Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grote sneewstorm in het Noordoosten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Color01 schreef:Wij zijn afgelopen nacht weer terug komen uit NewYork ... we waren daar sinds zondag met de auto..en hebben de Toy Fair bezocht in de Javits Center...wat een verschrikkelijke kou ... ik zou er niet kunnen wonen daar :twisted:

Beroepsmatige belangstelling,nieuw of oud speelgoed?
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik zag vanmorgen op het nieuws dat de vliegvelden in New York ondertussen ook zijn gesloten. Inkomende vluchten hebben vreselijke vertraging en er vertrekt helemaal niets. Er was een vlucht die wel was geland maar de mensen hebben 11 uur in het vliegtuig vastgezeten omdat de sleepwagens aan de grond waren vastgevroren.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

mirdj schreef:Ik zag vanmorgen op het nieuws dat de vliegvelden in New York ondertussen ook zijn gesloten. Inkomende vluchten hebben vreselijke vertraging en er vertrekt helemaal niets. Er was een vlucht die wel was geland maar de mensen hebben 11 uur in het vliegtuig vastgezeten omdat de sleepwagens aan de grond waren vastgevroren.
Ik heb het ook gezien inderdaad! Wat een ramp moet dat zijn zeg nog eens 11 uur in een vliegtuig moeten blijven zitten.
onze blog - Bouwmanfamily
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

mirdj schreef:Ik zag vanmorgen op het nieuws dat de vliegvelden in New York ondertussen ook zijn gesloten.
Dat meen je niet! :shock:
Mijn man vertrekt morgenochtend:
9.30 uur: Brussel - Newark (met Continental)
16.30 uur: Newark - Las Vegas (aankomt voorzien: 19.14 uur lokale tijd)

Dat gaat geweldig de mist in lopen, zo te zien... :-(

Update om 10.38 uur: heb met Continental gebeld: Newark = helemaal ok en het zou er zelfs wat zonnig zijn.
Nu maar hopen dat zij gelijk hebben.
(en die zon, die schijnt er ook als wij in de Zwitserse bergen zitten te skiën, op pakken sneeuw!)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Ik was deze week in Connecticut en zat was op donderdag ook redelijk ingesneeuwd. Inmiddels weer thuis in Chicago.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

rene.jager schreef:
PeeJay schreef: het is hier 12º C op het moment en voor zaterdag is -16º C voorspelt...ruilen ?

/PeeJay
Gisteren zag ik de radarbeelden op het journaal en toen dacht ik eigenlijk meteen dat jij in PA ondergesneeuwd zou zijn en Petra net buiten de blizard zat. Niet dus. :roll:
HaHa René, was het maar waar, dat 12 C berichtje was van Feb 2006.
Ik ben nu sinds Dinsdag weer op het werk, heb dus 2 dagen vastgezeten op onze berg thuis. Woensdag was er 65 cm sneeuw gevallen, en dan is een oprit van 25 meter eeeeerg lang. En zeker als het hard waait en de gevoels temperatuur zo'n 25 graden onder nul is. Uiteindelijk toch schoon gekregen, volgende dag precies het zelfde verhaal, sneeuw ingeblazen en weer ruim 60 cm dik :roll: Het woordje "opnieuw" krijgt een geheel eigen betekenis zo....

Mijn vrouw heeft 2 dagen op werk vast gezeten, snelwegen waren onbegaanbaar, sommige mensen hebben vast gezeten op de snelweg 22 uur. Maar nu ziet het er naar uit dat het gewone leven weer op gang komt. Nog niet alle wegen zijn schoon.

Maar het skieen wordt geweldig dit weekend. 8)

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Hier zijn een paar foto's van deze week toen we in New York waren.

de eerste 2 foto's zijn genomen vanuit onze hotel kamer in New Jersey met het uitzicht op Manhatten. en zijn genomen op dinsdag toen het weer nog goed was . en de laatste is van woensdag morgen toen we opstonden...toen kon je het ijs zien drijven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

We rijden op het moment door de Shenandoah Vallei in Virginia en het is machtig mooi! De sneeuw/ijsvlaktes lijken wel spiegels in de zon en de bomen glinsteren als zilver. De bomen op de bergen zijn helemaal wit. Echt prachtig! Wel heel verblindend, alleen, Rick, die nooit een zonnebril draagt heeft er nu een van mij geleend 8) .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

De natuur zal prachtig zijn met dat sneeuw en ijs. Geniet ze!!!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Hier in up state NY zijn we inmiddels al aardig uitgegraven.
Hier hebben we een metertje sneeuw gehad. Ik heb woensdag en donderdag wat foto's op mijn blog gezet. Ik vind het wel een mooi gezicht overal hoor. En de kinderen vinden het geweldig. Vandaag moesten ze weer naar school na 2 sneeuwdagen.

http://www.vandijkjes.punt.nl
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Mooie foto's Peet. Er is inderdaad veel gevallen!

