- Delaware
- Maryland (heb er wel eentje maar die ziet er heel lelijk uit)
- South Carolina
- Vermont
- Tennessee
- Indiana
- Alabama
- Maine
- Kansas
- West Virginia
- Nevada
Inmiddels krijg ik de volgende munten al toegestuurd:
- Delaware
- South Carolina
- Tennessee
- Indiana
- Maine
- Vermont
FCRMteB schreef:Nog even een vraagje. Waarom staat niet op iedere 'quarter' een staat?
Ik heb namelijk een hele beurs vol met 'quarters' waar geen staat op staat.
De munten die wij sparen worden in het kader van een speciale actie geslagen. Vanaf 1999 t/m 2008 werden en worden er elk jaar 5 Quaters (om de 10 weken) uitgegeven. Telkens van een andere staat. Op dit moment is juist de eerste van 2006 (Nevada) in roulatie gekomen.
Dat zijn de oudere kwartjes, het staten programma van de mint is in 1999 begonnen, en ieder jaar worden er 5 nieuwe staten kwartjes uitgegeven. Het gaat in volgorde van wanneer de staten "staat" zijn geworden. http://www.usmint.gov/mint_programs/ind ... rs_program
Er zijn nu ook nieuwe nickels, een herdenking aan de Lewis en Clark expeditie van 200 jaar geleden, en de Louisiana purchase.
Annemiek
Ook wij zijn bevangen door deze 'tic'. We missen er momenteel nog 10 (Nevada nog niet meegerekend). We zijn nog 3,5 week in Amerika. Roland, we gaan voor je op zoek naar de missende, misschien dat iemand ons verder kan helpen als we weer thuis zijn. Dan ga ik snel weer kijken op dit topic.
November 2004 Eaglelgae ontmoet via dit forum, 03-07-2009 getrouwd!!!
Ook onze 2e Amerika-reis was supergaaf!!!
25-6/16-7 2011 rondje Denver - LV - Denver!!!
Raymond schreef:We zijn nog 3,5 week in Amerika. Roland, we gaan voor je op zoek naar de missende, misschien dat iemand ons verder kan helpen als we weer thuis zijn. Dan ga ik snel weer kijken op dit topic.
Geweldig Raymond!
Voor alle duidelijkheid, de volgende Quaters moet ik nu nog:
- Maryland
- Alabama
- Kansas
- West Virginia
- Nevada
Als je mij een lijstje stuurt met de ontbrekende Quaters bij jullie, zal ik kijken of ik er enkele voor jullie heb.
Mijn vader (in NL) heeft ze allemaal, en voor wie er van hem wilt kan me een PB sturen. Ik zal zeggen dat er dan geen winst op mag maken
Alleen Nevada heeft hij nog niet, die komt hij in mei hier halen
Annemiek
Jongens (en meisjes uiteraard) ik spaar briefjes van 100 dollar en ik mis nog de volgende 50 staten... Alabama tot Wyomig.
Je kunt ze naar me opsturen, geinteresseerden geef ik graag mijn adres. (wel voldoende frankeren aub). Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
West Virginia hebben wij dubbel op dit moment. De rest hebben we enkel, behalve Nevada, want die hebben wij ook nog niet.
Wij moeten verder nog:
1999
New Jersey
2000
Virginia
2002
Tennessee
2003
Arkansas
Maine
2004
Florida
Iowa
Michigan
2005
Minnesota
California
Wie weet komen we er deze dagen nog een paar tegen tijdens de boodschappen. We proberen jullie op de hoogte te houden.
Groetjes,
Raymond en Anneke
he roland, jij gaat me helemaal inhalen met de quarters nu.
toch leuk om nu meerdere mensen aan het kijken te krijgen en het inderdaad een leuke verslaving, maar om alles voor elkaar te krijgen doe je er wel wat langer over dan met de euromunten.
nu de laatste paar munten nog opsnorren en afwachten op de nieuwe uitgiftes.
de eerder genoemde munten zijn onderweg naar je toe.
groetjes erika
Ik heb ondertussen ook op bij de amerikaanse mint een bewaarmap besteld om alle quarters per staat in het album te plaatsen ongeveer gelijk aan de mappen hier voor de euro's.
Volgens mij mis ik nu nog de staten Kansas en West Verginia.
Toch leuk om te lezen dat door meerdere mensen deze kleine dingen worden gespaard.
Gr .Erika
Voor alle forumleden die nog quarter dollars zoeken, de host familie waarbij we deze 3 maanden verblijven heeft een hele pot met quarter dollars, ik ga dit weekend voor jullie op zoek of er nog missende bij zitten!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.