Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederland?
Re: Waar kan ik Amerikaanse producten kopen in Nederland?
op http://www.sweettasty.nl/ kun je goede amerikaanse producten bestellen.
Goede en betrouwbare site..
Goede en betrouwbare site..
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik blijf het lekker bij USFoodz houden... 6,75 verzendkosten als je een paar dingetjes koopt, zonde van het geld...
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Chinese Boot in Rotterdam (bij de Euromast) verkoopt een aantal Amerikaanse producten, ik haal daar regelmatig een tray Mountain-Dew, voor de liefhebbers, en nog tegen een redelijk normale prijs ook.
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wist ook niet dat je daar online kon shoppen. Nuja, wij wonen er op een paar 100m vandaan, dus kunnen het evengoed gaan halen, maar toch altijd interessant om eventueel online te kunnen bestellen.karinsnails schreef:heb je toevallig het webshop adres voor me, want op hun site zie ik niets staan.Henk hr schreef:Wij halen rootbeer bij de Jumbo en in belgie zit een winkel die heet " The american store" waar je online kunt shoppen en je kan er ook naar toe gaan natuurlijk. Hun adres is Prins Boudewijnlaan 175 te Wilrijk.

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties