Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Halloween 2012

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
USInsider
Amerika-expert

Re: Halloween 2012

Bericht door USInsider »

Hier loopt het ook weer storm ! Mr. Oor had de candy gekocht, ik probeerde zojuist AppleHead en LemonHead, met 'natural products artificially flavored'. Heerlijk !
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik denk dat wij vanavond zo'n 60 tot 70 kinderen aan de deur hebben gehad. En het was geweldig leuk! Ik heb zóveel kinderen de stuipen op het lijf gejaagd, dat ze schreeuwend van onze porch renden terug naar de ouders. Het was de eerste keer sinds we naar de VS zijn verhuisd dat we zoveel ouders en kinderen aan de deur hebben gehad, heel erg leuk. In onze vorige buurt in Denver twee jaar geleden waren er welgeteld 8 kinderen langsgekomen. Dit was toch wel heel erg geweldig! Samen met de buren aan de overkant gaan we nu misschien voor volgend jaar een Halloween party organiseren - leuk!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Amerikanist
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Amerikanist »

Ik heb een enge film gekeken, daar bleef het wel bij.

Lijkt me leuk om een keer echt Halloween te vieren in de VS.
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Hier is Halloween vanwege de schade van hurricane Sandy verplaatst naar 5 November.
Kinderen mochten niet trick or treating omdat het nog te gevaarlijk is, bomen/takken en electriciteitskabels kunnen nog vallen en bijna niemand heeft stroom :( Nu afwachten of we maandag weer stroom hebben!
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Robvdv
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Robvdv »

@Mike @DejaVu
Afgelopen woensdag waren we in LV en zijn daar aan begin van de avond naar de Vegas Halloween Parade geweest op http://bit.ly/Robeline onze blogartikel Waar waren we gebleven kan je een kort verslag lezen. Dit is echt een leuke parade en duurt zo'n 2 uur en daarna kan je terug naar de strip en rondkijken bij de clubs die dan nog een Halloweenfeest hebben. Deze feesten zijn er de hele week al op diverse plaatsen. Wij kenden Halloween eigenlijk niet en hebben onze ogen uitgekeken. Dus als je er volgend jaar tijd voor kan maken, ZEKER DOEN.
2011 5 dgn LV
2012 20 dgn LV, Disney Anaheim, NYC
2013 12 dgn LV
2013 okt 8 dgn LV
2014 28 dgn SF - Nationale Parken - LV
2015 Chicago , Indy500, Chicago
2015 Boston, NYC, Philly, Washington DC, LV
2016 LV

https://robenelineinamerika.wordpress.com/
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, Halloween is hier (bijna) net zo'n groot feest als Carnaval. In Georgetown bij DC is het ook altijd erg interessant met heel veel verklede mensen. En natuurlijk de schattige Trick or Treaters, zoals ons tweejarige buurmeisje Ella, die Ewmo (Elmo) was. Ik ben dol op deze feestdag en Ella ook, want die kwam, nadat we vandaag alle versieringen op hadden geruimd speciaal op me af. "No more Halloween?", vroeg ze met met een verdrietig stemmetje. Ik had bijna de spullen weer van zolder gehaald. Gelukkig was daar haar vader, die onze andere leuke dingen voor het huis liet zien, zoals de Mickey (zij waren twee weken geleden bij Disney World en Ella kent hem). Enfin, om te laten zien dat Halloween niet alleen een Las Vegas feest is ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Wat schattig! Die kleine kinderen zijn toch altijd het leukst!
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

@Robvdv; Leuk dat jullie naar de parade zijn geweest. Wij hadden het op ons to-do lijstje staan maar zijn uiteindelijk niet geweest. Wij hebben dan weer wel de opnames van Hangover 3 meegemaakt. :wink:

Zelf hebben we ons op de strip erg vermaakt met het kijken naar alle mensen die verkleed waren. Was weer erg leuk om mee te maken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer