Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Jouw Top 3 Amerikaanse Restaurants
En vergeet voor een snel ontbijt onderweg ook niet de vers klaargemaakte sandwiches bij menig tankstation. Flesje Frappuccino van Starbucks erbij, en dan onder het rijden opeten - werkt ook altijd goed... 

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb geen top 3 voor het ontbijt, maar voor het diner heb ik wel een lijstje met favorieten. Applebee's staat onbetwist op nummer 1. Mjammie! Ik verheug me er steeds weer op. Maar we hebben nog veel meer favorieten:
Applebee's
Outback
Cheesecake Factory
Tony Roma's
Houlihans
Hardrock Café
Roadhouse
Verder hebben we heel lekker gegeten bij veel lokale restaurants. Wij kijken altijd naar restaurants waar het erg druk is op de parkeerplaats met lokale auto's, dat is een goed teken!
Applebee's
Outback
Cheesecake Factory
Tony Roma's
Houlihans
Hardrock Café
Roadhouse
Verder hebben we heel lekker gegeten bij veel lokale restaurants. Wij kijken altijd naar restaurants waar het erg druk is op de parkeerplaats met lokale auto's, dat is een goed teken!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Animar
- Amerikakenner
Quote Dento: (we hebben toen ook het kookboekje gekocht - erg leuk, erg lekker!)
Wij hebben er een potje knoflook in olie gekocht. Staat nu, ter decoratie, in de keuken. Ik heb het potje nooit opengemaakt, wil het echt als souvenir bewaren. Achteraf had ik wel een beetje spijt dat ik het kookboek ook niet meegenomen heb...
Ik heb ook in het restaurant de menukaart meegekregen, was een heel aardige ober!
Echt een supertent met supereten!
Wij hebben er een potje knoflook in olie gekocht. Staat nu, ter decoratie, in de keuken. Ik heb het potje nooit opengemaakt, wil het echt als souvenir bewaren. Achteraf had ik wel een beetje spijt dat ik het kookboek ook niet meegenomen heb...
Ik heb ook in het restaurant de menukaart meegekregen, was een heel aardige ober!
Echt een supertent met supereten!
Anita
Ohja, the Cheesecake Factory ......mmmmmm......heerlijk! Voor lunch & diner maar ook voor heerlijke taarten.Jasmino schreef:Ik heb geen top 3 voor het ontbijt, maar voor het diner heb ik wel een lijstje met favorieten. Applebee's staat onbetwist op nummer 1. Mjammie! Ik verheug me er steeds weer op. Maar we hebben nog veel meer favorieten:
Cheesecake Factory

- TedjevanEs
- Amerikakenner
Ook nog een goeie tip de favoriet van mijn vrouw: The Melting Pot
Fonduen,
vooraf kaasfondue (met brood en groenten)
hoofdgerecht vlees of vis fonduen
achteraf chocoladefondue waarin je cake, aardbeien en nog meer lekkers dipt...mmmmmmmmm
Een leuke lange zit, echt gezellig zoals ze in NL zouden zeggen
Fonduen,
achteraf chocoladefondue waarin je cake, aardbeien en nog meer lekkers dipt...mmmmmmmmm

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
TedjevanEs schreef:Ook nog een goeie tip de favoriet van mijn vrouw: The Melting Pot
Fonduen,

Ik zit met alleen kaasfondue al vol.
Marjon
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Het zijn (zeker voor amerikaanse begrippen) geen grote portiesvana schreef:TedjevanEs schreef:Ook nog een goeie tip de favoriet van mijn vrouw: The Melting Pot
Fonduen,
Een leuke lange zit, echt gezellig zoals ze in NL zouden zeggen![]()
![]()
Ik denk dat ze me naar buiten moeten rollen als ik dat allemaal zou eten!!
Ik zit met alleen kaasfondue al vol.
Marjon

plus je zit wel even...
http://www.themeltingpot.com/
Ik zou een voller gevoel hebben na 2 borden stampot

Niet echt een restaurant, maar wel ideaal bij warm weer: Cold Stone Creamery.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerika-expert
Ja heerlijk he? Vooral hun creations.......Clint schreef:Niet echt een restaurant, maar wel ideaal bij warm weer: Cold Stone Creamery.
Als je je verjaardag opgeeft op hun website, krijg je een bon per email voor een gratis ijsje

Top-3 Ontbijt:
1. White Castle (de lekkerste fastfood-koffie!)
2. Steak and Shake
3. Bob Evans
Top-3 Diner:
1. Fogo de Chão
2. Benihana
3. Del Frisco's Double Eagle Steakhouse
1. White Castle (de lekkerste fastfood-koffie!)
2. Steak and Shake
3. Bob Evans
Top-3 Diner:
1. Fogo de Chão
2. Benihana
3. Del Frisco's Double Eagle Steakhouse
-
- Amerika-expert
Top 3 ontbijt
- Mickey's Dining Car (downtown St. Paul)
- elk cafe met veel vrachtwagens op de parkeerplaats
- alles behalve een 'ketting' restaurant
Top 3 Diner:
- Hermitage (downtown St. Paul)
- Cafe Latte (Grand Avenue, St. Paul)
- W.A. Frost (bij de kathedraal in St. Paul)
- Mickey's Dining Car (downtown St. Paul)
- elk cafe met veel vrachtwagens op de parkeerplaats
- alles behalve een 'ketting' restaurant
Top 3 Diner:
- Hermitage (downtown St. Paul)
- Cafe Latte (Grand Avenue, St. Paul)
- W.A. Frost (bij de kathedraal in St. Paul)
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Hmm, Chocoladeijs met gummi bears.Clint schreef:Niet echt een restaurant, maar wel ideaal bij warm weer: Cold Stone Creamery.
Laatst gewijzigd door sweatbox op 19 mar 2008, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh das handig! Die moet ik onthoudenStaceybeesie schreef:Ja heerlijk he? Vooral hun creations.......Clint schreef:Niet echt een restaurant, maar wel ideaal bij warm weer: Cold Stone Creamery.
Als je je verjaardag opgeeft op hun website, krijg je een bon per email voor een gratis ijsje

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Lijkt me lekkerClint schreef:Niet echt een restaurant, maar wel ideaal bij warm weer: Cold Stone Creamery.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net als Sweatbox (en iemand anders) blijven wij het liefst weg van de ketens. We halen wel sandwiches van Starbucks, maar helaas houden ze op die te verkopen. Hier in de Keys vonden we Harriette's lekker voor het ontbijt, maar verder de supermarkt met tienduizend verschillende cereals. Ik koos eens een andere, dan thuis. Het enige keten restaurant, waar we heel soms eten is IHOP.
Sowieso willen wij liever eten bij plaatselijke restaurants. Vandaag aten we bij Applebee's en dat was lekker. Er zijn zeker goede ketens, mijn favorieten: Cheesecake Factory, CPK (California Pizza Kitchen), Ruby Tuesday, Applebee's . Maar mijn top 3 restaurants zijn plaatselijke restaurants in het gebied rond Washington. Niets waar Zuidwest gangers iets aan hebben
.
Sowieso willen wij liever eten bij plaatselijke restaurants. Vandaag aten we bij Applebee's en dat was lekker. Er zijn zeker goede ketens, mijn favorieten: Cheesecake Factory, CPK (California Pizza Kitchen), Ruby Tuesday, Applebee's . Maar mijn top 3 restaurants zijn plaatselijke restaurants in het gebied rond Washington. Niets waar Zuidwest gangers iets aan hebben

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ontbijt:
1) The Bunnery in Jackson, Wyoming
2) het ontbijtbuffet in de Furnace Creek Ranch, Death Valley
3) een verse cinnamon roll Albertsons, Vons of de plaatselijke bakker
Lunchen doen we zelden
Diner:
1) Japans
2) Lori's Diner (meerdere vestigingen in San Francisco)
3) Perkins family restaurant of Pizza Hut
1) The Bunnery in Jackson, Wyoming
2) het ontbijtbuffet in de Furnace Creek Ranch, Death Valley
3) een verse cinnamon roll Albertsons, Vons of de plaatselijke bakker
Lunchen doen we zelden
Diner:
1) Japans
2) Lori's Diner (meerdere vestigingen in San Francisco)
3) Perkins family restaurant of Pizza Hut
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dat is toevallig, dit zijn precies de 3 hotels waar wij in juni gaan ontbijtenHarry schreef:
Ontbijt, doen we daar altijd buffet.
1. Wynn buffet.
2. Paris buffet.
3. Bellagio buffet.

