Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Op zoek naar Converse, of niet?
Re: Op zoek naar Converse, of niet?
Knap gevonden ! Op de uitvergroting kun je inderdaad onder het opgeplakte leer (?) de ster zien zitten !
-
- Amerika-expert
Ze zien er uit als de Target converse "one star"
Dat zijn speciale modellen voor Target
Dat zijn speciale modellen voor Target
Ik kon het niet laten om ook even te zoeken. Volgens mij heet het model Oxford en was het inderdaad bij Target te koop.Staceybeesie schreef:Ze zien er uit als de Target converse "one star"

http://thestylecure.com/Mens-Converse-O ... 34454.html
Groeten, Tessah
Ik zie hier wel een aantal toffe schoenen tussen staan, en de prijzen op het eerste zicht te helft van bij ons in belgie.
Waar in Orland of Miami vind ik een Converse store of outlet?
Thanks!
Waar in Orland of Miami vind ik een Converse store of outlet?
Thanks!
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
In Orlando vindt je Converse outlet stores in de beide Premium Outlets (I-Drive & Vineland) en in de Lake Buena Vista Outlet Mall (SR535)
Je vindt er honderden soorten (vaak met 50% of meer korting), maar ook die er niet zijn kunnen ze voor je bestellen, en zijn dan meestal de volgende dag in store. De beste ervaring heb ik zelf met de zaak op LBV.
Ook kun je ze via het internet bestellen. Converse.com zelf doet nog al moeilijk als je ze met een Nederlandse creditcard wil betalen, maar bij Zappos hebben ze ook de hele collectie, en dan heb je ze binnen een dag in huis/hotel.
Je vindt er honderden soorten (vaak met 50% of meer korting), maar ook die er niet zijn kunnen ze voor je bestellen, en zijn dan meestal de volgende dag in store. De beste ervaring heb ik zelf met de zaak op LBV.
Ook kun je ze via het internet bestellen. Converse.com zelf doet nog al moeilijk als je ze met een Nederlandse creditcard wil betalen, maar bij Zappos hebben ze ook de hele collectie, en dan heb je ze binnen een dag in huis/hotel.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Geweldig!! Iedereen bedankt! Hoe heb je het kunnen vinden eigenlijk Deja?
Nu heb ik het idee dat ze lastig te vinden zijn? Aangezien ze misschien speciaal model voor de winkel Target zijn, best wel vreemd allemaal wat dat betreft...en ze staan niet op de conversewebsite..misschien alle moeite voor niks.
..iemand een tip ?
Trouwens, wat een amateurs in dat filmpie met dat plakband hahaha
Nu heb ik het idee dat ze lastig te vinden zijn? Aangezien ze misschien speciaal model voor de winkel Target zijn, best wel vreemd allemaal wat dat betreft...en ze staan niet op de conversewebsite..misschien alle moeite voor niks.

Trouwens, wat een amateurs in dat filmpie met dat plakband hahaha
Ik heb reactie gekregen van Dallas:
These look like Converse brand without shoelaces - http://www.converse.com/
I hope this helps !!
Kathy Kirk
Motorclothes Manager
Dallas Harley-Davidson
Tof dat ze reageren, ondanks dat ik door jullie meer te weten ben gekomen hehe!
In iedere geval: Ja deze Converse zijn lastig te vinden, ook op E-bay..op zoek naar andere dus...kent iemand een nederlandse schoenenwinkel die veul Conversen verkopen?
These look like Converse brand without shoelaces - http://www.converse.com/
I hope this helps !!
Kathy Kirk
Motorclothes Manager
Dallas Harley-Davidson
Tof dat ze reageren, ondanks dat ik door jullie meer te weten ben gekomen hehe!
In iedere geval: Ja deze Converse zijn lastig te vinden, ook op E-bay..op zoek naar andere dus...kent iemand een nederlandse schoenenwinkel die veul Conversen verkopen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1206 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties