Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat voor souvenier heb jij van Amerika meegebracht?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Wat voor souvenier heb jij van Amerika meegebracht?

Bericht door Ineke »

Jammer Aida, je link doet het niet..ik ben benieuwd wat voor apparaat je bedoelt.

gr Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Suf hè. Toen ik de link neerzette deed-ie het wel. Heb even op Progressive (de leverancier) gegoogled en daar doet ook geen enkele link het. Denk dat de site van Progressive uit de lucht is ofzo.
dutchie_in_boston
Amerika-expert

Bericht door dutchie_in_boston »

aida, link werkt weer. Kijk, dat vind ik nu leuke souvenirs. Ik haal dan wel niets uit amerika omdat ik hier woon, maar wanneer ik ergens op vakantie ga, dan probeer ik ook dit soort dingetjes mee te nemen. Al die prullaria, mokken, shirtjes, magneten, posters, enz. hoeven voor mij echt niet. Maar een handig keukendingetje, of zakje speciale kruiden, lekkere koffie of thee, dat vind ik nu dus weer hartstikke leuk.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Wij hebben best veel gekocht......toen we thuis kwamen hebben we het uitgestald op bed.....
Dit zijn alle spulletjes, met uitzondering van een heleboel lingerie (zat al in de wasmachine) en een paar kleren.

Afbeelding
Vegasgirl
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Vegasgirl »

hahah phillybilly, ook last van verharende huisdieren :wink: :lol: wij hebben ook altijd een zooi bij ons van die lintrollers lol
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heb je die niet in Nederland? Grappig te zien, wat jullie mee terug namen, Jolanda! Wat is dat felblauwe, een lange hondenriem of zo?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Heel herkenbaar ook die kalenders. Wij nemen altijd wel een kalender mee thuis, burokalendertje voor op het werk etc. En regelmatig zit daar ook wel een wolvenkalender bij aangezien manlief zo heet van achteren.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Petra/VS schreef:Heb je die niet in Nederland? Grappig te zien, wat jullie mee terug namen, Jolanda! Wat is dat felblauwe, een lange hondenriem of zo?
Ik vermoed een of ander tuig voor het paard.
dutchamerican82
Amerika-ontdekker

Bericht door dutchamerican82 »

eeeuhmm een mok van Jeff Gordon (Nascar).
en een klein beeldje van de WTC torens als herinnering.
phillybilly
Amerika-expert

Vegasgirl schreef:hahah phillybilly, ook last van verharende huisdieren wij hebben ook altijd een zooi bij ons van die lintrollers lol
Ja, Kai heeft een hond en ik heb een pony :)

Petra/VS schreef:Heb je die niet in Nederland? Grappig te zien, wat jullie mee terug namen, Jolanda! Wat is dat felblauwe, een lange hondenriem of zo?
Jawel, die rollers zijn er wel in NL maar deze zijn van M3 en plakken echt supergoed. Die in NL (van H&M of een dierenwinkel) zijn duurder en plakken minder goed. Ik heb veel zwarte kleding en wil niet elke keer als ik de was ga strijken en er zitten wat haartjes of pluisjes op een hele roller moeten gebruiken :-)

Dat blauwe is een hoofdstelletje voor Philly, een halster en 2 lange lijnen (alles voor de pony dus)
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik neem nooit echt souveniers mee, meestal vooral kleding en DVD's, maar soms ontkom je er ook niet aan om iets mee te nemen.
Het leukste vind ik denk ik nog wel een minor league baseball die de tribune op werd geslagen :) Ook ben ik heel blij met mijn Michigan State Spartans pet :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

phillybilly schreef:

Jawel, die rollers zijn er wel in NL maar deze zijn van M3 en plakken echt supergoed. Die in NL (van H&M of een dierenwinkel) zijn duurder en plakken minder goed. Ik heb veel zwarte kleding en wil niet elke keer als ik de was ga strijken en er zitten wat haartjes of pluisjes op een hele roller moeten gebruiken :-)

Dat blauwe is een hoofdstelletje voor Philly, een halster en 2 lange lijnen (alles voor de pony dus)
Dat is een goeie tip die rollers van M3. Waar koop je die? Gewoon bij Wal-Mart ofzo? Kan ze wel goed gebruiken, ook veel zwarte kleding en 16 katten.....

Voor wat betreft het 'blauwe' had ik het dus goed :D
phillybilly
Amerika-expert

Aïda schreef:[Dat is een goeie tip die rollers van M3. Waar koop je die? Gewoon bij Wal-Mart ofzo? Kan ze wel goed gebruiken, ook veel zwarte kleding en 16 katten.....
16 katten. Sow!! Haha, leuk!
Ik heb de rollers gekocht bij Target, maar ze hebben ze ook Bij Wal*Mart, want daar heb ik ze de vorige keer meegenomen. Liggen vaak ook nog aan de kassa. Kosten iets van 3 dollar en gaan lang mee. Die van H&M zijn 1,50 euro en nog niet de helft zo dik en stevig. Ik ben blij met mijn amerikaanse rollertjes :D
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

O ja, Target; ook een hele leuke winkel! Ik zet ze op de boodschappenlijst voor september! Thanks!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer