Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bed in Amerika kopen en shippen naar België
Re: Bed in Amerika kopen en shippen naar België
Haha, ik begrijp dat een hangmat niet hetzelfde als een waterbed is maar hij zet zijn sleepnumber zo laag, 10 of 5 ofzo... dat het net een soort hangmat wordt voor mijn idee. Dan krijg je hetzelfde effect als een niet gestabiliseerd waterbed.
Wij hebben overwogen om 2 Wynn bedden te laten verschepen naar NL. Het was alleen al een pijn om de accountmanager van de Wynn het te laten uitzoeken (heeft 2 weken gekost). Verzendkosten waren... vrij hoog. Ze worden blijkbaar samengesteld door een bekende Amerikaanse mattrassenfirma, welke bijzonder te betalen is indien gekocht in Duitsland (merk = Sealy).

Weet je ook welk type Sealy het is?
Zou ik even moeten opzoeken, ik heb destijds van de Wynn een offerte gekregen. Ik kwam erachter omdat de vrouw (per ongeluk) niet een custom-offerte heeft gemaakt, maar de "inkoop offerte" van Sealy heeft doorgestuurd
.

@Ziva: Maar de stabilisatie zegt toch vooral iets over het gegolf? Ik heb jarenlang in een gelbed geslapen; bij iedere verhuizing weer minder stabilisatie gekozen en ik herken dat hangmat-gevoel helemaal niet. Maar misschien bedoel je er iets anders mee dan ik denk...
Om zulke grote dingen als bedden en meubelen naar Nederland te krijgen moet je maar eens kijken op http://www.usa2ned.com. Zij exporteren geregeld containers naar NL waar het grote spul makkelijk in mee kan. De eigenaren zijn Nederlanders.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
- Contacteer:
Wij hebben ook jaren gezocht naar een mogelijkheid om een Amerikaans bed te kopen. Wanneer je kijkt naar de meest gebruikte hotelbedden in Amerika dan kom je uit bij de 3 s'en: Sealy, Simmons en Serta.
Zowel de Sealy als Serta bedden hebben we bij bij diverse slaapkamer-zaken in Nederland gevonden. We zijn het hele land een paar keer doorgereden om de verschillen te voelen en hebben toen anderhalf jaar geleden voor een bepaald type van Serta gekozen. Het is fantastisch, geen seconde spijt van gehad, het slaapt heerlijk, net zo lekker als in Amerika. We hebben ze op 2x1 meter breed laten maken, kon je zelf kiezen. Kostte ongeveer 1000 euro per stuk, ook nog niet eens duur vergeleken met b.v. Auping etc. Het hoofdbord hebben we zelf gemaakt met het stof van de boxspring dat we er los extra bij konden bestellen.
Maar ook het beddengoed draagt heel erg bij aan het heerlijke gevoel viel me altijd op. Daarom hebben we een aantal lakensets uit Amerika meegenomen, met b.v. 300 en 320 threadcounts. Afgelopen herfst hadden we ook weer zo'n lekkere lakens in de Cosmpolitan in Las Vegas, dus meteen ze daar ook gekocht, en ze hier in Nederland laten vermaken op de afmetingen van onze bedden. Op deze manier slapen we iedere nacht net zo lekker als in Amerika
Zowel de Sealy als Serta bedden hebben we bij bij diverse slaapkamer-zaken in Nederland gevonden. We zijn het hele land een paar keer doorgereden om de verschillen te voelen en hebben toen anderhalf jaar geleden voor een bepaald type van Serta gekozen. Het is fantastisch, geen seconde spijt van gehad, het slaapt heerlijk, net zo lekker als in Amerika. We hebben ze op 2x1 meter breed laten maken, kon je zelf kiezen. Kostte ongeveer 1000 euro per stuk, ook nog niet eens duur vergeleken met b.v. Auping etc. Het hoofdbord hebben we zelf gemaakt met het stof van de boxspring dat we er los extra bij konden bestellen.
Maar ook het beddengoed draagt heel erg bij aan het heerlijke gevoel viel me altijd op. Daarom hebben we een aantal lakensets uit Amerika meegenomen, met b.v. 300 en 320 threadcounts. Afgelopen herfst hadden we ook weer zo'n lekkere lakens in de Cosmpolitan in Las Vegas, dus meteen ze daar ook gekocht, en ze hier in Nederland laten vermaken op de afmetingen van onze bedden. Op deze manier slapen we iedere nacht net zo lekker als in Amerika

1994: NY naar LA(trein) 1997: NY
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
2001: TX/FL 2002: TX/LA/MS
08: CA/AZ/NM/UT/NV 09: NY/CA/AZ/UT/NV 10: CA/AZ/UT/CO/NV
11: CO/SD/WY/MO/UT/NM/AZ/NV 12: WA/Canada/MO/WY/ID/UT/AZ/NV
13: Atlanta-LV 14: LV/AZ/NM/CO/UT/CA/NV 15: CA/AZ/UT/CO/NV
16: WA/OR/CA/NV
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bed in Amerika kopen en shippen naar België
Hallo,
mijn vriend is amerikaan en wij hebben in Amerika een KingSize Bed met zogenaamde Memory Foam (Nasa ontwikkeling ) matrassen gekocht en per container naar Europa laten vervoeren. Ik heb nog nooit zo goed geslapen als op dit bed. Al onze vrienden waren enthousiast en intussen hebben wij voor enkelen al een zulk bed laten komen. Als minstens tien mensen het bed willen hebben, dan kunnen wij een container bestellen en een zulk bed laten overkomen. Kingsize is 1.90 bij 2.00 meter, maar er zijn ook california kingsize en dat is nog eens 20 cm. breder. Het beddegoed is inderdaad niet in Nederland verkrijgbaar. Je moet dus de lakens in elk geval meebestellen in Amerika. De overtrekken kun je echter gewoon nog in Nederland kopen en gebruiken. Wij hebben echter de totale US variant met bedsprei en amerikaanse bedlakens eronder. Je kunt in Amerika fantastische bedsets kopen met passende kussens ( dan heb je zo een heerlijk amerikaans bed met heel veel kussens ). Deze krijg je in verschillende variaties al vanaf zo rond de 250 euro voor een kingsize bed. Dan heb je een groot laken, een bedsprei met laken voor eronder en meestal 4 kussens met overtrekken. In elk geval is het slaapgevoel ongelooflijk en voor mensen die ouder zijn is het ook perfekt, want de bedden zijn hoger en je kunt veel beter opstaan.
mijn vriend is amerikaan en wij hebben in Amerika een KingSize Bed met zogenaamde Memory Foam (Nasa ontwikkeling ) matrassen gekocht en per container naar Europa laten vervoeren. Ik heb nog nooit zo goed geslapen als op dit bed. Al onze vrienden waren enthousiast en intussen hebben wij voor enkelen al een zulk bed laten komen. Als minstens tien mensen het bed willen hebben, dan kunnen wij een container bestellen en een zulk bed laten overkomen. Kingsize is 1.90 bij 2.00 meter, maar er zijn ook california kingsize en dat is nog eens 20 cm. breder. Het beddegoed is inderdaad niet in Nederland verkrijgbaar. Je moet dus de lakens in elk geval meebestellen in Amerika. De overtrekken kun je echter gewoon nog in Nederland kopen en gebruiken. Wij hebben echter de totale US variant met bedsprei en amerikaanse bedlakens eronder. Je kunt in Amerika fantastische bedsets kopen met passende kussens ( dan heb je zo een heerlijk amerikaans bed met heel veel kussens ). Deze krijg je in verschillende variaties al vanaf zo rond de 250 euro voor een kingsize bed. Dan heb je een groot laken, een bedsprei met laken voor eronder en meestal 4 kussens met overtrekken. In elk geval is het slaapgevoel ongelooflijk en voor mensen die ouder zijn is het ook perfekt, want de bedden zijn hoger en je kunt veel beter opstaan.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laat me hopen dat je iets nauwkeuriger bent met de afhandeling van je bestellingen, dan dat je bent met de opgave van de maten...
(een California King is juist smaller ipv 20cm breder
en California King is ook langer dan een King. Toch wel belangrijke details...)
(een California King is juist smaller ipv 20cm breder
en California King is ook langer dan een King. Toch wel belangrijke details...)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
sluikreclame?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wij hebben het bericht van joriscool in het modteam besproken en zien er niets expliciet tegen de forumregels in dus laten het voorlopig staan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
kastelke, misschien dat joriscool het bed een slag draait en het dan wel breder en korter is? 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:

Maar dan komt het beddegoed weer niet zo goed uit...
En voor de memory foam hoef je 't ook niet meer te doen, want ik herinner me dat ze dat toch al jaren in Belgie verkochten toen ik daar nog woonde (Tempur Pedic). We hebben trouwens in Belgie ook een bed gehad van 1.80 (of was het nou 2.00?) x 2.13m (waterbed van Belgische makelij).
Elke
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lijkt mij toch wel? Forum lid komt met zijn eerste post ever (stelt zich ook niet voor) met de mededeling dat deze memorybedden geweldig zijn en dat als 10 mensen geinteresseert zijn er wel een container geregeld kan worden om deze naar Nederland te sturen. Tenzij de TC deze service gratis aanbiedt voor mensen, dan heb ik niks gezegd.Petra/VS schreef:Wij hebben het bericht van joriscool in het modteam besproken en zien er niets expliciet tegen de forumregels in dus laten het voorlopig staan.
Als 10 mensen namelijk zo'n matras willen hebben kan ik zonder problemen ook een container regelen naar Nederland en ik betaal voor die mededeling hier op het forum. Niet dat ik zie dat er 10 mensen zich ineens aanmelden dat ze een matras naar Nederland willen denk ik maar that is not the point.
Graag dus uitleg waarom dit niet tegen de forumregels zou zijn.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
We hebben er nog eens uitgebreid naar gekeken en vinden in het bericht of profiel niets dat tegen de forumregels is.
Maar daar zeg je het dus helemaal
. Uit het berichtje valt niet op te maken of dat wel of niet zo is.
Ned in MO schreef:Tenzij de TC deze service gratis aanbiedt voor mensen, dan heb ik niks gezegd.
Maar daar zeg je het dus helemaal

- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dus iemand die al zo'n bed heeft staan in Nederland komt hier op een forum, voor het eerst, haalt een post van 3 maanden oud omhoog en bedoelt dit uit liefdadigheid om mensen te willen helpen door voor ze een container te regelen, (belangeloos) en naar Nederland te sturen?
Ook de amerikaanse vriend is bereid 10 van deze matrassen te kopen, daarvoor een vrachtwagen te regelen, alle financien te regelen etc en dit allemaal belangeloos? Sorry hoor maar dat vind ik nogal naief.
Ook de amerikaanse vriend is bereid 10 van deze matrassen te kopen, daarvoor een vrachtwagen te regelen, alle financien te regelen etc en dit allemaal belangeloos? Sorry hoor maar dat vind ik nogal naief.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Je leest nogal wat in dat bericht. Als er meer komen met duidelijke forumovertredingen grijpen wij in.
Beste Nikie,
Welk type Serta hebben jullie gekocht in Nederland?
Wij hebben ook zo goed geslapen op de Perfect sleepers in Hilton Grand vacations en Hilton .
we hebben een Royalty matras van Serta gekocht met dikke topper maar zijn er totaal niet tevreden over ,iedere dag rugpijn als ik opsta.
Nu blijkt dat er maar 1 matras is die de amerikaanse perfect sleeper evenaart en dit zou de California zijn .
We hebben deze vandaag eens getest met en zonder de topper vd Royalty en dit is heel wat beter .California is Miracoil patented coil van Serta enkel geveerd en de royalty is dubbel geveerd en veel harder .
mvg
Welk type Serta hebben jullie gekocht in Nederland?
Wij hebben ook zo goed geslapen op de Perfect sleepers in Hilton Grand vacations en Hilton .
we hebben een Royalty matras van Serta gekocht met dikke topper maar zijn er totaal niet tevreden over ,iedere dag rugpijn als ik opsta.
Nu blijkt dat er maar 1 matras is die de amerikaanse perfect sleeper evenaart en dit zou de California zijn .
We hebben deze vandaag eens getest met en zonder de topper vd Royalty en dit is heel wat beter .California is Miracoil patented coil van Serta enkel geveerd en de royalty is dubbel geveerd en veel harder .
mvg
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bedden in hotelketens Marriot liggen ook zo heerlijk, op de kamers ligt er altijd een folder waarop info over de bedden te vinden is.
In 2013 2 nachten in het Aria resort Las Vegas geslapen, dat bed overtrof ruimschoots ons heerlijk waterbed thuis.
In 2013 2 nachten in het Aria resort Las Vegas geslapen, dat bed overtrof ruimschoots ons heerlijk waterbed thuis.
Welk merk of type hebben jullie gekocht in nederland en welke hardheid ;want soft plusch kun je hier niet krijgen zoals in usaNikie schreef:Wij hebben ook jaren gezocht naar een mogelijkheid om een Amerikaans bed te kopen. Wanneer je kijkt naar de meest gebruikte hotelbedden in Amerika dan kom je uit bij de 3 s'en: Sealy, Simmons en Serta.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 743 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 0 Reacties