En inderdaad is het fijn als dit topic exclusief blijft voor mensen die vertellen over hun emigratie (of net-niet emigratie

Zag het ook al en ben het er mee eens.. Ook hoe je uiteindelijk niet in Amerika terecht bent gekomen, verdient misschien beter een eigen topic. Anders verzandt het snel in allerlei subdraadjes. En als een Mod gaat afsplitsen, zou dan misschien die blauwe tekst van mij in mijn openingsbericht gewoon zwart gemaakt kunnen worden? Was een tik van mij toen ik nog maar net lid hier waskastelke schreef:Misschien moet dit topic afgesplitst worden? Want aanvankelijk ging dit over mensen die ondertussen in de US wonen, maar de laatste paar reacties zijn van mensen die vertellen over hoe ze Amerika als reisland gevonden hebben.
Bestemming Las VegasAngelBiezeman schreef: In 2000 besloten de gok te wagen en te verhuizen.
Begrijp ik het goed dat jullie nu (tijdelijk) gescheiden leven?Rachel. schreef:...ik had een J1 visum, dus mocht maar een jaar blijven. Hij is toen voor een maand meegereisd naar Nederland en twee maanden later zijn we getrouwd in Vegas, fantastische week gehad. Besloten om geduld te oefenen, hier nog een carriereswitch te maken zodat ik in Amerika betere kansen heb en het C1 visum aan te vragen in plaats van K1, en hopelijk kan ik over ongeveer een jaar verhuizen. Lang hoor...