Afbeelding
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

PeeJay schreef:
rene.jager schreef: Gisteren zag ik de radarbeelden op het journaal en toen dacht ik eigenlijk meteen dat jij in PA ondergesneeuwd zou zijn en Petra net buiten de blizard zat. Niet dus. :roll:
HaHa René, was het maar waar, dat 12 C berichtje was van Feb 2006.
Ik ben nu sinds Dinsdag weer op het werk, heb dus 2 dagen vastgezeten op onze berg thuis. Woensdag was er 65 cm sneeuw gevallen, en dan is een oprit van 25 meter eeeeerg lang. En zeker als het hard waait en de gevoels temperatuur zo'n 25 graden onder nul is. Uiteindelijk toch schoon gekregen, volgende dag precies het zelfde verhaal, sneeuw ingeblazen en weer ruim 60 cm dik :roll: Het woordje "opnieuw" krijgt een geheel eigen betekenis zo....

Mijn vrouw heeft 2 dagen op werk vast gezeten, snelwegen waren onbegaanbaar, sommige mensen hebben vast gezeten op de snelweg 22 uur. Maar nu ziet het er naar uit dat het gewone leven weer op gang komt. Nog niet alle wegen zijn schoon.

Maar het skieen wordt geweldig dit weekend. 8)

/PeeJay
Verrek, ik zie het nu pas. Deze post is al een jaar oud. :lol:

Nou dan wens ik je inderdaad veel sterkte toe. Heb ik het dus toch goed gezien. Dat extreme hoeft nou ook weer niet, maar ik zou toch wel willen dat we hier weer eens een stevige winter kregen.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Kentucky doet vandaag ook een beetje mee, deze foto's heb ik zojuist vanuit mijn flat genomen...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

In vergelijking met wat we hier al te zien kregen op het forum, de afgelopen dagen, is dit maar 'soft' hoor! :lol: Je hebt niet eens een bulldozer nodig om je auto vrij te krijgen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Ja, we zijn mietjes hier. :D Maar dan dit: volgens weather.com wordt het over exact een week maar liefst 18 graden Celcius in Louisville (vandaag is de minimumtemperatuur -10)! :shock: Ik ben benieuwd...
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Men zei, dat het ging ijzelen, maar dat werd (althans tot nu toe) sneeuw. Het sneeuwt nog hard en er ligt al zo'n 10 centimeter. Het is prachtig, want dikke vlokken, geen wind en de bomen zien eruit of ze met poedersuiker bestrooid zijn. Wel zijn er allerlei verkeersproblemen, want men was er niet op voorbereid en ik kan er niet echt van genieten, want ik ben nog steeds ziek :(. Maar het is een mooier uitzicht, dan ijzel, natuurlijk ;).

Foto's (sommigen vanuit de auto genomen):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De achtertuin

Afbeelding

Rick komt de oprit niet op
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dat ziet er weer sprookjesachtig uit Petra! Ben jaloers! :shock: :wink:

Hier in Heerenveen de hele dag regen, regen en nog eens regen...

PS: Het lijkt of Rick de auto in z'n achteruit heeft, kom je inderdaad niet de oprit op.... :hilarious:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad, maar dat was, omdat hij vastzat, hij gleed angstvallig dicht naar Katja's kevertje :shock:! Gelukkig lukte het met wat sneeuwruimen wel. Katja moet vanmiddag nog naar haar werk, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken, het sneeuwt keihard door.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik ben best wel jaloers Petra, ook al ben ik niet zo'n sneeuw liefhebber. Hier ook niets anders als regen, regen en nog eens regen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Van mij mag de lente morgen beginnen, maar ik moet toegeven, dat ik liever dit pak sneeuw zie, dan de voorspelde ijzel!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer