Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Amerikaanse Tv-series
Mijn favoriet van het moment is The Big Bang Theory, over PhD physicist nerds met geweldige, intelligente grappen. Erg herkenbaar maar tegelijkertijd ook totaal onwerkelijk.
Verder kijk ik graag: House, Private Practice, Lost, Grey's Anatomy.
Verder kijk ik graag: House, Private Practice, Lost, Grey's Anatomy.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee nee nee: Wallowitz heeft "maar" een master's degree... ("who doesn't?"Georgie schreef:over PhD physicist nerds

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Brothers & Sisters
Glee
Friday Night Lights
Law & Order
Vaak kijk ik niet op TV, maar naderhand via het internet. Minder reclames op die manier.
Glee
Friday Night Lights
Law & Order
Vaak kijk ik niet op TV, maar naderhand via het internet. Minder reclames op die manier.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Georgie
- Amerika-expert
Dr. Hofstadter, Dr. Koothropalli, Dr. Cooper..Mr. Wollowitz.Dento schreef:Nee nee nee: Wallowitz heeft "maar" een master's degree... ("who doesn't?"Georgie schreef:over PhD physicist nerds)

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Ik volg nu 'Spartacus, blood and sand' .. wel wat erg grof af en toe. Zondag de laatste aflevering alweer.
Sandy
Ik volg op het moment maar 3 series:
24
The Office
Gossip Girl (
)
The Pacific ben ik wel mee begonnen een paar weken geleden, maar vond het vele malen minder dan Band of Brothers.
Ik hoor ook altijd hele goede verhalen over Entourage, daar begin ik binnenkort mee, aangezien bovenstaande series toch allemaal aan het einde van het seizoen zitten.
24
The Office
Gossip Girl (

The Pacific ben ik wel mee begonnen een paar weken geleden, maar vond het vele malen minder dan Band of Brothers.
Ik hoor ook altijd hele goede verhalen over Entourage, daar begin ik binnenkort mee, aangezien bovenstaande series toch allemaal aan het einde van het seizoen zitten.
Haha ja dat was echt hilarisch! En die ene van de brothers werd echt wit heet met zn 'shut the f.. up!'.Staceybeesie schreef:Me neither... cheaters....
Ik zie net op Facebook dat er dus al een groep is met het verzoek, geef ze hun eigen tv show.
Ik heb zo gelachen toen hij in het hokje naast de broer zat en maar wat zat te kletsen. Oh my gravy![]()
idd, maar ik het het me wel enigszins voorstellen dat als je zo dicht bij dat miljoen bent dat de emoties erg snel oplopen.Vond de reactie van het model wel goed, "I AM handling it". Ze was overigens niet zo lief tegen haar vriendje in de taxi
Gotta be fair.. Mr. Wollowitz, MSGeorgie schreef: Dr. Hofstadter, Dr. Koothropalli, Dr. Cooper..Mr. Wollowitz.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Wij kijken:
Law & Order (SVU)
MIssing Without a Trace
Shark
NYPD Blue (maar daar zijn alleen de eerste 4 seizoenen van op DVD verschenen)
Miami Vice
Criminal Minds
NCIS
Lijkt me wel duidelijk dat we voornamelijk politie / rechtbank series kijken
(Verder kijk ik zonder vriendlief ook graag Beverly Hills 90210, de "nieuwe" 90210, Greys Anatomy, Private Practices, Army Wives & SATC)
Law & Order (SVU)
MIssing Without a Trace
Shark
NYPD Blue (maar daar zijn alleen de eerste 4 seizoenen van op DVD verschenen)
Miami Vice
Criminal Minds
NCIS
Lijkt me wel duidelijk dat we voornamelijk politie / rechtbank series kijken

(Verder kijk ik zonder vriendlief ook graag Beverly Hills 90210, de "nieuwe" 90210, Greys Anatomy, Private Practices, Army Wives & SATC)
Dan is Dexter misschien ook wel wat voor jullietoscabreeschoten schreef: Lijkt me wel duidelijk dat we voornamelijk politie / rechtbank series kijken![]()

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
I know! Ik heb een aantal aflevering gezien op tv! Maar we kijken alles op DVD omdat we doordeweeks bijna elke avond sporten (en omdat een kast vol dvd's leuk staat in de woonkamerClint schreef: Dan is Dexter misschien ook wel wat voor jullie

Maar als we klaar zijn met Miami Vice gaan we zeker Dexter proberen! Thnx!
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Kent iemand CALIFORNICATION ??
Kai en ik willen samen een serie gaan volgen en dit was een tip van een collega van Kai, die dit ook met zijn vriendin heeft gevolgd.....
Kai en ik willen samen een serie gaan volgen en dit was een tip van een collega van Kai, die dit ook met zijn vriendin heeft gevolgd.....
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Ja, ik! De eerste twee series vond ik geweldig goed, boeiende verhaallijnen, goed uitgewerkte karakters, en flink wat humor. Wel erg grof zo nu en dan. Maar met daar tussendoor ook heel veel mooie momenten tussen de hoofdrolspelers.phillybilly schreef:Kent iemand CALIFORNICATION ??
Van de derde serie had ik uiteraard ook weer hoge verwachtingen, maar die viel me vreselijk tegen. Nog steeds erg grof, maar dan zonder de toch wel warme momenten die in de eerste twee series wel vaak voorkwamen. Ik ben blijven kijken in de hoop dat de serie weer het oude niveau terug zou krijgen, maar alleen de allerlaatste aflevering vond ik nog een beetje de moeite waard.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Californication, jawel... met David Duchovny (X-Files), en Madeline Zima (jongste dochter Grace Sheffield in "The Nanny") die behoorlijk is opgegroeid
.
Leuke serie inderdaad, al vond ik met name het eerste seizoen het best, daarna ben ik langzaam interesse gaan verliezen...

Leuke serie inderdaad, al vond ik met name het eerste seizoen het best, daarna ben ik langzaam interesse gaan verliezen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Mad Men is keigoed!!! van de schrijver van the Soprano's.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Over the top inderdaad. Hank is helemaal het spoor bijster. En dat hij zo'n aantrekkingsmagneet is ook onder de jonge meiden is erg ongeloofwaardig. Jammer want als 'Hank' wat minder over the top werd neergezet, had het een leuke serie kunnen zijn. Ik heb het ook even gevolgd, maar toch maar afgehaakt.phillybilly schreef:Kent iemand CALIFORNICATION ??
Sandy
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik ben ook afgehaakt bij Californication. Compleet over de top, zeer ongeloofwaardig vond ik het!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Kan ik me helemaal bij aansluiten voor Californication. Het eerste seizoen was top, tweede was leuk, maar de derde was echt nog meer van hetzelfde. En dat die Mia continue maar weer terug komt...ik had het beter gevonden als ze dat stuk van de verhaallijn hadden afgesloten in het eerste of tweede seizoen.
Mad Men is ook goed inderdaad alhoewel ik moet bekennen al een tijdje niet meer gekeken te hebben
Hier in NL gaan ze FlashForward vanaf 1 juli uitzenden op Veronica. Beetje jammer als je weet dat de serie na 1 seizoen al gecancelled is. Dan is het leuke om te kijken bij mij er al vanaf
Mad Men is ook goed inderdaad alhoewel ik moet bekennen al een tijdje niet meer gekeken te hebben

Hier in NL gaan ze FlashForward vanaf 1 juli uitzenden op Veronica. Beetje jammer als je weet dat de serie na 1 seizoen al gecancelled is. Dan is het leuke om te kijken bij mij er al vanaf

Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Ik heb ook een aflevering van Californication gekeken maar vond er niets aan. Inmiddels kijk ik ook naar Three Rivers en Miami Medical. Beide zullen na het 1ste seizoen niet verder gaan net als The Forgotten. Heel jammer.
Er zijn een heleboel series al geannuleerd. Wij hebben net Accidentaly on Purpose gekregen en die is in de VS alweer gestopt. Een van de goede nieuwe(die gelukkig een 2de seizoen gegund is) is Drop dead Diva.
Er zijn een heleboel series al geannuleerd. Wij hebben net Accidentaly on Purpose gekregen en die is in de VS alweer gestopt. Een van de goede nieuwe(die gelukkig een 2de seizoen gegund is) is Drop dead Diva.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze series kijk ik:
- One Tree Hill
- Gossip Girl
- 90210
- The Vampire Diaries
- Pretty Little Liars
- The Secret Life of the American Teenager
- The Gates (nieuwe serie, goede aanrader voor het zomer seizoen omdat de meeste series nu gestopt zijn)
- Smallville
- How I Met Your Mother
- Greek
- Lost (ben nog bij seizoen 2)
- Desperate Housewives (ben nog bij seizoen 4)
En ik had Will & Grace op dvd gekocht, ik had nooit alle afleveringen gezien. Het is echt heel grappig.
Dat vond ik toen ook van de serie The Class, van de makers van Friends was dat geloof ik...
- One Tree Hill
- Gossip Girl
- 90210
- The Vampire Diaries
- Pretty Little Liars
- The Secret Life of the American Teenager
- The Gates (nieuwe serie, goede aanrader voor het zomer seizoen omdat de meeste series nu gestopt zijn)
- Smallville
- How I Met Your Mother
- Greek
- Lost (ben nog bij seizoen 2)
- Desperate Housewives (ben nog bij seizoen 4)
En ik had Will & Grace op dvd gekocht, ik had nooit alle afleveringen gezien. Het is echt heel grappig.
Ik keek dit ook, vond het echt hilarisch, heel jammer dat het geannuleerd is!Corry schreef:Er zijn een heleboel series al geannuleerd. Wij hebben net Accidentaly on Purpose gekregen en die is in de VS alweer gestopt.
Dat vond ik toen ook van de serie The Class, van de makers van Friends was dat geloof ik...
- Georgie
- Amerika-expert
Ik heb pas een paar afleveringen van het eerste seizoen gezien maar vind het erg grappig en leuk. Ik hou er wel van!phillybilly schreef:Kent iemand CALIFORNICATION ??
Verder kijk ik intussen dagelijks een paar House afleveringen, zit intussen in seizoen 3. Ik hou er van om tv series op dvds achter elkaar door te kijken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1278 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv