Ik ben nu net begonnen met 30 Rock terug kijken, heb seizoen 2 inmiddels afgekeken. Top serie! Heel vaak zijn komedie shows niet zo'n mijn humor, maar 30 Rock zeker wel! Ben blij dat het weer terugkomt
Hebben jullie trouwens wel eens Memphis Beat gezien? Ik vraag me af of dat leuk is...
Wij hebben vandaag de eerste 2 afleveringen gezien van Off the Map en we vinden het geweldig! Echt een leuke serie met van alles wat: meerdere verhaallijnen, veel aktie en spanning, leuke karakters en onderlinge relaties met langlopende verhaallijnen, en dan ook nog prachtige beelden van geweldig mooie natuur.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik vond het ook een leuke serie (off the map). Jammer dat er maar 1 seizoen van is gemaakt.
Ik ben zelf net begonnen aan Necessary Roughness, vind ik ook erg leuk (tot nu toe 4 of 5 afleveringen van geweest).
Love bites is ook een nieuwe serie, ik vond de eerste 3 afleveringen leuk, daarna iets minder, maar nu toch wel weer interessant (er zijn zo'n 6 afleveringen geweest nu).
Het zijn wel echt damesseries (m.n. de 2e)
Nici schreef:
Love bites is ook een nieuwe serie, ik vond de eerste 3 afleveringen leuk, daarna iets minder, maar nu toch wel weer interessant (er zijn zo'n 6 afleveringen geweest nu).
Het zijn wel echt damesseries (m.n. de 2e)
Ik kijk Love bites altijd met mijn vrouw en ik moet zeggen dat ik als man zijnde de humor er zeker van in zie!
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Wij hebben de afgelopen weken het 1e seizoen gezien van Memphis Beat, een serie over een rechercheur in Memphis, met de nodige humor en geweldige muziek (blues, Elvis, etc.)
Ik las in een tijdschrift dat Michiel Huisman al een jaar meespeelt in de Amerikaanse tv serie "Treme". Dat wist ik helemaal niet, want de serie is hier niet te zien.
Is dat een leuke serie?
Loek schreef:Drie series waar ik naar keek zijn dit seizoen gecancelled:
- V
- The Event
- Stargate Universe
Ik hou ermee op om series vanaf het begin te volgen. Je steekt er energie in, en vervolgens wordt het gecancelled. Beter om af te wachten of het wat wordt en ze later te bekijken op DVD of streamen...
Die keek ik ook allemaal + Lie to me!
Allemaal gecancelled...Stargate SG1 was 2 jaar(ofzo) geleden gecancelled/gestopt en ineens kwam er een 90 min speelfilm die alle losse eindjes aan elkaar knoopte :/ jarenlang verhaal in 90 min opgelost.
DejaVu schreef:
Stargate SG1 was 2 jaar(ofzo) geleden gecancelled/gestopt en ineens kwam er een 90 min speelfilm die alle losse eindjes aan elkaar knoopte :/ jarenlang verhaal in 90 min opgelost.
DejaVu schreef:
Stargate SG1 was 2 jaar(ofzo) geleden gecancelled/gestopt en ineens kwam er een 90 min speelfilm die alle losse eindjes aan elkaar knoopte :/ jarenlang verhaal in 90 min opgelost.
Welke film?
De tijd gaat sneller dan ik dacht, 2007 zijn ze gestopt. In 2008 zijn er 2 films geweest om alles af te ronden: 1. Stargate: the ark of truth(worden volgens mij de ori's verslagen) 2. Stargate: Continuum(wordt Ba'al verslagen)
Dan bedoelt Loek een andere serie dan jij. Loek heeft het over Sargate Universe (deze draaide van 2009-mei 2011).
Deze volgde mijn man ook en die was ook niet blij dat deze serie gestopt was, vandaar dat ik benieuwd was naar de film!
Nici schreef:Dan bedoelt Loek een andere serie dan jij. Loek heeft het over Sargate Universe (deze draaide van 2009-mei 2011).
Deze volgde mijn man ook en die was ook niet blij dat deze serie gestopt was, vandaar dat ik benieuwd was naar de film!
Weet ik
Stargate SG1, Stargate Atlantis en Stargate Universe zijn 3 verschillende series. Maar je vroeg naar de SG1 films
Ter info: Stargate SG1 is de langst lopende syfy serie ooit geweest langer dan X-files
Ik probeer nu een aantal vervangende science fictionachtige series te kijken, maar ik ben nog niet onder de indruk:
- Alphas (warrige eerste aflevering)
- Falling Skies (heeft potentieel)
Science fictionachtig series waar ik nog steeds naar blijf kijken:
- Eureka
- Warehouse 13
- Haven
- Fringe
Overigens als trekkie fan begin ik danig te lijden van ontwenningsverschijnselen. Het wordt weer tijd voor een nieuwe Star Trek serie
Ik kijk sinds kort Suits, een Amerikaanse Advocaten serie... Erg leuk!
"Suits" will launch its freshman season with stars Gabriel Macht ("Love and Other Drugs"), as one of Manhattan's top corporate lawyers sets out to recruit a new hotshot associate and hires the only guy that impresses him - Patrick J. Adams ("Lost") as Mike Ross, a brilliant but unmotivated college dropout. Though he isn’t actually a lawyer, this legal prodigy has the book smarts of a Harvard law grad and the street smarts of a hustler. However, in order to serve justice and save their jobs, both these unconventional thinkers must continue the charade.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Loek schreef:Ik probeer nu een aantal vervangende science fictionachtige series te kijken, maar ik ben nog niet onder de indruk:
- Alphas (warrige eerste aflevering)
- Falling Skies (heeft potentieel)
Wij zitten ook nog een beetje 'on the fence' wat Falling Skies betreft. Ik heb nog het gevoel dat mij de bedoelde emoties door de strot worden geduwd via beeld, dialoog en muziek, in plaats van emoties op te roepen door goed acteerwerk en verhaallijn. We hebben net weer het eerste seizoen van Fringe op DVD gekeken, en zijn nu met het tweede seizoen bezig. Ondanks dat ik de enge momenten nu weet schrik ik toch nog regelmatig! Fringe is echt 10x beter dan series als Falling Skies, met een erg goede cast. Eureka vinden we leuk, maar dat is echt een 'niets aan de hand' serie zonder veel pretentie. Gewoon leuk amuzement voor samen op de bank.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.