Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ipad kopen in de USA?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Daantje85
Amerika-ontdekker

Re: ipad kopen in de USA?

Bericht door Daantje85 »

Ik vroeg me af hoe ik het volgende kan aanpakken.
Ik wil op mijn komende vakantie in de VS een iPad kopen.
Buiten het feit dat ik hier gelezen heb dat ik goed moet uitkijken met wifi, waarvoor dank, heb ik nog een andere vraag.
Dan zit ik in de VS met een iPad die ik wil gebruiken, maar al mn programma's en films staan op mn iPhone.

Hoe kan ik op vakantie (dus hooguit mbv een lobby computer) content van mn iPhone op mn iPad krijgen?
Is dat uberhaupt mogelijk? Of moet ik maar films huren in de US iTunes store? En kun je daar dan ook offline bij in het vliegtuig?

Ben benieuwd of iemand een oplossing weet. Ik heb een iPhone 3G (niet gejailbreaked), wil een iPad met uitsluitend wifi kopen
en heb geen mobile me of iets dergelijks.
Afbeelding
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Dit kan niet, je zal het moeten synchroniseren met je eigen laptop/computer.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dat zal inderdaad niet lukken, behalve als je een laptop bij je zou hebben waarmee je iphone gesyncd is.
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Beste Forumlezers,

is het mogelijk om via het internet, hier in Nederland, een Ipad te bestellen met een Nederlandse credit card en af te laten leveren in Amerika. Het doel is uiteraard om de Ipad in dollars te betalen.

Het punt is namelijk dat ik links en rechts lees dat de Ipad slecht leverbaar is. Een vriend van mij komt naar Amerika toe en wil graag een Ipad daar kopen. Nu lijkt het mij makkelijk als hij deze vanaf het internet hier besteld en dan bij mij in Amerika laat afleveren. Dan kan hij hem meenemen als hij weer teruggaat.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Aquell
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Dat is geen enkel probleem; ik koop regelmatig in de USA en betaal dan met CC en laat het vervolgens afleveren bij een vriend in NYC, die het dan opstuurt naar Nederland.

Voordeel als je het zelf meeneemt op je terugreis, is dat je voor € 340,- mag invoeren zonder kosten.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Het is wel een probleem :mrgreen:. Apple accepteert alleen US Creditcards, dus Creditcards met een US Billing Address, en zij kijken nogal streng waar het Billing Address geregistreerd staat :wink:.

Ik heb nu een American Express Greencard geregistreerd staan op het adres van Mark / Ned in MO, hij ontvangt dus ook mijn rekeningen (Mark wanneer ga je ze nou 's een keer betalen... :lol:), maar met die Creditcard kan ik dan aankopen doen in de Apple Store.

Je kan dus niet met een NL creditcard (CC waar het Billing Address van geregistreerd staat in NL) een bestelling plaatsen in de US Apple Store.
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Maar deze restructie geldt m.i. niet voor zaken als WalMart ed.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Klopt, de iPad is volgens mij alleen via de WalMart van Site to Store te bestellen...
DVDGuy
Amerika-expert

Bericht door DVDGuy »

Klopt, maar daar kun je hem dan (laten) ophalen 8)
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik TS heb de iPad inmiddels naar alle tevredenheid in huis. Kocht m destijds in las Vegas, daar hadddn ze m niet bij de ene Apple store ( volgens mij hebben ze er 4 of meer ) toen reserveerde ze deze voor mij bij een andere waar ik toen gewoon heen reed. Volgens mij kun je best een reservering maken, als je weet dat je op een bepaald moment ergens bent. Gewoon proberen toch?
Emper
Amerika-ontdekker

Bericht door Emper »

Hallo allemaal,

Ik ga begin juni naar the USA en doe de steden LA, San Francisco en Vegas aan. Enig idee of de IPAD 2 daar al volledig op voorraad is? Of toch nog maar reserveren?

Thanks!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer