Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe laag kan de dollar nog vallen?
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Hoe laag kan de dollar nog vallen?
Thanks Flipje ,dat is zeer duidelijk uitgelegd 

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Old Faithful schreef: Er is een kans dat de middellange termijn dalende trend hier stopt. Zo niet dan houd ik rekening met een terugkeer naar 1.16, de bodem van november 2005.
Let wel: Bovenstaande is wat volgens de technische analyse zou kunnen gebeuren. Het is geen zekerheid. Er zal altijd gecontroleerd moeten worden of de koers ook werkelijk doet wat er van verwacht wordt. Zonodig moet de analyse aangepast worden.
Ik zou erg vrolijk worden van 1,16, moet ik zeggen.
Ik zit toch al lachend de dollar koers te volgen,de laatste weken, de terugkeer op 1,35 scheelt mij al honderden euro's inkomen per maand, dus 1,16 (of beter) zou helemaal prettig zijn.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Pete, jouw berichtjes maken mij altijd nieuwsgierig naar wat je doet. Handelaar is zo 'ruim'. Je hoeft geen antwoord te geven hoor, als je niet wilt, maar waar handel je eigenlijk in?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is geen geheim hoor,ik handel in oud speelgoed,met de nadruk op modeltreinen,maar in principe ieder soort oud speelgoed wat redelijk verzendbaar is.nieuwenoord schreef:Pete, jouw berichtjes maken mij altijd nieuwsgierig naar wat je doet. Handelaar is zo 'ruim'. Je hoeft geen antwoord te geven hoor, als je niet wilt, maar waar handel je eigenlijk in?
(en ook wel andere verzamelobjecten,er zijn overal liefhebbers voor,zeker op Ebay)
Grote stukken zoals antieke poppenwagens vallen dus af,nog los ervan dat ik daar niks vanaf weet.
Ik koop veel verzamelingen,en verkoop die weer in losse delen.
Is begonnen als hobby,met Matchbox auto's,die ik zelf verzamelde,en die ik online steeds meer waard zag worden,toen had ik zoiets van "als een ander het kan,kan ik het ook".
Maar aangezien mijn verkopen voor 95% via Ebay.com gaan,krijg ik afgerekend in Dollars,dus ik voel iedere cent die de Dollar zakt of stijgt rechtstreeks in mijn zakken.
De dollar op 1,56 of 1,35 scheelt mij ongeveer 500 euro in de maand,dus dat is bijna een ticket....

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt voor je antwoord. Leuk om te weten dat mensen van hun hobby hun beroep kunnen maken!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, dat speelgoed kan meer waard zijn dan je denkt. Vlak voordat ik Nederland verliet heb ik een aantal Dinky Toys verkocht. Van de opbrengst hebben we de verhuis container betaald...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En nu niet allemaal op zolder gaan kijken,en de bespeelde auto's zoeken....Loek schreef:Tja, dat speelgoed kan meer waard zijn dan je denkt. Vlak voordat ik Nederland verliet heb ik een aantal Dinky Toys verkocht. Van de opbrengst hebben we de verhuis container betaald...

Lijkt me juist een goed plan die zolder
mmmmmmmm, woon in flat dus hebben we geen zolder. Bof jij even

mmmmmmmm, woon in flat dus hebben we geen zolder. Bof jij even

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
1,30 vandaag in beeld....
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nu al 1,28, het wordt misschien tijd om de titel te veranderen in "hoe ver kan de Dollar nog stijgen".
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Als deze trend zich doorzet voorzie ik dat er volgend jaar een stuk minder mensen naar Amerika gaan wat misschien voor het jaar erop een positief effect kan hebben op de ticketprijs...Harry schreef:Nu al 1,28, het wordt misschien tijd om de titel te veranderen in "hoe ver kan de Dollar nog stijgen".

Roland
ik hoop dat het tij weer vlug keert want zo wordt het inderdaad wel weer een stukske duurder die amerika vakantie 

- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
ik had al zo'n voorgevoel dat dit zou gebeuren. zal een duur reisje worden volgende zomer, maar wie weet slaat de koers daartegen weer om. afwachten hé.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
haha,ik ben echt de enige die blij is met de huidige dollarkoers geloof ik.
Van mij mag de dollar doorstijgen tot hij weer 1 op 1 met de euro staat,makkelijk rekenen voor mij,en mijn omzet ipv in dollars in euros,kan ik iedere maand op vakantie.
Van mij mag de dollar doorstijgen tot hij weer 1 op 1 met de euro staat,makkelijk rekenen voor mij,en mijn omzet ipv in dollars in euros,kan ik iedere maand op vakantie.

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Dat zou voor ons mooi uitkomen, wij gaan pas in 2010 weer.Coyote schreef:
Als deze trend zich doorzet voorzie ik dat er volgend jaar een stuk minder mensen naar Amerika gaan wat misschien voor het jaar erop een positief effect kan hebben op de ticketprijs...![]()
Roland
Marjon
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij balen hier dus ontzetten van....We hadden rekening gehouden met een stijging tot 1,35, maar dit gaat wel heel rap!
Nu al een paar honderd euro down the drain tijdens de eerste weken van onze reis. Hopelijk zet deze trend niet door!
Nu al een paar honderd euro down the drain tijdens de eerste weken van onze reis. Hopelijk zet deze trend niet door!
- Harry-Carla
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hopen dat jullie ondanks dat, toch een geweldig fijne vakantie hebben :beerchug:PriscillaMartin schreef:Wij balen hier dus ontzetten van....We hadden rekening gehouden met een stijging tot 1,35, maar dit gaat wel heel rap!
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,
Harry & Carla
2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
Harry & Carla
2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
- Bandido
- Amerika-expert
Nederlanders hebben nou wel eens genoeg van die dollarkoers mogen genieten wat mij betreft.PriscillaMartin schreef:Wij balen hier dus ontzetten van....We hadden rekening gehouden met een stijging tot 1,35, maar dit gaat wel heel rap!

Ik ga binnenkort weer naar Europa en ik ben blij dat mijn salaris in dollars EINDELIJK weer eens wat meer waard is. Nu maar hopen dat het nog even aanhoudt.

"Keep Georgia On Your Mind"
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Als nu de huisprijzen terug gaan stijgen heb ik een dubbele, héhé!!! :beerchug:
PriscillaMartin schreef:Wij balen hier dus ontzetten van....We hadden rekening gehouden met een stijging tot 1,35, maar dit gaat wel heel rap!
Inderdaad.
Het lijkt misschien niet veel die paar cent. Maar op een paar duizend euro is het toch een aantal honderd dollar...
Maar goed zal onze vakantie niet verpesten over 1,5 week..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1493 Weergaves
-
Laatste bericht door robinthart