al 18 Amerikafanatiekelingen die graag zouden willen afspreken? Wow...
Geïnteresseerden (excl. aanhang):
gretl
muffles
Anita
freekb2
Texas Cowboy
osc
Rob
Mike
Coyote
wendyjol
eaglelgae
hekkie
smiletje85
anice van den boer
vana
Kansas Wizard
Girl_2004
Gerlien
Goed dan, dan hap ik dus maar even. Zijn er mensen die er interesse in hebben om hiervan de organisatie op zich te nemen? Ikzelf zal wegens persoonlijke omstandigheden waarschijnlijk maar een beperkte rol in de organisatie kunnen hebben.
En hoe zit het met de Neder-Amerikanen? Willen jullie misschien tegelijkertijd een eigen meeting in de VS organiseren?
Ik wil eventueel wel even een scriptje schrijven waar mensen zich kunnen inschrijven en waar overzichtelijk wordt weergegeven waar men vandaan komt. (misschien handig met meerijden e.d.) Uiteraard zijn andere extra opties ook mogelijk.
Hallo Amerika liefhebbers
De animo lijkt overweldigend dus wil ik niet achterblijven. Ik vraag me af wat ieder in gedachten heeft bij zo’n bijeenkomst? In de middag bijeen komen op een daarvoor geschikte plek, gezellig babbelen over onze vakanties dan terug naar huis? Of Komen we bij elkaar op een daarvoor geschikte plek, praten over onze vakanties, kijken de eventuele plakboeken, rond etenstijd een BBQ, en na afloop rustig naar huis? Een andere vraag is wat mag/gaat het kosten? En welke datum? Wat de datum aangaat denk ik aan augustus, maar ik heb geen echte voorkeur.
Harm
anice van den Boer schreef:Ook wij zijn graag van de partij, en van Roland vind ik het een goed idee om dat na de vakantie te doen zodat wij elkaar veel over onze reiservaringen kunnen vertellen
Groetjes Frank en Anice
Rico,Elena
Ere wie ere toekomt maar ik geloof niet dat Roland als eerste met dat idee kwam.
Gr.
Rob
ik wist wel dat jij als hier actief was, maar misschien zijn er nog meer uit onze provincie die af en toe van zich laten horen.
Groetjes
Nel
Als ik in de gebruikerslijst kijk zijn we maar met zijn tweeen, maar helaas zet niet iedereen zijn of haar woonplaats er bij.
de enige die ik kon vinden was weegschaal die geeft op in Zeeland maar daar kan ook het plaatsje Zeeland mee bedoeld worden , heeft in october 2003 laatste keer geschreven op een forum.
Gr.
Rob
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.