Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Restaurants in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het is geloof ik al eens genoemd hier, maar vandaag hadden we weer eens de kans om warme Krispy Kreme donuts te eten 8) . We reden er hier in Atlanta langs, helemaal buiten etenstijden om en ik had honger, maar de kinderen niet. Toen ik het neon teken aan zag staan, beduidend, dat er verse, warme donuts te krijgen waren, moest ik er een stel kopen. Gelukkig kocht ik er een half dozijn, want toen de kinderen de geur in hun neus kregen, kregen ze ook zin. Wat zijn die dingen onbeschrijflijk lekker!!! Ik ben heel trots op mezelf, dat ik me heb kunnen bedwingen tot anderhalve donut!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Wat zijn die lekker, hè? Tis wel calories and carbs galore. :lol:

gr. Redneck
Georgia on My Mind
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Petra, I am proud of you, Ik ate six of them.
Ze zijn alleen heel lekker wanneer ze vers en warm zijn.
De volgende dag smaken ze als een normale donut.
daisydog
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door daisydog »

MOeder is op bezoek en die vindt doughnuts (donuts) ook altijd erg lekker. Ze had nog nooit warme verse donuts gehad, dus vanavond naar Krispy Kreme geweest en het bord hot doughnuts now stond aan

Afbeelding

HEERLIJK!!! :dance:

Nogmaals mensen, Als je in de VS bent op een plaats waar ze Krispy Kreme doughnuts hebben, ga er heen, kijk of ze verse hebben.....en laat er een (of twee) naar beneden glijden :lol:

Het was trouwens een gekkenhuis!! Er was een thuiswedstrijd van de Florida Marlins en wanneer de marlins 12 hits maken tijdens de wedstrijd, kunnen mensen met hun kaartje gratis een dozijn donuts ophalen bij Krispy Kreme. De hele winkel stond vol en mensen namen af en aan een doos donuts mee.....

Ik wordt ook maar Marins fan :wink:
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Burp...... :mrgreen:

gr. Redneck
Georgia on My Mind
osc
Amerika-ontdekker

Bericht door osc »

Dat mens op die foto heeft duidelijk ook graag donuts :wink:
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

osc schreef:Dat mens op die foto heeft duidelijk ook graag donuts :wink:
En da's nog moar unne schrale..... :mrgreen:

Overgewicht is nog steeds een groot probleem hier in de VS.

/PeeJay
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Voor niet-Amerikanen is een Sonic Drive-In een leuke ervaring. Ze zitten door heel Amerika, behalve het noordoosten en de noordelijke staten.
_Jeroen_
Amerika-newbie

Bericht door _Jeroen_ »

Altijd lastige vragen dit want er zijn LOADS of good restaurants in de States. Ik neem aan dat we het hier over de chains hebben, dan vind ik het volgende:

voor Hamburgers:
In N' Out (voornamelijk in Californie) en Red Robin. Zitten in West Canada en ook op een paar plaatsen in de USA

voor Steak:
The Keg vond ik geweldig, ook voornamelijk Canada en een paar steden in de US (Westen)
Outback is uiteraard ook oke. Als je ooit in Californie in het Central Coast gebied bent (Santa Barbara County) MOET je naar Jocko's in Nipomo gaan. Het is absoluut geen 'fancy' restaurant, maar echt een 'vreetschuur', maar het gene waar het hier om gaat is de Steaks en die zijn GEWELDIG. Worden buiten op een grote houtgril gebakken. Yummie Yummie Yummie het water loopt me weer in de mond als ik er aan denk! ;-)

vis vind ik wel goed bij Red Lobster, maar ik geloof dat daar de meningen over verdeeld zijn.

Verder vind ik de Cheesecake Factory erg goed. Wel VEEL eten, maar heel lekker en veel keuze.

Taco Bell vind ik lekker voor een snack onderweg.

etc. etc. te veel goeds om op te noemen!
Jeroen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer