Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

De VS-Staten met het beste bier

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: De VS-Staten met het beste bier

Bericht door Arlette »

Speciaal voor mijn man : wat zijn de beste bieren die in New York en Washington DCte vinden zijn? :beerchug: Hij drinkt hier in België meestal Palm; is er ginder een bier dat er op trekt wat betreft smaak ofzo? Want ik weet niet of ik daar 'mijn' kostbare tijd aan wil besteden om alle biertjes uit te proberen. :mrgreen: Want blijkbaar zijn er wel café's met Belgisch bier maar die zijn dan ook nogal duur. Daarom wil ik hem liever een Amerikaans biertje laten drinken. Scheelt weer wat in de portemonnee (voor mij dan :oops: )
Wat betreft chocolade : ik werk op een chocolade-fabriek en ik moet zeggen dat de onze toch de lekkerste is :lol: Wij maken chocoladefiguurtjes met chocolade van Callebaut en die is toch wel heeeeeeeeeeel lekker!! Maar daar ga ik wel niet naar op zoek hoor; dat zie ik hier al genoeg :?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: De VS-Staten met het beste bier

Bericht door Loek »

Grappig, Callebaut chocolade kun je bij onze supermarkt kopen in van die grote brokken. Die zijn bedoeld om in de chocolate fountains te doen die hier een tijdje erg populair waren. Ik koop weleens een stuk Callebaut om zo uit het vuistje te eten. Heerlijk, maar prijzig hier. Ik moet er niet aan denken hoeveel van die stukken je nodig hebt om zo'n chocolate fountain te vullen ($$$$).

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer