Ik kijk niet eens meer naar Nederlandse series en dat is al heel wat jaren zo! Ik vind Amerikaanse series gewoon zoveel beter of grappiger, ik volg alleen nog maar series uit Amerika ook online kan je gewoon vaak deze series volgen super handig!
A dream costs nothing unless you want it to come true
Hoi,
Ben nieuw op dit forum.
Ik volg heel veel amerikaanse series.
Menteel volg ik:
- under the dome, vanavond aflevering 5
- falling skies season 3
-zero hour, vanavond begin ik met de eerste 3 afleveringen.
-continuum season 2, morgen aflevering 12
Verder volg ik nog:
-americas got talent
-game of thrones
-the walking dead oktober season 4
-the killing season 2
-defiance
Heb bijna alles op hdd staan.
Heb vorige maand ook een abonement genomen op Netflix en NFL network
Nog een paar dagen en Hard Knocks begint terug ! Gaat over de voorbereiding op het nieuwe NFL seizoen waarbij ze 1 team volgen. Prachtig in beeld gebracht en het gaat niet zozeer over sport alleen. Mooi gedaan van HBO
Heeft er iemand The Newsroom gevolgd of aan het volgen? In België is het vanavond de derde aflevering en voorlopig vind ik het zeker geen slechte serie. Je moet er wel je aandacht bijhouden, want het kan soms snel gaan.
Leuk, in het volgende seizoen van "Game of Thrones" speelt naast Carice van Houten nog een Nederlander.
Michiel Huisman heeft een rol bemachtigd in de serie.
Ik heb onlangs Orange is the New Black verslonden. Van Jenji Kohan (maker van Weeds). Super!
Ik zit er nu aan te denken Game of Thrones te beginnen kijken. Ik kijk vele series zonder ondertitels, maar geloof iets gelezen te hebben dat deze serie nogal ingewikkeld is soms. Is het te doen? (mijn Engels is vrij goed hoor maar natuurlijk niet native)
Ik heb Game of Thrones ook in het Engels gekeken. Het was goed te doen, ik zet alleen in zulke gevallen vaak wel in koptelefoon op omdat je het dan net wat beter kunt verstaan dan zonder.
Newsroom vind ik ook geweldig, maar daar merk je wel dat je op de hoogte moet zijn van hoe de Amerikaanse samenleving in elkaar zit, anders volg je lang niet alles. Was destijds met The West Wing ook zo, overigens één van de beste TV series ooit gemaakt.
Falling Skies vind ik ook goed. Voor entertainment kijk ik ook graag naar 'Suits', niet te veel diepgang maar heerlijk om bij te ontspannen. Verder ben ik fan van The Good Wife, True Blood en toch ook nog wel van Grey's Anatomy.
DejaVu schreef:Zijn er nog Nederlandse series dan? Afgezien van die slechte remakes op RTL4...
Dr. Tinus op net5 of sbs.....tenenkrommend!
Ik zag overigens laatst ergens een stukje medisch centrum west. Je lacht je kapot zo slecht, maar 25 jaar geleden was dat toch iets waar we met het hele gezin naar keken.
SummerONeill schreef:Newsroom vind ik ook geweldig, maar daar merk je wel dat je op de hoogte moet zijn van hoe de Amerikaanse samenleving in elkaar zit, anders volg je lang niet alles. Was destijds met The West Wing ook zo, overigens één van de beste TV series ooit gemaakt.
+1
En allebei van Aaron Sorkin, briljante scriptschrijver!
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
SummerONeill schreef:Newsroom vind ik ook geweldig, maar daar merk je wel dat je op de hoogte moet zijn van hoe de Amerikaanse samenleving in elkaar zit, anders volg je lang niet alles. Was destijds met The West Wing ook zo, overigens één van de beste TV series ooit gemaakt.
+1
En allebei van Aaron Sorkin, briljante scriptschrijver!
Ik ben een enorm groot fan van The West Wing en heb de serie al meerdere keren gezien! Nu ben ik vorige week voor het eerst 3 dagen in Washington DC geweest en ik was verbaasd hoeveel ik eigenlijk al wist van de stad en hoe dingen (politiek gezien) werkte dankzij de West Wing. Tijdens de Hop On Hop Off tour (die erg aan te raden is overigens) werd er veel verteld over hoe dingen werken. Zoals het maken van een wet en hoe die bij de President komt om hem aan te nemen of zijn veto te gebruiken. Ik zag de aflevering van The west Wing weer voor me waarin dit voorkwam
Goede voorbereiding dus op een bezoek aan DC!
Life is what happens to you while you're busy making other plans... 2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september http://www.robbiegoesamerica.nl
@robbielb Ik heb zelf vlakbij DC gewoond en herkende later idd ook veel in The West Wing. Vind het echt een briljante serie, blijf ze ook telkens weer kijken deze dvd's!
@jrabakker: Aaron Sorkin is geweldig (neem nou A few good men: briljant!), al herhaalt hij zichzelf soms wel wat. Je ziet bv duidelijk overeenkomsten tussen The American President en The West Wing, nog afgezien van de vele acteurs die in beiden meespelen. Hij heeft na The West Wing ook nog een jaar een andere serie gedaan, maar die heb ik nooit gezien...jij wel? Ik bedoel dus die Studio 60.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.