Ik lees/zie overal hoe koud het is in het oosten van Canada en de USA, alsook in het centrum van Canada. Ik vind het erg voor diegenen die zolang zonder stroom moeten zitten, zeker omdat het rond de feestdagen viel. Nuja, aan het weer valt niets doen...je moet er mee verder en hopelijk wordt het niet elk jaar zo'n winter!
k vind sneeuw wel mooi, het geeft toch prachtige landschappen maar teveel moet voor mij ook niet en zo koud moet het voor mij ook niet. Dus ik ben wel blij dat ik in Vancouver woon, wij krijgen zulke extremen gelukkig niet. We kunnen altijd de bergen in als we echt sneeuw willen, alhoewel er daar op dit moment ook niet erg veel sneeuw ligt en ook niet alle skipistes open zijn. Geef mij toch maar de regen die wij hier krijgen...dat moet je tenminste niet ruimen!

We hebben de laatste 5 dagen anders toch een mooi zonnig weertje gehad met zo'n -2 C 's nachts en +5 C overdag. Morgen zou het weer wat gaan regenen.
Hou jullie allemaal lekker warm en hopelijk zal het niet te lang meer duren met die extreme kou!