Nee, dat ligt aan de andere kant - overigens zit ik er hemelsbreed nog geen halve mijl bij vandaan.Petra/VS schreef:Het lijkt me wel fantastisch om iedere ochtend wakker te worden met uitzicht op de Sears Tower. Zien jullie het meer ook, Jan?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat intrigeert je bij Amerikaanse huizen..
Smith & Hawken heeft de furniture set - http://www.smithandhawken.com, neem misschien morgenochtend nog een paar foto's. Vandaag heeft het enorm geregend dus het is een natte boel.jerbia schreef:Wat een geweldig uitzicht! Ik vind trouwens de lounge fauteuil ook erg mooi
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Mooi huis, Ned in MO! Ik vind de natuur prachtig, maar houdt er ook van zo af en toe echt de stad in te gaan. Wat dat betreft wonen we hier perfect, in een supergroene buurt, maar slechts een half uurtje buiten Washington.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: En nog 2
Die kleur muur hebben wij ook in de eetkamer, net of er een pompoen ontploft is...jvinch schreef:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bij ons heeft de muur van de "powderroom" die kleur, het is goed vertoeven daar in het kleinste kamertje met een Zuidwesten thema
.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Mooi zeg, echt heel sfeervol!jvinch schreef:Betere foto van het dakterras, dit is de andere kant - dus genomen met de rug naar Sears tower.
en binnen
Heb jij ook een zitkamer die 'hoe zeg je dat' de tweede verdieping erbij betrekt (hoog plafond).
Hadden de Amerikaantjes in DC ook, en dan hadden ze een ballustrade boven die op de woonkamer keek ...
Waar is je flatscreen TV?

Laatst gewijzigd door Sandy op 11 jul 2007, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
We hebben een loft, boven en achter het punt waarop de foto is genomen. Daar is ook de deur naar het dakterras. Mijn huis is niet zo heel groot, vergeleken bij "suburban" living - "slechts" 1900 sq ft - maar we wonen redelijk midden in de stad.Sandy schreef: Mooi zeg, echt heel sfeervol!
Heb jij ook een zitkamer die 'hoe zeg je dat' de tweede verdieping erbij vertrekt (hoog plafond).
Hadden de Amerikaantjes in DC ook, en dan hadden ze een ballustrade boven die op de woonkamer keek ...
Waar is je flatscreen TV?
Geen flatscreen TV in deze kamer, we hebben een TV kamer ingericht met van die luie stoelen die bijna platgaan. Daar kijken we meestal TV.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nou, wel mijn smaak hoor! Ik ben ook een buitenmens. Ik ben nog steeds erg gelukkig met onze ruim 1,5 hectare achter de deur. Paardjes bij huis, zwemmen achter de schuur, veel groen om ons heen, heerlijk!
En dan sta ik nog binnen 20 minuten in Utrecht óf in Den Bosch óf in Gorinchem óf nou ja, bijna overal
Leuk optrekje daar in Missouri hoor!
En dan sta ik nog binnen 20 minuten in Utrecht óf in Den Bosch óf in Gorinchem óf nou ja, bijna overal

Leuk optrekje daar in Missouri hoor!
Wow, dat appartement van Jvinch in Chicago is HELEMAAL mijn smaak.
Echt schitterend, met dat dakterras en dat hoge plafond in de living.
Maar ik ben dan ook zelf 100% stadsmens. Woon ook in een appartement met groot dakterras aan de rand van Rotterdam. Aangezien ik ook behoefte aan uitzicht op groen heb, kijken we aan 3 kanten over het Zuiderpark uit.
De Amerikaanse buitenwoningen die hier getoond worden, vind ik ook prachtig, maar ik zou me er verloren voelen. Ik moet Albert Heijn en de Hema op loopafstand hebben
Echt schitterend, met dat dakterras en dat hoge plafond in de living.
Maar ik ben dan ook zelf 100% stadsmens. Woon ook in een appartement met groot dakterras aan de rand van Rotterdam. Aangezien ik ook behoefte aan uitzicht op groen heb, kijken we aan 3 kanten over het Zuiderpark uit.
De Amerikaanse buitenwoningen die hier getoond worden, vind ik ook prachtig, maar ik zou me er verloren voelen. Ik moet Albert Heijn en de Hema op loopafstand hebben

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1372 Weergaves
-