Spelfoutjes... Als je in het leger wilt, een leger die tenminste vooruitstrevend is, moet je foutloos willen zijn op alle fronten. OOK als je typt op een telefoon, zelfs een heel kleintje.
Life Pro Tip: Lees altijd je berichten over voordat je ze verstuurd.
Verstuurt
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Zat even naar die fotos te kijken die je poste. Paar van mijn collegas vertellen wel eens verhalen over ongelukken die gebeuren tijdens trainingen en helemaal tijdens para drops.
Ben nieuw hierop het forum. Maar het is mogelijk om Nederlander te zijn en te werken voor de US Navy.
Ik Ben Dennis Ista, ik woon in Milwaukee, Wisconsin en ik werk voor de US Navy als een Officier voor de Judge Advocate General.
Mijn rang is Captain.
Je moet wel een US citizen zijn, geen strafblad hebben en je meld jezelf aan bij een recruiter. Je gaat dan in de basisdienst met de training en je hele training zal je enorm je best moeten doen on de 1% te Halen om eventueel voor een SEAL of een Marine positie te worden gezien. Het is enorm hard werk, mentaal en fysiek.
Als je vragen hebt, stel ze gerust!
Wie weet. Ik ben nu 44, en was 43 toen ok de marine inging.
Mijn civiele ervaring was voor de Admiraals volgende om mij deze rang te geven.
(3 jaar advocaat, 5 jaar ADA en 4 jaar rechter)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.