Ik heb een vraag en heb maar even een oud topic van mezelf omhoog gehaald.
Ik vind die broodjes die je bij de Outback Steakhouse krijgt zó lekker!

Vooral met die zoute boter erop.
Ik vroeg me af of je die broodjes ook ergens zelf kunt kopen.
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Nou dat is toevallig Marloes, dat is ook het rijtje wat ik in gedachten had voor onze komende trip
Die broodjes van Outback zijn inderdaad overheerlijk. Ik zou niet weten of je ze ergens zou kunnen kopen. Misschien moet je eens vragen, als je er gegeten hebt, of je er 1 (of 2
) extra mee kunt krijgen (of eventueel kopen)?

Die broodjes van Outback zijn inderdaad overheerlijk. Ik zou niet weten of je ze ergens zou kunnen kopen. Misschien moet je eens vragen, als je er gegeten hebt, of je er 1 (of 2

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nou dames dat is wel weer héél toevallig
, bij de restaurants is er inmiddels een nieuwe nummer 1, en dat is de Daniel Boulud brasserie in Wynn, wat ons betreft hebben ze de Michelin ster geheel terecht verdient.

- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ontbijt:
1. Hilda's in San Anselmo (Een piepklein gezellig local ontbijt coffee house met de allerlekkerste French toast with maple syrup and bacon on the side) Van de zomer moet ik daar echt ontbijten!
2. Cracker Barrel. Vooral de Southern breakfast dingen zoals grits. Heel gaaf om eens te proberen en de winkel was ook erg leuk.
3. Jamba Juice. Gewoon een lekkere gezonde juice.
Diner:
1. Johnny Rockets (vooral die op Fisherman's Wharf in San Francisco en dan leuke oude liedjes aanvragen bij de juke box)
2. Margaritaville van Jimmy Buffett (Zit eentje in Myrtle Beach, South Carolina, maar volgens mij ook wel op andere locaties)
3. Ming Garden, San Anselmo. (Gewoon een standaard Chinees restaurant maar ik heb nog nooit, echt nog nooit, zulk lekker Chinees gegeten. En de gitarist van Metallica kwam er terwijl wij er aten, en Robin Wright Penn ook. Da's weer eens wat anders dan een fortune cookie)
*En de Onion Flower Bomb of hoe ie dan ook mag heten van de Outback verdient ook een grote pluim. Allemachtig, wat is dat ding lekker*
1. Hilda's in San Anselmo (Een piepklein gezellig local ontbijt coffee house met de allerlekkerste French toast with maple syrup and bacon on the side) Van de zomer moet ik daar echt ontbijten!
2. Cracker Barrel. Vooral de Southern breakfast dingen zoals grits. Heel gaaf om eens te proberen en de winkel was ook erg leuk.
3. Jamba Juice. Gewoon een lekkere gezonde juice.
Diner:
1. Johnny Rockets (vooral die op Fisherman's Wharf in San Francisco en dan leuke oude liedjes aanvragen bij de juke box)
2. Margaritaville van Jimmy Buffett (Zit eentje in Myrtle Beach, South Carolina, maar volgens mij ook wel op andere locaties)
3. Ming Garden, San Anselmo. (Gewoon een standaard Chinees restaurant maar ik heb nog nooit, echt nog nooit, zulk lekker Chinees gegeten. En de gitarist van Metallica kwam er terwijl wij er aten, en Robin Wright Penn ook. Da's weer eens wat anders dan een fortune cookie)
*En de Onion Flower Bomb of hoe ie dan ook mag heten van de Outback verdient ook een grote pluim. Allemachtig, wat is dat ding lekker*
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4048 Weergaves
-
Laatste bericht door Vlinder72