Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tunnelmensen in Las Vegas
-
- Amerika-expert
Re: Tunnelmensen in Las Vegas
Ik heb jaren geleden na middernacht een uurtje rondgedwaald in de tunnels onder Grand Central Station. Daar kwam je in via een gat in de muur van 1 van de perrons. Was droog en warm (in de winter). Weet niet of dat nog steeds kan, maar het zou me niets verbazen.
Er zijn ook een paar verlaten ondergrondsetunnels. Eentje in Brookly, onder het begin van Flatbush Avenue bij Brooklyn Heights. Maar hoor er weinig over de laatste jaren. Misschien wordt er nu meer gepatrouilleerd vanwege ontploffingsgevaar (al dan niet door mensen veroorzaakt).
Er zijn ook een paar verlaten ondergrondsetunnels. Eentje in Brookly, onder het begin van Flatbush Avenue bij Brooklyn Heights. Maar hoor er weinig over de laatste jaren. Misschien wordt er nu meer gepatrouilleerd vanwege ontploffingsgevaar (al dan niet door mensen veroorzaakt).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
In onderstaande docu wordt verteld dat de Strip geen openbaar gebied is maar in handen is van de particuliere bedrijven. Beveiligingsbedrijven en de politie hebben er een dagtaak aan om de armen uit het zicht van de beter gestelden te houden.Misschien dat het in het hoogseizoen anders is ofzo, maar ik heb eerlijk gezegd zover ik me kan herinneren amper zwervers gezien op de strip.
LINK: " onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik vond juist dat er veel zwervers waren al dan niet in rare kostuums op de Strip. Ik verbaasde me er juist over dat deze niet verwijderd werden.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb toevallig gisteren de rerun van de Ross Kemp docu gezien en wist het antwoord al. Maar de hoeveelheid die ze in de docu van de straat haalde ben ik ook niet tegengekomen, daar verbaasde ik me wel over. Ik heb er hooguit een enkele op één van die bruggen over de strip heen gezien.Arends1989 schreef:In onderstaande docu wordt verteld dat de Strip geen openbaar gebied is maar in handen is van de particuliere bedrijven. Beveiligingsbedrijven en de politie hebben er een dagtaak aan om de armen uit het zicht van de beter gestelden te houden.Misschien dat het in het hoogseizoen anders is ofzo, maar ik heb eerlijk gezegd zover ik me kan herinneren amper zwervers gezien op de strip.
LINK: " onclick="window.open(this.href);return false;
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Oh nee die aantallen lagen vele malen hoger.
Op de loopbruggen al heel erg veel.
Alleen bij de uitgang van NY NY zaten er al drie.
verdeeld over de het drukke deel van de strip hebben we er gemiddeld zeker wel 20 gezien en dan heb ik het alleen over de mensen die om geld vragen.
Niet degenen die water staan te verkopen.
Op de loopbruggen al heel erg veel.
Alleen bij de uitgang van NY NY zaten er al drie.
verdeeld over de het drukke deel van de strip hebben we er gemiddeld zeker wel 20 gezien en dan heb ik het alleen over de mensen die om geld vragen.
Niet degenen die water staan te verkopen.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Apart,
ik ben nu drie keer in Vegas geweest de laatste paar jaar.
ook op verschillende momenten (februari, mei en september) en eigenlijk is dat toch wel elke keer het beeld geweest.
ik ben nu drie keer in Vegas geweest de laatste paar jaar.
ook op verschillende momenten (februari, mei en september) en eigenlijk is dat toch wel elke keer het beeld geweest.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik herken me daar ook in, Thierry. Misschien dat het de één meer opvalt dan de ander.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3668 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties