Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

iPhone 6 in USA kopen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gabbyxx
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: iPhone 6 in USA kopen

Bericht door Gabbyxx »

04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
TwentseGijs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door TwentseGijs »

Maar dat maakt toch niets uit.... Dan lig hij fijner in je hand dan die lompe androids.

Volgens een rapport van Strand Consult heeft het fanatisme waarmee iPhone eigenaren het toestel, dat zeker ook zijn technische tekortkomingen heeft, met hand en tand blijven verdedigen te vergelijken met het begripvolle en soms idolate gedrag dat gijzelaars jegens gijzelnemers ten toon spreiden en ook bekend staat als het Stockholm Syndroom. iPhone gebruikers zouden daar ook aan lijden.
De conclusie van Strand Consult is voornamelijk gebaseerd op de manier waarop veel iPhone gebruikers de tekortkomingen van het toestel afdoen met termen als 'onzin' of 'waar heb je dat dan voor nodig' en 'maar het is gewoon de mooiste en meest gebruiksvriendelijke telefoon'. Ze willen gewoon niet toegeven of inzien dat het toestel diverse technische tekortkomingen heeft en dat er genoeg betere, en goedkopere, alternatieven zijn.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
MiaDee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door MiaDee »

Het gaat in deze over de 5.5 grote.
Ik heb de 4.7 in mijn handen gehad en geprobeert maar kreeg er geen beweging in.
Maar hoe dan ook het zal wel over een paar misproducties gaan.
Neem aan dat het opgelost wordt.
Benieuwd als ik ze allebei in SF in handen heb.
Dan zal ik mijn keuze maken welke het wordt......;)

En wat betreft de oorlog tussen de verschilende merken.
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren.

Groet Maicol.
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

TwentseGijs schreef:
Maar dat maakt toch niets uit.... Dan lig hij fijner in je hand dan die lompe androids.

Volgens een rapport van Strand Consult heeft het fanatisme waarmee iPhone eigenaren het toestel, dat zeker ook zijn technische tekortkomingen heeft, met hand en tand blijven verdedigen te vergelijken met het begripvolle en soms idolate gedrag dat gijzelaars jegens gijzelnemers ten toon spreiden en ook bekend staat als het Stockholm Syndroom. iPhone gebruikers zouden daar ook aan lijden.
De conclusie van Strand Consult is voornamelijk gebaseerd op de manier waarop veel iPhone gebruikers de tekortkomingen van het toestel afdoen met termen als 'onzin' of 'waar heb je dat dan voor nodig' en 'maar het is gewoon de mooiste en meest gebruiksvriendelijke telefoon'. Ze willen gewoon niet toegeven of inzien dat het toestel diverse technische tekortkomingen heeft en dat er genoeg betere, en goedkopere, alternatieven zijn.
Blijf me verbazen over de anti-Apple sentimenten. Waarom zo kwaad worden dat mensen geld uitgeven aan "over priced" producten? Die vergelijking met gijzelaars spreekt me trouwens wel aan, maar om een andere reden. Ik wil heel graag loskomen van mijn voorkeur voor iPhone, omdat ik onafhankelijk wil blijven en altijd iets nieuws wil proberen. Toch blijf ik terugkomen op Apple. Via mijn werkgever mag ik uiteenlopende modellen testen: Google en Windows phones van Samsung, Motorola, LG en Nokia. Mijn laatste poging was een Nokia Lumia, omdat ik graag een fotocamera en telefoon ineen wil hebben. Maar hoe snel het toestel ook werkt en mooi van ontwerp is..de apps en de interface verbleken bij de Apple producten. Ik ben ervan overtuigd dat deze achterstand uiteindelijk wordt ingelopen. Maar dat moment is nog niet aangebroken.
TwentseGijs
Amerikafan

@ Famil5.

Ik heb op dit moment het flaggenschip van Sony, de Z2. Leuk dingetje maar veelste veel fancy snufjes die ik nooit gebruik
(hoewel ik binnenkort wel ga proberen om er PS3 spellen op te spelen met de bijbehorende controller).

Voor de Z2 had ik de NEXUS4 van Google. Ideaal! Alles werd gekoppeld aan mn google account en overal had ik toegang tot alles.. en dat voor een hele redelijke prijs. Het woordenboek en de manier v gebruik van de Nexus4 maakt dat ik hem graag weer zou willen ruilen voor mn z2 (alleen jammer van t prijsverschil).

Ik ben niet "kwaad" op apple mensen, ze moeten doen wat ze willen en fijn vinden.
Maar na het bezitten van een Ipod ben ik heel snel afgestapt van Apple. Alles moest op hun manier, via hun programma's, alles kost geld en als je dan iets kwijt raakt (zoals een adapter) kost het klauwen met geld.
Apple is een super telefoon die simpel is in gebruik en veel moglijkheden geeft. Mijn ouders zijn er erg blij mee! Maar de prijs/kwaliteit/inovativiteit is al een hele tijd onevenredig (mooi weergegeven in dit topic door: Hinko » 10 sep 2014, 12:56)
Waarom iedereen apple een beetje plaagt is juist vanwege dat Stockholm syndroom. Een trouwe apple fan zal NOOIT toegeven dat een android toch, in sommige aspecten, handiger is. Er hoort een leuk artikeltje bij, moet je maar eens googlen.

Nogmaals... een Iphone is een prima toestel. Maar het steekt, naar mijn eigen mening, lang niet meer boven de concurrentie uit.
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

TwentseGijs schreef:
Nogmaals... een Iphone is een prima toestel. Maar het steekt, naar mijn eigen mening, lang niet meer boven de concurrentie uit.
Maar dat hoeft toch ook niet.
Het werkt.
Het is simpel.
Ik vind het niet erg dat het op hun manier moet.
Gewoon makkelijk simpel en het werkt.
Kom ik home alles communicerend met elkaar, klaar.

Groet Maicol.
TwentseGijs
Amerikafan

dat hoeft inderdaad niet
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

TwentseGijs schreef:@ Family5.

Ik ben niet "kwaad" op apple mensen, ze moeten doen wat ze willen en fijn vinden.
Maar na het bezitten van een Ipod ben ik heel snel afgestapt van Apple. Alles moest op hun manier, via hun programma's, alles kost geld en als je dan iets kwijt raakt (zoals een adapter) kost het klauwen met geld.
Deze irritaties ('alles op hun manier' en kostbare accessoires) kan ik goed begrijpen. Soms ben je goedkoper uit met Apple. Ik kan bijna niet wachten tot IOS 8 hier is ingeburgerd. Dan kunnen wij met z'n vijven thuis via de familiedeling gebruikmaken van elkaars muziek voorraad en ook van één Spotify account. Nu moet ik per persoon een account afsluiten en dat is een stuk duurder. Ook wordt het makkelijker om via Cloud Drive bestanden af te spelen (muziek, film, foto's) waar je ook bent.
flensje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door flensje »

zooo, nu kan ik hier ook wat plaatsen. Ik heb deze week vanuit Amerika mijn nieuwe iphone 6 meegenomen. Natuurlijk ben ik eerst even op internet gaan kijken of het allemaal wel kon ivm dat ik een Vodafone abonnement heb hier in Nederland. Ook even goed navraag gedaan bij de Apple Store zelf.
Telkens kregen ik de keuze voor Verizon of At&t, maar ik wilde het toestel van Sprinter, want die zou het juiste modelnummer hebben, wat we hier in Nederland ook zouden krijgen. De verkoper gaf aan dat zij dat model wel hadden, maar dat hij gelocked was, maar dat ik hem kon kopen, mijn sim erin kon stoppen en als het niet zou werken, ik mijn geld terug zou krijgen en dat allemaal ter plekke.
Zo gezegd zo gedaan. Simkaart uit mijn oude iphone. In de nieuwe en toen de melding: Mobile is Locked, dus ik baalde al flink, maar drie tellen later begon hij erdoorheen te breken en vond hij een mobiele netwerk. Verder geïnstalleerd en toen 3G getest. Werkte ook!!! Yeaahhhhh, met het model van Sprinter doet alles het wel. Model A1586 is dus het juiste model.
Ohw en douane, die keken me niet eens aan.
Afbeelding
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

flensje schreef:zooo, nu kan ik hier ook wat plaatsen. Verder geïnstalleerd en toen 3G getest. Werkte ook!!! Yeaahhhhh, met het model van Sprinter doet alles het wel. Model A1586 is dus het juiste model.
Ohw en douane, die keken me niet eens aan.
Hoi Flensje,

Je schrijft 3G getest!
Jij hebt nu toch gewoon 4G in Nederland met je iphone 6 A1586?

