coukie schreef:Zo heb ik laatst in Shreveport ook zoiets meegemaakt, op de Boardwalk hangt ook een waslijst met kleding voorschriften, en daar word je dus wel op aangesproken! Zo stond ik te praten met een collega amateur fotograaf die, voor het makkelijk fotograferen zijn petje achterstevoren op had en man, geeft die het een en ander naar zijn hoofd gekregen!! Kwam die dame naar hem toegevlogen en begon ze daar een preek af te steken van jewelste6foot6 schreef: een hele waslijst aan kledingvoorschriften, inclusief kleuren.
Ik heb nog onthouden dat je je petje niet achterstevoren op mocht zetten.van "wij kunnen dit niet tolereren" en zijde gij zot en nog van die toestanden, uitleg van de man dat hij juist maar de pet gedraaid had voor het nemen van de foto kon haar ook niet tot bedaren brengen
![]()
En ik stond erbij en ik keek ernaar
Ik krijg van die kledingregels en die dame in Shreveport een heel vieze smaak in mijn mond.
Alsof dat petje-met-de-klep-naar-achter als associatie met de hiphop/rapscene wordt gezien. Dat is pure discriminatie!
Ze kunnen beter maar meteen bordjes ophangen dat de Boardwalk alleen voor blanken is....