Je moet eens all dressed proberen, dat trekt ook een beetje op paprika maar met een beetje zuurdere smaak.kastelke schreef:Nu heb ik toevallig de afgelopen week ook een aantal van die Hersheys Kisses gegeten (iets met witte chocolade, iets met caramel en dan nog iets van cookie smaak of zo, herinner het me niet meer). Vond er weinig aan...
Maar misschien is mijn smaak nog niet genoeg veranderd? In Belgie was ik een fan van paprika chips, en dat kan je hier niet vinden. BBQ chips van Lays werd als alternatief voorgesteld, maar dat vond ik werkelijk niet te eten. Inmiddels heb ik de afgelopen maanden een aantal keren van die chips gegeten, en wonderwel vind ik nu dat het haast helemaal naar paprikachips smaakt.Dat heeft dus meer dan 2 jaar aanpassing gevraagd.
Mijn man is gek op salt & vinegar chips, maar voor mij zijn die wat te zuur of hoe moet ik het zeggen. Sommige merken hebben een wat mindere sterke smaak en dan zijn ze best te eten. Zelf vind ik de Old Dutch chips het lekkerste (niet te verkrijgen in de USA) en dan het liefste de sour cream & onion smaak. Verder heb ik ook graag de Hawaiian sweet Maui onion chips heerlijk en als we een dagje gaan shoppen in Amerika brengen we ook altijd de Snyder's nibbler pretzels mee met de smaak honey mustard & onion. Je kan de Snyder's pretzels ook in Canadan krijgen, maar die specifieke nibblers heb ik aan onze kanten nog niet gezien. En ik heb ook wel eens graag de Popcorn Indiana, de originele ook best lekker is.