Groet Maicol
flensje
Amerikafan

Bericht door flensje »

Maicol,

Ik heb sowieso geen 4g nog in Nederland, omdat Vodafone alleen de red abonnementen over heeft gezet naar 4 G en ik Iphone 2 altijd abonnement heb, plus dat ik ook nog eens in Leeuwarden woon waar je grotendeels nog geen eens 4G hebt. Geen enkel idee of 4G dus werkt. 3G is iig meer dan snel genoeg op dit moment :)
Afbeelding
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Ik heb sinds een paar dagen ook een iPhone 6. Gebruik gemaakt van het "trade-in"-programma van AT&T, waarbij je minstens $200 terugkrijgt voor een werkende iPhone. De oude iPhone 4 van mijn vrouw ingeleverd en in feite ingeruild voor een iPhone 6. Daar vervolgens mijn eigen SIM (ook van AT&T) in gedaan en mijn iPhone 5 aan mijn vrouw gegeven. We gingen er allebei op vooruit, dus Iedereen blij. En aangezien mijn vrouw nu ook bij AT&T zit (voorheen bij T-Mobile), krijgen we nu ook voor haar de bedrijfskortingen die wij bij AT&T krijgen. (Mijn abonnement wordt door mijn werk betaald.)

De eerste indrukken zijn meer dan prima. De iPhone 6 ligt erg lekker in de hand (mijn hand in ieder geval; de 6 plus was veel te groot voor mij en ik heb behoorlijk grote handen). Supersnel. Prachtig scherm. Vederlicht. Fantastische camera! in alle opzichten veel beter dan de iPhone 5. Echt een prachtig apparaat! Dik tevreden dus.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

@flensje: je kon dus blijkbaar de Sprint iPhone 6 kopen zonder contract? Wat was de prijs dan van een Sprint zonder contract? Is dat gelijk een contractfree Tmobile? En was het bij de Apple Store of ergens anders?

Ik ga over 3 weken naar Las Vegas voor een paar dagen, dus wil ook graag een 6 op de kop tikken!

Thx
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Hoi allemaal

Vorige week waren de prijzen zo in San Francisco

16 gb $ 649 plus 7.25% tax
64 gb $ 749 ,, ,, ,,
128 gb $ 849 ,, ,, ,,

iPhone 6+
Model A1524.
Allemaal $ 100 duurder als de 6

http://www.usa-sales-use-tax-e-commerce ... _rates.asp (voor de tax na te kijken)

Tax in Nevada (las Vegas) is 6.85%

Groetjes Maicol
flensje
Amerikafan

Bericht door flensje »

De prijzen hierboven zijn inderdaad kloppend. Het hangt er dus alleen vanaf waar je bent hoeveel tax je moet betalen.
Afbeelding
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Hallo, ook hier een werkende sprint Iphone 6 zonder "plan" gekocht..Hij werkt alleen heb ik een Ziggo abonnement en weet dus niet of 4G het gaat doen..
Wel pech gehad bij de Douane helaas. Uit de lijn gepikt .....bij de controle werd me op de man af gevraagd "heb je nog electronica gekocht" en die heb ik dus met ja beantwoord. Zodra ik de doos had laten zien en de rekening (per mail gekregen) was het voor de beambte wel goed en heeft ze niet verder gevraagd en gekeken. Het had dus slechter kunnen aflopen gezien de resultaten van 3,5 week in de US :wink: ..
We hebben een aanzegging gekregen dat ik binnenkort een BTW aanslag kan verwachten. Dit met de huidige dollarkoers maakt dat dus dat er geen "winst" is gemaakt :cry:
Maar ja, hij is het waard wat mij betreft...en we kenden de regels en maxima dus; Gegokt en verloren
Veel "slechte" douane ervaringen heb ik op het forum niet gelezen maar weet dus, ze zijn er wel.
Grote Amerika fan
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Als het voor de beambte goed was en ze verder niets vroeg, waar komt dan de BTW aanslag vandaan ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
tomaat85
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door tomaat85 »

Marco, goeie vraag...als ik mijn bericht terug lees zie ik dat ik duidelijker had moeten zijn.
Ik bedoel dat ze wat gevonden had, een Iphone en daar waren ze m.i. naar op zoek, en dus haar doel bereikt had te weten een "vangst" . Die vangst voorzien hebben van de BTW aanslag en dat ze daarom niet verder zocht naar eventuele verdere overtredingen van de maximale invoer regel...
Ze heeft letterlijk meerdere zaken in handen gehad die al voldoende aanleiding waren geweest om te gaan rekenen :wink:
Maar dat dus niet gedaan heeft, gelukkig
Grote Amerika fan
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Hoi hoi

Iemand al wel 4G kunnen testen en zo ja met welk type dan.

Groet Maicol.
GuidoHS
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door GuidoHS »

Die iPhones van sprint hebben jullie zeker in de Apple store gekocht of niet? Ik lees nogal wisselende verhalen over de 'simlockvrijheid' daarvan namelijk. Tot nu toe denk ik dat diegene die met een abo van sprint zijn gekocht en weer op eBay worden door verkocht bijna niet te unlocken zijn door een Nederlander in Nederland maar als iemand hier al ervaring heeft met zo'n exemplaar zou ik er graag meer over horen! :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer