Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grond kopen in Amerika.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Grond kopen in Amerika.
Ik denk dat je na twee weekjes Detroit blij bent als je weer kunt vertrekken.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is wel lang hoor. Twee weken Detroit 

Daarom, als dat iemand nog niet wakker schudt... 

2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-expert
ALS je op eigen benen kunt vertrekken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Er is elk jaar een veiling van huizen en grond in Michigan. Er zijn duizend+ plaatsen in Michigan die beter geschikt zijn voor een vakantiehuis. Interessant om die veilingen live te volgen en de prijzen zijn vaak laag. Maar je moet heel goed op de hoogte zijn van wat je precies koopt. Je kan ook een bod uitbrengen online als de veiling wordt gehouden.
https://www.tax-sale.info/index.php
Dit is in de omgeving van Mackinaw City, minimum bod voor een stuk grond begint bij $600. https://www.tax-sale.info/lot/listCatal ... log_id/810
En ja, er zijn zoveel mensen die denken dat ze goedkoop iets in Detroit kunnen kopen en er vanzelf geld mee gaan verdienen. En er zelf nog nooit geweest zijn. Vakantiehuis in Detroit..
Dan liever naar de Upper Peninsula waar je nog steeds grote stukken grond kan kopen voor $500 per acre.
https://www.tax-sale.info/index.php
Dit is in de omgeving van Mackinaw City, minimum bod voor een stuk grond begint bij $600. https://www.tax-sale.info/lot/listCatal ... log_id/810
En ja, er zijn zoveel mensen die denken dat ze goedkoop iets in Detroit kunnen kopen en er vanzelf geld mee gaan verdienen. En er zelf nog nooit geweest zijn. Vakantiehuis in Detroit..

Jij woont in NW Michigan zo te zien, dus je zult het beter weten dan ik. Maar de keren dat we door MI reden vond ik het vooral plat, ik bedoel egaal van landschap. Er zijn vast wat leuke plaatsen te vinden - Ann Arbor natuurlijk als universiteitsstad en in het westen oudere plaatsen, oorspronkelijk havens toen de vaart over Lake MI nog van groot belang was. Maar je moet wel weten waar die plaatsen zijn denk ik - en niet zomaar "land in MI" kopen.
Mbt. de Upper Peninsula (waarvan ik blijf beweren dat dit gebied bij WI hoort te behoren !) het is er mooi inderdaad, maar je zit wel ver weg van allerhande voorzieningen. Grond is daar niet voor niets zo betaalbaar.
Mbt. de Upper Peninsula (waarvan ik blijf beweren dat dit gebied bij WI hoort te behoren !) het is er mooi inderdaad, maar je zit wel ver weg van allerhande voorzieningen. Grond is daar niet voor niets zo betaalbaar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 16313 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 18 Reacties