Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bill O'Reilly
-
- Amerika-ontdekker
Die gast is echt arrogant, ohhhh damn.
Hij zei telkens "that's BULL" en als hij nee wilde zeggen, dan zei hij "A-AH".
Hij kan ook al niet normaal met respect discussiëren. Volgens mij heb je meer van zulke koppige mensen in Amerika. Dat is iets waar ik echt niet van houd. Maar ja, dat past wel in Amerika, iedereen zijn eigen uitgesproken mening. Maar... ik vind het belangrijk dat discussies met respect gebeuren, maar hij discussieert echt als een cowboy, zo agressief hoe hij met het publiek discussieert.
Hij zei telkens "that's BULL" en als hij nee wilde zeggen, dan zei hij "A-AH".
Hij kan ook al niet normaal met respect discussiëren. Volgens mij heb je meer van zulke koppige mensen in Amerika. Dat is iets waar ik echt niet van houd. Maar ja, dat past wel in Amerika, iedereen zijn eigen uitgesproken mening. Maar... ik vind het belangrijk dat discussies met respect gebeuren, maar hij discussieert echt als een cowboy, zo agressief hoe hij met het publiek discussieert.
Als we dan toch bezig zijn met foute mensen, kunnen we dan Michael Savage ook in het rijtje opnemen?
Die man leeft echt in zijn eigen, bizarre parallele universum. Tijdens onze vakantie zaten we soms met open mond te luisteren naar wat hij allemaal uitkraamde.
Maar ja, het is net als met ongelukken: je blijft toch naar het wrak kijken, ook al weet je dat het fout is

Maar ja, het is net als met ongelukken: je blijft toch naar het wrak kijken, ook al weet je dat het fout is

Ik was net op een site met heel mooie wallpapers en een van die wallpapers heette Bill O'Reilly. Daar werd ik toch even benieuwd van, dus ik klikte op de link. Ik zou zeggen, oordeelt u zelf 
http://www.mandolux.com/archive/2006/0310.html

http://www.mandolux.com/archive/2006/0310.html
Ronald van der Putte
In Michigan sinds 2000
In Michigan sinds 2000