Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Veilige plekken in de VS

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

doreennicole schreef:
Pete.Z schreef: Ik heb zelf jaren lang meegewerkt aan dat plan voor Boskalis, de grote baggeraar, hier is een link:

http://www.deltawerken.com/Het-Deltaplan/26.html
heb de link even bekeken maar zag niet gelijk iets wat recent was zonder eerst alle tabs te bekijken. gaat dit over een recent plan, want het leek alsof het over de zaken die sinds 1953 zijn gedaan. of zitten we nu gewoon in een andere fase van hetzelfde delta plan?

We zitten in zo'n beetje de laatste fase van hetzelfde plan,rivierdijken en dergelijke worden nu nog opgehoogd, en dan zou het zo'n beetje af moeten zijn.
L.A. Boy
Amerika-ontdekker

Bericht door L.A. Boy »

natuurramp: ik denk dat ik voor californie kiest omdat ze hoge bergen hebt en droog is. Ik weet dat san francisco groot kans hebt om aardbeving krijgen dus neit veilig. maar L.A.? altijd lichte aardbeving toch? en bosbrand idd maar er is wijken die geen bosbrand kan krijgen zoals beverly hills, santa monica, huntington beach, enzovoort. Agelopen oktober 2007 was er enorm bosbrand in zuidelijke californie en 1 kennis van me leeft al 20 jaar in huntington beach (middenwest L.A.) en heeft nooit natuurramp meegemaakt. en L.A is toch hoog (bergen) en zo?

crimineelvrij: schokkend is dat 3 wijken in L.A. in top staat van veiligste van usa. hier is kopie van site:

In de ranglijst worden gevaarlijkste steden als Camden en Detroit gevolgd door St.-Louis, Flint (Michigan), Richmond (Virginia), Baltimore, Atlanta, New Orleans, Gary (Indiana) en Birmingham (Alabama).

De veiligste steden zijn Newton (Massachusetts), Clarkstown (New York), Amherst (New York), Mission Viejo (Californië), Brick Township (New Jersey), Troy (Michigan), Thousand Oaks (Californie¨)¨, Round rock (Texas), Lake Forest (Californië) en Cary (North Carolina).

(bron: http://managing21.skynetblogs.be/post/2 ... aanse-stad)

Ik zou toch maar ook in L.A. wonen :) vanwege het weer en warm.(let op dat bepaalde wijken niet veilig is :) zoals compton en long beach krijg ik rillingen van)

mvg michel

mvg
I LOVE LOS ANGELES!!
Stratos
Amerika-ontdekker

Re:

Bericht door Stratos »

libertel schreef:Minnesota zal zeker overspoeld worden, als de tijd er is.
Hetzelfde voor Virginia.
Nederland natuurlijk ook, er is geen een plek meer 100% veilig op de aarde.
Maar omdat ik de laatste tijd over de rampen in de Vs gelezen en gekeken heb, vroeg ik me af of er nog wel ECHT veilige plekken waren.

Ik denk meer de westelijk staten, Idaho, Utah, Colorado. Die zijn echt veilig voor rampen.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Veilige plekken in de VS

Bericht door Petra/VS »

Behalve als de supervolkaan onder Yellowstone uitbarst of je door een avalanche wordt bedolven :roll: . Nergens is het echt veilig, begeef je morgen dus maar niet in het verkeer, op welke manier dan ook!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Veilige plekken in de VS

Bericht door Yeehaw »

Nog sterker...kom het bed maar niet uit, maar zelfs daar loert gevaar en wat het verkeer betreft:
Stats voor NL:
1: 2500 doden door medische fouten
2. 2000 doden door ongelukken in huis
3. 1500 zelfmoorden
4. 800 verkeersdoden.
Per jaar dus..
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer