Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
De leukste amerikaanse TV shows?
Sinds een jaar heb ik het downloaden van Amerikaanse tv shows ontdekt. Zo zijn we nu helemaal verslaafd aan Survivor (vergelijkbaar met expeditie robbinson, maar dan beter!). Het valt ons gewoon op dat de Amerikaanse serie's veel sneller en spannender zijn. Er zit veel meer vaart in dan de shows op de NL zenders!
Onze voorlopige favorieten:
- The Amazing Race
- Top Chef
- Survivor
- America's Next Topmodel
- Project Runway
- True Beauty
Ben benieuwd welke Amerikaanse series jullie graag kijken! En tips voor andere amerikaanse series zijn van harte welkom.
Onze voorlopige favorieten:
- The Amazing Race
- Top Chef
- Survivor
- America's Next Topmodel
- Project Runway
- True Beauty
Ben benieuwd welke Amerikaanse series jullie graag kijken! En tips voor andere amerikaanse series zijn van harte welkom.
Laatst gewijzigd door aspers op 26 jun 2010, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: De leukste amerikaanse TV shows?
Er loopt al een draadje over dit onderwerp in het Off Topic gedeelte, misschien kan een mod ze samenvoegen?
Done
Done
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Amerikaanse Tv-series
Ik heb al enkele dagen het 1e (en spijtig genoeg laatste) seizoen van FlashForward binnen. Heb al enkele afleveringen gezien, en het is by far het beste wat ik in de laatste jaren heb gezien. Zonde dat ze zo'n serie stop zetten 

"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
Oh lekker dan, is die serie ook al gestopt na 1 seizoen?! Tja, als het op veronica komt... dan zit er een luchtje aan. Paar jaar geleden ook een hele spannende serie op geweest, die na 1 seizoen stop was gezet. Beetje jammer...headhunterke schreef:Ik heb al enkele dagen het 1e (en spijtig genoeg laatste) seizoen van FlashForward binnen. Heb al enkele afleveringen gezien, en het is by far het beste wat ik in de laatste jaren heb gezien. Zonde dat ze zo'n serie stop zetten
Valt me op dat iedereen the Amazing Race bekijkt. Is ook erg leuk. We zijn nu bezig met seizoen 6. Best raar om te zien (hebben ook wat recentere seizoenen gezien). Zitten nog wat dingen in die ze nu heel anders aanpakken.
En het valt mij op dat niemand in de lijst Top Chef heeft staan!!! Dat is zooooo'n leuke serie! Als je van real-life series houdt (Amzing Race, survivor, hells kitchen), dan hoort die ook in je rijtje thuis.
En het valt mij op dat niemand in de lijst Top Chef heeft staan!!! Dat is zooooo'n leuke serie! Als je van real-life series houdt (Amzing Race, survivor, hells kitchen), dan hoort die ook in je rijtje thuis.
Wat mij opvalt is dat er heel veel TV gekeken wordt. Ik werk niet eens meer, maar heb bijna geen tijd (en ook meestal geen interesse) om te kijken. Het enige programma dat ik elke week kijk is Sunday Morning.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
headhunterke schreef:Ik heb al enkele dagen het 1e (en spijtig genoeg laatste) seizoen van FlashForward binnen. Heb al enkele afleveringen gezien, en het is by far het beste wat ik in de laatste jaren heb gezien. Zonde dat ze zo'n serie stop zetten
Volgens mij is die serie ook niet gestopt om de eerste paar afleveringen, maar meer de tweede helft van het seizoen. Wat ik er van begrepen heb werd het eigenlijk iedere aflevering slechter...
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Het is niet Veronica die het heeft stopgezet dat hebben ze in de VS gedaan. Alleen wel jammer dat ze zoiets kopen en dan blijkt het bij 1 seizoen te blijven. Soms erg frustrerend.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juist omgekeerd. De eerste helft was heel matig, waarna veel mensen zijn afgehaakt. Toen heeft ABC ook nog eens heel dom een hiatus van 3 maanden ingelast. De tweede helft was erg goed, maar er waren al teveel mensen afgehaakt, waardoor de boel gecancelled werd.OscarG schreef:
Volgens mij is die serie ook niet gestopt om de eerste paar afleveringen, maar meer de tweede helft van het seizoen. Wat ik er van begrepen heb werd het eigenlijk iedere aflevering slechter...
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja, ik vind ook dat het elke episode steeds interessanter wordt. Aflevering 3 (of 4, weet het niet juist meer) vind ik wel erg eentonig. Daarna gaat het verhaal echt pijlsnel omhoog.Clint schreef:Juist omgekeerd. De eerste helft was heel matig, waarna veel mensen zijn afgehaakt. Toen heeft ABC ook nog eens heel dom een hiatus van 3 maanden ingelast. De tweede helft was erg goed, maar er waren al teveel mensen afgehaakt, waardoor de boel gecancelled werd.OscarG schreef:
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Amerikakenner
Kijkt er ook nog iemand naar GLEE?
Geweldige serie. Komt in het najaar op RTL5. Fabienne had mij al een paar keer gezegd dat ik daar naar moest kijken. Laatst twitterde Paul de Leeuw er over en toen heb ik maar eens een aantal afleveringen gedownload. Ben al bij aflevering 15!!!
Geweldige serie. Komt in het najaar op RTL5. Fabienne had mij al een paar keer gezegd dat ik daar naar moest kijken. Laatst twitterde Paul de Leeuw er over en toen heb ik maar eens een aantal afleveringen gedownload. Ben al bij aflevering 15!!!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb het nog niet gezien, maar ik lees net dat RTL 5 heeft aangekondigd de serie te gaan uitzenden vanaf najaar 2010.
Dan ga ik de serie zeker volgen.
Marjon
Dan ga ik de serie zeker volgen.
Marjon
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Glee staat hier wel klaar maar ik ben er nog niet aan toegekomen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik vind Glee geweldig! Net toevallig de laaste aflevering van seizoen 1 gekeken, kan niet wachten op seizoen 2! 

Ik heb ze allemaal on-line gezien. Erg goed met mooie stemmen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik was na mijn vorige reactie in dit topic maar een begonnen met Glee en het kijkt inderdaad erg lekker weg :j
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik zal het toch ook maar eens gaan bekijken. Mijn dochter Joyce vind er niets aan.
Marjon
Marjon
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben de afgelopen weken verschillende pilots van series gedownload en gekeken, sommigen zijn blijvers, andere niet.
We hebben gekeken:
- Big Bang Theory: vonden we allebei niet leuk, we hebben het bij 1 aflevering gehouden.
- Mad Men: vonden we echt verschrikkelijk, we hebben de eerste aflevering niet afgekeken.
- the Gates: afschuwelijk, gaat het niet worden. Als ik had geweten dat het over vampieren ging........ niets voor mij
- Entourage: mmmmmwah, niet echt super. Denk niet dat we nog meer afleveringen kijken.
- Burn notice: leek wel aardig, gaan we nog een andere aflevering van kijken
- Pretty Little Liars: vond ik wel heel leuk, maar Peter niet. Ik ga wel verder kijken.
- One Tree Hill: hadden wij nog nooit gezien, maar vonden we allebei erg leuk. Het eerste seizoen hebben we gezien, we zijn nu met seizoen 2 bezig.
Nog te kijken (en oordelen):
- Psych
- Covert Afairs
En dan volgen we nog de series die nu lopen:
- White Collar
- Royal Pains
En hopelijk in het najaar weer nieuwe afleveringen van Brothers & Sisters en the Good Wife.
Wat ik ook heel graag zou willen kijken, maar waar Peter geen afleveringen van kan vinden op de nieuwsgroepen is the Amazing Race, seizoen 13. Of heb ik dan het verkeerde seizoen te pakken? Dat programma klinkt zo leuk, en ik zou het graag eens kijken. Wie weet waar ik dat kan vinden?
Ook hebben we nog het laatste seizoen in Amerika gevonden van So you think you can dance, maar helaas zonder ondertiteling, en dan is het voor mij toch echt heel lastig te volgen. De vorige seizoenen konden we wel altijd de ondertiteling terugvinden. Jammer! Gelukkig begint de nederlandse versie weer over 2 weken. Jippie!
We hebben gekeken:
- Big Bang Theory: vonden we allebei niet leuk, we hebben het bij 1 aflevering gehouden.
- Mad Men: vonden we echt verschrikkelijk, we hebben de eerste aflevering niet afgekeken.
- the Gates: afschuwelijk, gaat het niet worden. Als ik had geweten dat het over vampieren ging........ niets voor mij
- Entourage: mmmmmwah, niet echt super. Denk niet dat we nog meer afleveringen kijken.
- Burn notice: leek wel aardig, gaan we nog een andere aflevering van kijken
- Pretty Little Liars: vond ik wel heel leuk, maar Peter niet. Ik ga wel verder kijken.
- One Tree Hill: hadden wij nog nooit gezien, maar vonden we allebei erg leuk. Het eerste seizoen hebben we gezien, we zijn nu met seizoen 2 bezig.
Nog te kijken (en oordelen):
- Psych
- Covert Afairs
En dan volgen we nog de series die nu lopen:
- White Collar
- Royal Pains
En hopelijk in het najaar weer nieuwe afleveringen van Brothers & Sisters en the Good Wife.
Wat ik ook heel graag zou willen kijken, maar waar Peter geen afleveringen van kan vinden op de nieuwsgroepen is the Amazing Race, seizoen 13. Of heb ik dan het verkeerde seizoen te pakken? Dat programma klinkt zo leuk, en ik zou het graag eens kijken. Wie weet waar ik dat kan vinden?
Ook hebben we nog het laatste seizoen in Amerika gevonden van So you think you can dance, maar helaas zonder ondertiteling, en dan is het voor mij toch echt heel lastig te volgen. De vorige seizoenen konden we wel altijd de ondertiteling terugvinden. Jammer! Gelukkig begint de nederlandse versie weer over 2 weken. Jippie!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
En oh ja: Glee hebben we ook gekeken, maar heeft het bij ons niet gehaald. Vonden we allebei niets aan...
Winston Churchill
Winston Churchill
Jane Lynch is een erg grappige actrice, voor de rest stukjes gezien en leek me verdacht veel op een musical en ik haak dan gelijk af
Er komen een hoop nieuwe series aan waaronder Hawaii-five-o, de recorder kan weer overuren maken.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1278 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties