Ik ben campingeigenaar in Texas sinds afgelopen december, daarnaast hebben we een antiekwinkeltje, een grafisch ontwerpbureau en 2 bedrijven in Nederland en toch verveel ik me vaak en hang rond op forums
Voordat ik plotseling naar Amerika emigreerde was ik vijftien jaar lang programmeur en na mijn emigratie heb ik mijn jongensdroom uit laten komen en een tijdje als trucker een onvervalste 18-wheeler gereden op de Amerikaanse highways.
Helaas kon Kim maar niet wennen aan de trucker lifestyle dus weer terug naar kantoor als programmeur, na 3 jaar als programmeur aan de oostkust had ik genoeg van de oostkust-cultuur en verhuisde ik naar de bergen in Colorado waar ik nu als Systeembeheerder voor Justitie werk.
VP of Technology - mijn vrouw is CFO bij een producent van kantoormeubilair. Je raadt nooit wie bij ons thuis de rekeningen betaald en mij elke week wat zakgeld geeft.
jvinch schreef:VP of Technology - mijn vrouw is CFO bij een producent van kantoormeubilair. Je raadt nooit wie bij ons thuis de rekeningen betaald en mij elke week wat zakgeld geeft.
Ik ben manager van een gezin van 4 personen .
Mijn vrouw is manager bij een financiele instelling (financiering van winkelinventaris - van gitaren tot mobile homes).
Als de kinderen de schoolgaande leeftijd hebben, dan probeer ik mijn oude beroep weer op te pakken. In NL was consultant bij een grote automatiseerder, en ik reisde heel het land door. Was een leuke en afwisselende baan.
Ik heb ook geen baan en ben dus "homemaker"
Alhoewel ik mijn werkveld heb uitgebreid en dus ook de tuin er bij heb genomen.
Ik ben ook "vice-president" van de North en South Carolina Bearded Collie club.
Niet zo heel schokkend hoor, maar het Vice-president staat wel erg leuk niet waar.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.