Ik kan die sites beamen. Volgens mij is het bij dergelijke toko's wel aan te raden om inderdaad even na te bellen en om 100% zeker te zijn van je boeking. Als er iets moet worden aangepast schijnt het drama te kunnen gaan worden. Rehlat.co is een voorbeeld van zo'n site die vaak erg goedkope aanbiedingen heeft maar waar het vaker mis gaat dan goed.cvr schreef: ↑20 aug 2023, 16:57Ik start ook vaak op Tripadvisor, via hun ben ik ook bij super.com en stayforlong.com gekomen. Na de eerste boeking bij deze clubs direct het hotel gecontact (want de prijs was best wel afwijkend) maar alles in orde. Scheelde in Vegas zo maar $75 per nacht (Super) en voor onze Curacao trip 400 Euro voor 6 nachten (stayforlong) tov van een hele rij andere aanbieders.
Rechtstreeks bij ketens boeken doe ik enkel bij IHG, daar ben ik sinds 2 jaar Ambassador (kost $200 per jaar) maar dat haal je er makkelijk uit met 1 gratis weekend overnachting in een Intercontinental, gegarandeerde upgrades en gratis ontbijt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijzen Booking.com
Re: Prijzen Booking.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Prijzen Booking.com
Heel veel hotels bieden een "senior discount" van ongeveer 10%, maar alleen als je rechtstreeks bij hen boekt. Dat is vaak al vanaf leeftijd 62 jaar. Wordt overigens nooit gecontroleerd ter plekke. Booking geeft die korting dus niet (maar wel bij sommige hotels een genius-korting, of paar procent geld terug via de KLM-link of de ICS-link van Booking).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 4650 Weergaves
-
Laatste bericht door Jo usalover
-
- 36 Reacties