Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bill O'Reilly

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
amerikafan
Amerika-ontdekker

Bericht door amerikafan »

Die gast is echt arrogant, ohhhh damn.
Hij zei telkens "that's BULL" en als hij nee wilde zeggen, dan zei hij "A-AH".
Hij kan ook al niet normaal met respect discussiëren. Volgens mij heb je meer van zulke koppige mensen in Amerika. Dat is iets waar ik echt niet van houd. Maar ja, dat past wel in Amerika, iedereen zijn eigen uitgesproken mening. Maar... ik vind het belangrijk dat discussies met respect gebeuren, maar hij discussieert echt als een cowboy, zo agressief hoe hij met het publiek discussieert.
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Wij kijken niet meer naar dat soort figuren/shows, worden we misselijk van.
Helaas is het wel zo dat velen in Nederland/Belgie vaak denken dat alle Amerikanen zo zijn, als men af en toe een glimp opvangt van dit soort TV, net als de Jerry Springer shows.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Aaaah Bill O Reilly.... heeft zelfs iemand bedreigt in zijn show die zijn vader verloren had tijdens 9/11. De jongen merkte op dat hij enigzins kon begrijpen waarom die aanslagen gebeurden. Toen had ie wel een probleem.

Overigens is Bill wel tegen de doodstraf hoor....vind ie niet zwaar genoeg!!
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Olberman is erg grappig als hij O'Reilly aanpakt. "Billo" - zo noemt Olberman hem consequent - is vrijwel elke week een keer "worst person ever", een verkiezing in zijn show.

Kijk ook eens naar de smackdown van O'Reilly door Olberman in een van de vele ruzies die ze samen hebben.

GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Als we dan toch bezig zijn met foute mensen, kunnen we dan Michael Savage ook in het rijtje opnemen? :roll: Die man leeft echt in zijn eigen, bizarre parallele universum. Tijdens onze vakantie zaten we soms met open mond te luisteren naar wat hij allemaal uitkraamde.

Maar ja, het is net als met ongelukken: je blijft toch naar het wrak kijken, ook al weet je dat het fout is :lol:
w8in
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door w8in »

Ik was net op een site met heel mooie wallpapers en een van die wallpapers heette Bill O'Reilly. Daar werd ik toch even benieuwd van, dus ik klikte op de link. Ik zou zeggen, oordeelt u zelf ;-)

http://www.mandolux.com/archive/2006/0310.html
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer