Ik heb nog steeds niet uitgevonden hoe ik foto's kan posten maar vind wel hier wel erg mooie plaatjes in het forum om naar de kijken.
Ik heb voor over 30 jaar in het vak gezeten als een photojournalist en voor menige publicaties gewerkt over de jaren en moet echt zeggen dat er groot talent is hier als het komt tot fotograferen echt GAAF !!!!
Wow, Petra...al zo'n kleurtjes bij jullie? Prachtige foto's, daar kan ik wel van genieten. Wij moeten nog een paar weekjes wachten voordat de kleuren echt op gang komen.
AnnInBC schreef:Wow, Petra...al zo'n kleurtjes bij jullie? Prachtige foto's, daar kan ik wel van genieten. Wij moeten nog een paar weekjes wachten voordat de kleuren echt op gang komen.
Alleen deze vroege maples en de dogwoods kleuren al, de rest van de natuur is nog vrijwel helemaal groen. Hoogtepunt hier zal waarschijnlijk over een week of drie zijn.
Het licht wat erop valt maakt foto's mooi.
New Zealand is bv het beste land om de kleur groen te zien.
Schilders gaan daar soms naar toe om die echte kleur groen te schilderen.
dirkwood schreef:Het licht wat erop valt maakt foto's mooi.
New Zealand is bv het beste land om de kleur groen te zien.
Schilders gaan daar soms naar toe om die echte kleur groen te schilderen.
Ik ben nog niet in NZ geweest maar wel in Schotland en Ierland en het viel mij daar ook op hoe intens de kleuren kunnen zijn, en ook vooral het groen, prachtig!
Beetje of topic maar voor mij is New zealand het mooiste land van de wereld waar ik ooit geweest en gewoond heb.
Dat is natuurlijk persoonlijk en niet voor iedereen zo.
Mijn zoon en klein kinderen wonen daar en ben echt sad dat nu na die aardbeving zij nu ook daar hun grootse enviromental ramp moeten verwerken.
Terug naar topic maar weer.
Moest het effe kwijt.
Een stuk of drie is mooi genoeg als het er meer zijn kan je beter een link plaatsen naar het album waar ze instaan, dit topic wordt erg langzaam als je grote hoeveelheden foto's plaatst en het topic heet niet voor niets "Jouw mooiste USA foto"
Wij ontmoetten op weg naar de Wave een echtpaar uit Pittsburg waar we een heel stuk mee opgelopen hebben. Hij was een enthousiast fotograaf en we kwamen hem en zijn statief dan ook regelmatig weer tegen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.