Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Land van gemak
Op de eerste pagina van dit topic had ik beloofd te vertellen van onze 'avonturen' tijdens het 's nachts naar de Wal-Mart gaan.
Het opstaan om 3 uur was even van 'oef' maar daarna was het súper. Het was behoorlijk rustig. Er was meer personeel dan klanten. Het personeel bestond eigenlijk alleen uit vakkenvullers en één cassière. Overal stonden dozen, vooral in het supermarktgedeelte.
Hieronder wat foto's:
Er stonden een stuk of 6 vrachtwagens van Wal-Mart op het terrein:

Zo was het parkeerterrein toen wij aankwamen:

Zo zag het eruit toen we binnen kwamen:

Lege gangpaden met dozen:

De kassa's toen we afgerekend hadden:

En het parkeerterrein toen we na anderhalf uur weer buiten stonden:

Daarna nog even naar het nieuws gekeken ('s morgens om vijf uur, ik wou dat dat hier zo was) en lekker terug naar bed........
Het opstaan om 3 uur was even van 'oef' maar daarna was het súper. Het was behoorlijk rustig. Er was meer personeel dan klanten. Het personeel bestond eigenlijk alleen uit vakkenvullers en één cassière. Overal stonden dozen, vooral in het supermarktgedeelte.
Hieronder wat foto's:
Er stonden een stuk of 6 vrachtwagens van Wal-Mart op het terrein:

Zo was het parkeerterrein toen wij aankwamen:

Zo zag het eruit toen we binnen kwamen:

Lege gangpaden met dozen:

De kassa's toen we afgerekend hadden:

En het parkeerterrein toen we na anderhalf uur weer buiten stonden:

Daarna nog even naar het nieuws gekeken ('s morgens om vijf uur, ik wou dat dat hier zo was) en lekker terug naar bed........
De ene camper is van een soort rondreizend rariteitencircus, die stond te koop en heeft ook al die drie weken daar gestaan. De andere camper werd, denk ik, niet bewoond want ik heb speciaal nog gekeken of de gordijntjes dicht waren (ja Rob, ik heb aan je gedacht midden in de nacht!). Er stonden bordjes bij alle ingangen van de parkeerplaats dat je 's nachts niet mocht verblijven daar etc. Is dat bij alle Wal-Marts standaard? Vanwege jouw verhaal vielen die bordjes me dit jaar op.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je gaat die bordjes steeds meer zien vaak is het een town of state regel maar de supermarkten (niet alleen Wal*mart) gaan het steeds meer verbieden, dat komt omdat de mensen steeds brutaler worden.Aïda schreef:De ene camper is van een soort rondreizend rariteitencircus, die stond te koop en heeft ook al die drie weken daar gestaan. De andere camper werd, denk ik, niet bewoond want ik heb speciaal nog gekeken of de gordijntjes dicht waren (ja Rob, ik heb aan je gedacht midden in de nacht!). Er stonden bordjes bij alle ingangen van de parkeerplaats dat je 's nachts niet mocht verblijven daar etc. Is dat bij alle Wal-Marts standaard? Vanwege jouw verhaal vielen die bordjes me dit jaar op.
* Er al vroeg in de middag staan.
* Voor de winkel gaan staan i.p.v. aan de zijkant.
* Troep achterlaten (zelfs hun vuilwatertank leeg laten lopen).
* Hun rige op de parking wassen.
* Onderhoud plegen zoals olie verversen.
* Geen toestemming vragen (kleine moeite), als je eerst je boodschappen in de winkel doet en dan (met de kar boodschappen bij je) toestemming vragen werkt meestal ook goed.
Helaas geld ook hier dat de goeie het met de slechte moeten bekopen, zo gaan er ook steeds meer State dumpsites langs de interstates dicht omdat de mensen er troep ingooien waardoor het septietank systeem waar veel van die dumpsites op werken stuk en kost het de State een vermogen om die tanks leeg te halen.
-
- Amerikakenner
Voor meer foto's van vrachtwagens houd ik me aanbevolen!
(moet je je voorstellen wat voor een baan die chauffeurs hebben... Midden in de nacht met 6en bij een Wal*Mart om te lossen...)

(moet je je voorstellen wat voor een baan die chauffeurs hebben... Midden in de nacht met 6en bij een Wal*Mart om te lossen...)
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
Speciaal voor Mack (ik weet dat 't offtopic is, maarja)

Heb er zelf een middag in mee mogen rijden. Hij had iets van 18 versnellingen. Hij is van een verre oom die vlakbij Edmonton, Canada woont.
Nog eentje, niet echt een vrachtwagen, maar toch een behoorlijke auto:

De truck van een achterneef van me. Ik heb met hem een roadtrip gemaakt in deze truck door Washington State, over de Cascade mountains heen, zo de woestijn in. En daar ook nog off-road rijden he
We hebben er ook vrijdagnacht door het centrum van Seattle mee gescheurd, met keiharde muziek uit de speakers, hij heeft een behoorlijke geluidsinstallatie in z'n truck zitten namelijk.
Ik kreeg laatst bericht van 'm dat hij deze auto heeft verkocht, voor een Duitse bak

Heb er zelf een middag in mee mogen rijden. Hij had iets van 18 versnellingen. Hij is van een verre oom die vlakbij Edmonton, Canada woont.
Nog eentje, niet echt een vrachtwagen, maar toch een behoorlijke auto:

De truck van een achterneef van me. Ik heb met hem een roadtrip gemaakt in deze truck door Washington State, over de Cascade mountains heen, zo de woestijn in. En daar ook nog off-road rijden he

We hebben er ook vrijdagnacht door het centrum van Seattle mee gescheurd, met keiharde muziek uit de speakers, hij heeft een behoorlijke geluidsinstallatie in z'n truck zitten namelijk.
Ik kreeg laatst bericht van 'm dat hij deze auto heeft verkocht, voor een Duitse bak

Graag gedaan! Dat is wel een goeie ja van die McD. Ik heb dat zelf ook vaker gezien maar deze had dat niet. Ik ben ook eens in een of andere uithoek geweest in Texas waar ze een (relatief) kleine Wal-Mart hadden. Daar hadden ze een eigen eettentje in zitten, was ook lollig.ronald87 schreef:Bedankt voor de foto's, Aida! Ze brengen herinneringen naar boven.
Ik heb zelfs een Mc Donald's in een WallMart gezien, geweldig toch! je kon er trouwens gratis water krijgen.
Coole truck. Voor een International hoef je je ook niet meer te schamen in Amerika (dat is wel eens anders geweest). Stoer dat je mee mocht rijden!ronald87 schreef:Speciaal voor Mack (ik weet dat 't offtopic is, maarja)
Mack
MW Drawings
MW Drawings
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikakenner
Ik heb dit hele onderwerp gemist maar ik ben een absolute voorstander van de 24/7 of iig van 6:00-24:00
Een vriendin van mij gat elke ochtend om 5:00 naar de gym. Ze begint om 6:15 te werken dus voor haar een ideale tijd en er is bijna nooit iemand dus alle apparaten voor haarzelf.
Iedereen die vaker naar amerika gaat weet hoe relaxed het is als je in de avond nog wat kan halen.
Of het hier gaat werken weet ik niet maar ik ben een voorstander
Een vriendin van mij gat elke ochtend om 5:00 naar de gym. Ze begint om 6:15 te werken dus voor haar een ideale tijd en er is bijna nooit iemand dus alle apparaten voor haarzelf.
Iedereen die vaker naar amerika gaat weet hoe relaxed het is als je in de avond nog wat kan halen.
Of het hier gaat werken weet ik niet maar ik ben een voorstander
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Er waren enkele AH's in NL die tot 22u open bleven, maar wegens te weinig animo is dat gestopt. Nu zijn de meesten maar tot 20.u open, wel jammer hoor.
Grappig dat nachtelijke Walmart shoppen
En ik las iets over een mcdonalds in de walmart? In Amsterdam zit er een mac in de Praxis, maar dat is maar een kleintje 
Oja, onze sportschool gaat overigens om 6 uur open, ga er vanuit dat het dan ook wel erg rustig zal zijn (nog niet uitgeprobeerd hoor *gaap*)
Grappig dat nachtelijke Walmart shoppen

Oja, onze sportschool gaat overigens om 6 uur open, ga er vanuit dat het dan ook wel erg rustig zal zijn (nog niet uitgeprobeerd hoor *gaap*)
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Onze sportschool gaat "pas" om 9.00 u open en is open tot 22.00Ilsepils schreef:Oja, onze sportschool gaat overigens om 6 uur open, ga er vanuit dat het dan ook wel erg rustig zal zijn (nog niet uitgeprobeerd hoor *gaap*)
Op zaterdag en zondag maar van 9.00-13.00 en dat is toch wel iets dat mij stoort....
Ik ben ook wel vóór een 24/7 - economie

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Deze is meen ik van 6 tot 23 open doordeweeks, in t weekend iets korter, van 9 tot 22. Aangezien ik momenteel geen baan heb, ga ik meestal in de loop van de ochtend en dan is t al best druk. En dan te bedenken dat dit een behoorlijk grote sportschool is.phillybilly schreef:Onze sportschool gaat "pas" om 9.00 u open en is open tot 22.00Ilsepils schreef:Oja, onze sportschool gaat overigens om 6 uur open, ga er vanuit dat het dan ook wel erg rustig zal zijn (nog niet uitgeprobeerd hoor *gaap*)
Op zaterdag en zondag maar van 9.00-13.00 en dat is toch wel iets dat mij stoort....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 2863 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa