Ja dat gebit, dat is wel erg jong, ik heb de aflevering waar ze uitleggen hoe dat komt niet gezien. Het is best een leuke meid om te zien als ze 'dressed English' is.
Honey boo boo geeft trouwens ook even een kijkje in weer een andere kant van de american dream, omg
Breaking Amish is inderdaad niet wat het is. Ik las dat alle castleden weliswaar Amish zijn, maar allang niet meer in die gemeenschap leven. Van die Rebecca zijn er foto's van een paar jaar geleden opgedoken, waarop ze in bikini is te zien. Ook is er een foto waarop zij, Abe en een baby staan: zij zouden al lang een setje zijn en een kind hebben (op die foto heeft ze trouwens nog d'r eigen gebit- dat er niet zo geweldig uitzag).
Gisteren de eerste aflevering van Last Resort gekeken wat heel sterk begon. Ik heb alleen een trauma van Lost en nu ben ik bang dat ik hier zeven seizoenen naar moet kijken om tot een onbevredigend einde te komen.
In Amerika ook 2 keer gezien, apart programma! Jammer dat het dan ook nog nep is..
Ik ben in Amerika begonnen met kijken naar Go On en The New Normal, leuke nieuwe series!
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
2025: Las Vegas - The Sphere The world is a book, and those who do not travel read only one page.
De Amerikaanse series zijn weer terug begonnen met hun nieuwe seizoenen! Ik volg weer veel te veel, met als hoogtepunten Dexter en Grey's Anatomy. Ik heb ook de eerste aflevering van 666 Park Avenue gekeken, ziet er ook veel belovend uit (moet je wel van dat genre houden). Ook aantal bekende acteurs, o.a. Locke uit Lost.
Heerlijk, dat nieuwe tv-seizoen. Alleen de zondagavond al: Boardwalk Empire, Dexter, Homeland, The Simpsons, Family Guy, American Dad.
Gaat wel veel tijd in zitten, maar ja.
Eve88 schreef:De Amerikaanse series zijn weer terug begonnen met hun nieuwe seizoenen! Ik volg weer veel te veel, met als hoogtepunten Dexter en Grey's Anatomy. Ik heb ook de eerste aflevering van 666 Park Avenue gekeken, ziet er ook veel belovend uit (moet je wel van dat genre houden). Ook aantal bekende acteurs, o.a. Locke uit Lost.
Ik vond de eerste aflevering van Grey's wel een beetje verwarrend hoor.
Zat er helemaal klaar voor. Naar het schijnt wordt het wat beter in de tweede aflevering morgen.
Nou ik had graag willen zien hoe ze bij het vliegtuig weg kwamen en niet een maand verder.
Dus meer chronologisch zeg maar. Weet nou nog niet wat er nou met Lexie gaande is/was..
Verder was het inderdaad triest. Vond Mc.Dreamy wel prettig in Grey's eigenlijk...
Fijn favoriete seizoen is weer begonnen, Fall TV! Ik vond de premieres van Last Resort en Revolution (inmiddels bij S01E03) erg sterk. 666 Park Ave was interessant, ik vraag me af of dit zo blijft. Van de returning shows waren Big Bang en How I met your Mother weer leuk, net als Bones, Survivor en The Amazing Race (dit jaar weer in NL!). Vanavond begint de nieuwe serie Arrow, waar ik erg naar uit kijk. The Mob Doctor vond ik ook interessant, al denk ik niet dat FOX er lang mee door gaat. De kijkcijfers zijn dramatisch, dus die serie is zeker een mogelijke eerste cancellation.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
Wij hebben weer een nieuwe serie toegevoegd aan ons lijstje met blijvertjes: Chicago Fire.
We hebben nu de eerste 4 afleveringen gezien en zitten er al helemaal in, mooie verhaallijnen en een leuke mix personages.
Verder zijn we onlangs ook aan seizoen 1 van Scandal begonnen, ik weet nog niet zeker wat ik daarvan vind. Aflevering 1 was wel aardig, aflevering 2 vonden we al beter. We kijken dus nog even verder voordat we een definitief oordeel vellen
Wij zijn nu bezig aan Seizoen 5 van Sons of Anarchy.
Seizoen loopt helaas alweer bijna ten einde.
Dat wordt wachten op Seizoen 6 en 7
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.