Ah, ligt volgens mij toch net een tikje minder comfortabel.ned in MO schreef:California king, east coast king. Hier in the midwest heb je de burger king
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bed in Amerika kopen en shippen naar België
Re: Bed in Amerika kopen en shippen naar België
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wat een zalig topic! Want, bijna niet te geloven, het lief en ik waren enkele dagen geleden ook bezig over de zalige bedden van Amerika. En toen zei het lief al lachend: weet ge wat, we kopen ons een bed in Amerika
We zeggen ook vaak: Amerika, het beddenparadijs
Gewoon omdat die zo groot zijn en zo'n hoog bed, dat is gewoon zalig!!!
Overigens, als we allen wat ouder zijn, is een hoog bed veel gemakkelijker om in en uit te stappen.
De kans bestaat dat we op kort termijn verhuizen naar een groter huis en dan ga ik zeker op zoek naar iets dat de Amerikaanse bedden benaderd. Zeker weten!

We zeggen ook vaak: Amerika, het beddenparadijs

Overigens, als we allen wat ouder zijn, is een hoog bed veel gemakkelijker om in en uit te stappen.
De kans bestaat dat we op kort termijn verhuizen naar een groter huis en dan ga ik zeker op zoek naar iets dat de Amerikaanse bedden benaderd. Zeker weten!

Ik weet uit ervaring dat je op vakantie altijd heerlijk slaapt.
Ik heb eens inflatabelmatjes gekocht daarna in huis eens proef geslapen....... Je raad het al. We werden gebroken wakker!
Op vakanties slaap ik er heerlijk op. Ik denk dat je op vakanties veel meer beweegt en indrukken opdoet waarvan je dood op van raakt
.
Maar Ikea verkoopt ook prima boxspringbedden. Hebben wij daar gekocht nadat we de bedden in Canada en Amerika ook zo lekker groot en hoog waren. We hebben ne een bed van 180 x 220. Heerlijk nog geen spijt van gehad.
Ik heb eens inflatabelmatjes gekocht daarna in huis eens proef geslapen....... Je raad het al. We werden gebroken wakker!
Op vakanties slaap ik er heerlijk op. Ik denk dat je op vakanties veel meer beweegt en indrukken opdoet waarvan je dood op van raakt

Maar Ikea verkoopt ook prima boxspringbedden. Hebben wij daar gekocht nadat we de bedden in Canada en Amerika ook zo lekker groot en hoog waren. We hebben ne een bed van 180 x 220. Heerlijk nog geen spijt van gehad.
Laatst gewijzigd door yarrah op 01 nov 2012, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hier hebben wij ons California King bed gekocht, je kunt er eens kijken voor de prijzen: http://www.rcwilley.com/Sleep-Products/ ... Search.jsp
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Zo te zien is deze kamer in Treasure Island, kan dat kloppen?LeenG schreef:ja, dit bed in Las Vegas was ook het allerlekkerste bed waar ik ooit in geslapen heb
(maar ik ben dan ook een makkelijke slaper)
Groet,
Frans
Frans
- LeenG
- Amerika-expert
10 punten voor Knop!
inderdaad TI

inderdaad TI
- knop
- Amerikafan
Nou, ik herken het, omdat je groot gelijk hebt. Ik heb in aardig wat bedden geslapen in Vegas, en verder in de VS, maar het bed in TI was HEERLIJK. Deze is mij het best bijgebleven. Wat een heerlijk matras. Ik heb er toendertijd nog aan zitten denken om te vragen aan het hotel welk merk en type dit matras is. Deze moet ik thuis ook hebben...LeenG schreef:10 punten voor Knop!![]()
inderdaad TI
Groet,
Frans
Frans
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb ook in de TI geslapen, in 2008, maar mijn kamer zag er echt heel anders uit! De kamer was veel groter, maar wel hard aan modernisering toe
. Het bed was daarentegen goddelijk, maar haalde het net niet bij dat bed in Springdale/Zion NP. We sliepen in een B&B. Het bed zelf was een beetje te hoog, had echt een trapje nodig om erin te komen. Maar alles was perfect. Het matras, de super zachte lakens, kussens, kussenslopen....Wauw!

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Weet jij nog zo welke combinatie je gekocht hebt? Graag de namen en/of de artikelnummers..yarrah schreef:Maar Ikea verkoopt ook prima boxspringbedden. Hebben wij daar gekocht nadat we de bedden in Canada en Amerika ook zo lekker groot en hoog waren. We hebben ne een bed van 180 x 220. Heerlijk nog geen spijt van gehad.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Martijn, wij hadden de Sultan Heidal,was iets met paardehaar, maar die hebben ze nu niet meer (of onder andere naam) en dan 5 cm dekmatrassen erbij.
Gewoen een keer naar toe gaan, en gaan proefliggen, met diverse configuraties, hebben wij ook gedaan. Kun je nog lekker goedkoop uit eten ook
Net even een update van de vrouw gehad; Je heb tegenwoordig ook Sepra matrassen in Nederland. Die leveren ook de matrassen aan Hilton, en we hebben afgelopen zomer in één van de Homewood Suites (Atlantic City) er op geslapen. Werkelijk heerlijk, en als we de Ikea's al niet hadden (nu bijna 2 jaar), dan gingen we zeker voor deze Sepra's. Dan is een dekmatras ook niet nodig, want die zijn daar al ingebouwd.
Gewoen een keer naar toe gaan, en gaan proefliggen, met diverse configuraties, hebben wij ook gedaan. Kun je nog lekker goedkoop uit eten ook

Net even een update van de vrouw gehad; Je heb tegenwoordig ook Sepra matrassen in Nederland. Die leveren ook de matrassen aan Hilton, en we hebben afgelopen zomer in één van de Homewood Suites (Atlantic City) er op geslapen. Werkelijk heerlijk, en als we de Ikea's al niet hadden (nu bijna 2 jaar), dan gingen we zeker voor deze Sepra's. Dan is een dekmatras ook niet nodig, want die zijn daar al ingebouwd.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het voor de grap eens nagekeken . Een matras van ong 80x80x12 inches is ong $1800 aan verzendkosten als je het per vliegtuig doet. Wordt het in een week voor de deur afgeleverd 

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Njit schreef:Bedoel je niet Serta? http://www.serta.com/index.html
Dat je bij de IKEA lekker kunt eten weten we
Uiteraard Serta. Echte man hè, ik hoor het wel maar luister niet

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je lag al te slapen zeker 

Wij overwegen een SleepNumber bed te kopen. In het Radisson hotel slaap je daar soms op. Zijn die ook in Nederland te koop?
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben een boxspring gekocht nav een bed in een hotel dat we gewonnen hadden via priceline: werd het toch nog een dure overnachting
Een 1.80 x 2.20 auping.... Slaapt zalig, maar een boxspring van Ikea is wel goedkoper.

Een 1.80 x 2.20 auping.... Slaapt zalig, maar een boxspring van Ikea is wel goedkoper.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ook overwogen om een SleepNumber bed te kopen, maar hebben het uiteindelijk niet gedaan. We zijn allebei zijslapers, en tenzij je het absolute topmodel neemt, met de extra pillowtop, voelden we liggend op onze zij nog steeds de hardheid van de luchtmatras. En om met alles erbij $5700 aan een bed uit te geven vonden we toch wel een beetje te veel van het goede. Liggend op je rug was het heerlijk, maar op je zij was het ineens een stuk minder fijn.Ziva schreef:Wij overwegen een SleepNumber bed te kopen. In het Radisson hotel slaap je daar soms op. Zijn die ook in Nederland te koop?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Goede tip Dento. Ik ben echter een buikslaper en mijn lief wil het liefst een waterbed.
Nou zie ik een waterbed niet zitten maar je kunt een sleepnumber individueel zo laag zetten dat je in een soort hangmat/waterbed idee slaapt en dat vond mijn lief heerlijk!! Sowieso het individueel kunnen instellen vind ik wel prettig. Het zal waarschijnlijk een C2 worden en eventueel een topper erbij. Ik heb er nu totaal 4 dagen op geslapen in hotels en sliep echt heel goed dus tja.. het is een gok want ik weet dat het stiekem gewoon een luchtmatras is
Nou zie ik een waterbed niet zitten maar je kunt een sleepnumber individueel zo laag zetten dat je in een soort hangmat/waterbed idee slaapt en dat vond mijn lief heerlijk!! Sowieso het individueel kunnen instellen vind ik wel prettig. Het zal waarschijnlijk een C2 worden en eventueel een topper erbij. Ik heb er nu totaal 4 dagen op geslapen in hotels en sliep echt heel goed dus tja.. het is een gok want ik weet dat het stiekem gewoon een luchtmatras is

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden jarenlang waterbedden in Belgie, maar dan wel de hoogst gestabiliseerde met extra bekkenbodem ondersteuning. Dan heb je helemaal niet het 'hangmateffect'. Ik ben een buikslaper die ook vaak op de zij slaapt, maar hier met de boxspring die we nu hebben, ben ik echt een rugslaper geworden die nog af en toe op de zij gaat, maar zelden nog op de buik. 

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ik moet zeggen, van alle bedden die wij hebben gehad ik ons waterbed toch wel het lekkerste slapen vond. Die van ons was minimaal gestabiliseerd, maar voelde niet als een hangmat hoor. Mijn man is een buikslaper en hij sliep daarop het best. Op een matras ligt hij niet lekker op zijn buik. Wat ik ook prettig vond is dat je bed niet zo koud is als je instapt en in de zomer is het koeler dan een matras.
Na twee verhuizingen hebben we afscheid genomen van het waterbed en gekozen voor een boxspring. Ligt ook lekker, maar af en toe verlang ik nog wel naar m'n waterbed....
Na twee verhuizingen hebben we afscheid genomen van het waterbed en gekozen voor een boxspring. Ligt ook lekker, maar af en toe verlang ik nog wel naar m'n waterbed....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 743 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 0 Reacties