Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat neem jij mee vanuit Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
6foot6
Amerika-expert

Re: Wat neem jij mee vanuit Amerika?

Bericht door 6foot6 »

Ik zie ze meestal in fleamarkets

NEW YORK CITY -- Sat. & Sun.
Hells Kitchen Flea market
West 39 St between 9th and 10th Ave,
Vendors:50-70
Hours of operation: Sat & Sun 10-6 pm from April

NEW YORK CITY - - SAT & SUN
Flea Market. 370 Canal Street. New merchandise, imports, name brand clothing, stereo & electronic items, housewares, home furnishings, some used merchandise. (212) 282-9841.

NEW YORK CITY - - DAILY
Flea Market. 369 Canal Street. New merchandise of every description from housewares to hardware, brand-name fashions and accessories to electronics, plants, paintings, toys, jewelry. Also nearly new and collectible items. (212) 226-0680.

The Glass House Bazaar. 43 W. 13th Street. New and used merchandise with a bit of everything for the bargain conscious shopper, from dust mops to name brand jeans, video tapes to socket sets.

Eleventh Street Flea Market. First Ave between 11th and 12th streets. Outdoor market with approx 25 dealers. c/p Mary Help of Christians Church, (212) 254-0058. Seasonal market open April through October.

NEW YORK CITY - - FRIDAYS
Arts & Crafts Flea Market. 42nd Street at 5th Avenue. New merchandise, some used including: imports, gifts, home furnishings, electronics, collectibles. (212) 751-4932.

The Garage Flea Market. 112 W. 25th Street. Between Ave of the Americas and Seventh Ave. Hours 8am to 5pm. Free adm and parking is difficult. Indoor market with approx 100 dealers. Antiques, collectibles, crafts, new and used merchandise, vintage clothing. Space from $75. Snack bar, restrooms, h/a. c/p Michael Santulli, Box 7010. (212) 647-0707. Fax (212) 463-7099.

SoHo Antiques and Flea Market. 465 Broadway. Hours 9am-5pm. Free adm. Parking not possible. Outdoor market with approximately 75 dealers. Antiques, collectibles, memorabilia, glassware, silver and jewelry, crafts, lots of decorative art and folk art. Snack bar. Very trendy market. Space from $70. Several great restaurants in the neighborhood. c/p Ted Brachfeld, Box 337. Garden City, NY 11530. (212) 682-2000. Fax (516) 742-4424.

NEW YORK CITY - - SATURDAYS
Antique Flea & Farmers Market. Public School #183. 419 E. 66th Street. Parking is difficult. Approximately 150+ dealers. Antiques, collectibles, crafts, fine art. Snack bar, restrooms. Inside and outside space available. Space from $25. c/p PTA, 419 E. 66th St. 10021. (718) 482-7262

NEW YORK CITY - - SUNDAYS
P. S. #44 Market. Between W. 76th and W. 77th Street's on Columbus Avenue. Hours: 10am to 5pm. Average attendance 12,000. Free adm, difficult parking, indoor/outdoor market. Approximately 200 dealers. Antiques, collectibles, vintage clothing, glassware, jewelry, Art Deco, artwork, prints, crafts, new and used merchandise. Food available, restrooms. Space from $25. Must have city license. c/p Judith Gehrke, 162 W. 72nd St. 10023. (212) 239-3025.

The Grand Bazaar. 25th Street between Broadway and Avenue of the Americas. Outdoor market with approx 125 dealers. Great market to shop for interesting and unusual items also close to the large Annex market. c/p Andrew Lackowitz, (914) 273-1578.

NEW YORK CITY - - FRI, SAT & SUN
Elmhurst/Jackson Heights Flea Market. 81-16 - 45th Avenue. Indoor market with approximately 100 dealers. Space from $10. per day. Reservations Required. c/p H. Ingbar. 40-10 Junction Blvd. Corona, NY 11368. (212) 426-9500.

NEW YORK CITY - - THURSDAYS
Battery Park Flea Market. Battery park on State street, at the waterfront. Outdoor market with approx 25 dealers. Sponsored by the New York City Parks Dept and market focus on multicultural crafts. (212) 809-4900.

NEW YORK CITY - - DAILY
Spring Street Market. 43 Spring Street. Corner of Wooster & Spring Street's. Free adm. Outdoor market with approx 10-15 dealers. SoHo district. Lots of flea market and garage sale items here. c/p Irwin Yesselman, (718) 273-8702.

Tower Records Flea Market. 688 broadway. Next to Tower Records at 4th Street. Outdoor market with approx 50 dealers. c/p Irwin Yesselman, 9718) 273-8702 or (917) 860-1217.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Sjellie
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Sjellie »

@Color1 Bedankt, maar daar zijn we nog nooit geweest.
Dit word onze eerste keer over de plas heen. NE zou darom graag vna New York iets meenemen.

@PSVwally, Thanks. Die gaan we zeker even binnen.
En de Fleamarkets is misschien leuk in een loos uurtje. Hoewel ik niet echt denk dat we veel lozen uurtjes zullen hebben daar.
vraag123
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door vraag123 »

Waarschijnlijk is dit een beter topic om de volgende vraag te stellen, gezien al de spullen die jullie meenemen vanuit de VS:

- Is de Woodbury Common Outlet Center aan te raden (die dichtbij New York gelegen is)? Of zijn de prijzen op Amazon na een 20% kortingscode vergelijkbaar/beter? :D

Ik zoek vooral dan een zonnebril van een bepaald merk, overhemden, levi's broeken.
''I always heard there were three kinds of suns in Kansas, sunshine, sunflowers, and sons-of-bitches.''

- Clint Eastwood in ''The Outlaw Josey Wales (1976)'' (IMDb Link)
Aike
Amerika-newbie

Bericht door Aike »

vraag123 schreef:Waarschijnlijk is dit een beter topic om de volgende vraag te stellen, gezien al de spullen die jullie meenemen vanuit de VS:

- Is de Woodbury Common Outlet Center aan te raden (die dichtbij New York gelegen is)? Of zijn de prijzen op Amazon na een 20% kortingscode vergelijkbaar/beter? :D

Ik zoek vooral dan een zonnebril van een bepaald merk, overhemden, levi's broeken.
Of de prijzen goed zijn weet ik niet, maar wij hebben er veel gekocht!
manhattan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door manhattan »

dit jaar wil ik het volgende meenemen:

- monterey jack cheese, hmm zoo lekker maar hier gewoon niet te verkrijgen.
- pancake mix. Omdat ze hier nooit zo smaken als in Amerika
- make up kwasten van real techniques, veeeel goedkoper dan online in nederland
- victoria secret spullen
- make up merken die niet verkrijgbaar zijn in Nederland
- ik wil kijken of ik chipotle kan vinden wat ik kan meenemen (dus in blik)
- deodorant sticks van lady speed stick en secret, de beste deodorant ooit!!!

en er komt vast nog wel meer op het lijstje
BartF
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door BartF »

Begin november ben ik enkele dagen in Memphis en zou ik graag enkele nummerplaten kopen van de staten waar ik reeds ben geweest. Iemand een goed adresje?
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Vitamine D Solgar 5000 IU

Mag in Europa niet verkocht worden en helpt mij enorm goed.
Bijlagen
Schermafbeelding 2013-10-18 om 22.34.29.png
Schermafbeelding 2013-10-18 om 22.34.29.png (38.96 KiB) 3441 keer bekeken
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

nitwit schreef: Mag in Europa niet verkocht worden ...
Vitamine D of zo'n hoge dosage?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik neem een pot Excedrin Migraine mee terug. Wordt in Europa niet verkocht en helpt zelfs tegen migraines.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Hockey schreef:Ik neem een pot Excedrin Migraine mee terug. Wordt in Europa niet verkocht en helpt zelfs tegen migraines.
Het heet APC in Nederland, al is de verhouding tussen de drie werkzame stoffen (aspirine, paracetamol, cafeïne) niet helemaal identiek.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

nitwit schreef:Vitamine D Solgar 5000 IU

Mag in Europa niet verkocht worden en helpt mij enorm goed.
Moet je speciaal dat merk hebben? Het spul zelf is volgens mij gewoon verkrijgbaar in Nederland, maar dan wel van een ander merk.
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Loek schreef:
nitwit schreef: Mag in Europa niet verkocht worden ...
Vitamine D of zo'n hoge dosage?
Ik veronderstel in die dosis. Want het mag hier wel degelijk verkocht worden. Heb snel even gekeken en de dosis die wij hier dagelijks nemen is 800 IU. Pak minder dan 5000 dus. Ik ga er vanuit dat dit vanuit Europa bepaald wordt wat de max dosis mag zijn.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Mogelijk niet te koop bij drogisten, maar online wel te krijgen, zie bijvoorbeeld http://www.vitanatural.net/nl/vitamine- ... s-118.html of http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/v ... d-5000-iu/
jummel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door jummel »

- 2 of 1,5 liter listerine flessen :D Vaak wel ergens in de aanbieding te vinden voor 3 of 4 dollar.
In Nederland betaal je zomaar 5,50 euro voor 0,5 liter.

- Oakleys, altijd maar die verdomde Oakleys :mrgreen:
Rianrocks
Amerika-ontdekker

Bericht door Rianrocks »

Ik heb deze keer veel kleding van Pac Sun gekocht mee genomen. Vriendlief een paar All Stars en nieuwe hardloop schoenen. Scheelt toch echt enorm. Verder wat make-up spulletjes wat toch aan gevuld moest worden. En natuurlijk wat leuke hebbe dingetjes die ik her en der onderweg zag liggen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer