Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

de was buiten hangen...hilariteit alom

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: de was buiten hangen...hilariteit alom

Bericht door nieuwenoord »

Precies, ik zou mijn vaatwasser ook voor geen goud willen missen!
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Het is maar net wat je gewend bent. Wij hebben jaren zonder vaatwasser gedaan (én zonder droger). Toen we dit huis kochten, zat de vaatwasser in de keuken, dus ga je 'm natuurlijk ook gebruiken. Als ik veel visite heb gehad, is het inderdaad wel handig. Maar verder mis ik 'm echt niet (anders kochten we wel een nieuwe! :wink: ).
Ik hou er ook van als alles netjes is, dus was ik twee keer per dag af. Ik "verzamel" mijn afwas in een teiltje, dat in het aanrechtkastje staat. Na het ontbijt en na het avondeten wassen we af. In de tussentijd is mijn keuken altijd netjes opgeruimd, net zoals bij een vaatwasser :lol:

Intussen ga ik wel erg off-topic he. Sorry!
Anita
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Maakt niet uit hoor. Maar met vijf personen én veel aanloop is een afwasteiltje hier wel heel klein om de vaat in te bewaren. Mijn vaatwasser draait vaak twee keer per dag. Moet er niet meer aan denken dat allemaal af te moeten wassen.
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

Als ik zoveel afwas zou hebben, zou ik ook een nieuwe vaatwasser aanschaffen!
Anita
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik zou ook mijn vaatwasser voor geen goud willen missen. En hij is nooit vies, na elke wasbeurt is hij toch weer helemaal schoon?
Hij draait bij mij minstens twee maal per dag. Ik heb een enorme hekel aan afwassen, maar afdrogen vind ik nog erger. Dat hoeft lekker niet met een afwasmachine. Bovendien staat er als je zelf af wast altijd wel vieze vaat op je aanrecht (met vier personen past dat echt niet in een teiltje) en daar heb ik zo'n hekel aan.
ik heb mijn vaatwasser een keer 6 weken moeten missen voor reparatie (natuurlijk net met de kerstdagen :evil: ) en ik was zó blij toen hij eindelijk weer terug was, ik moest echt even een traantje wegpinken :D :wink:

Marjon
Animar
Amerikakenner

Bericht door Animar »

vana schreef:En hij is nooit vies, na elke wasbeurt is hij toch weer helemaal schoon?
Daar heb je wel gelijk in hoor. Maar mijn eerste "ontmoeting" met een vaatwasser was in een appartement. Appartement was wel netjes, alleen die vaatwasser...! Wát een lucht kwam er uit dat apparaat! Echt heel erg goor. En daar kwamen we achter toen we het deurtje open deden toen 'ie klaar was met onze vaat. Lekker, zo'n warme, gore lucht in je neus! Die vaat hebben we vervolgens met de hand nagewassen en dat apparaat nooit meer gebruikt.
Ik denk dat dat apparaat gewoon nooit goed bijgehouden is. Wie weet wat er allemaal in gezeten heeft, of wat voor afwasspul erin gegooid is geweest.
Ik maakte onze vaatwasser thuis ook geregeld goed schoon (alhoewel die schoon was, maar je kunt maar een "tic" hebben :lol: ), maar in zo'n appartement wordt dat waarschijnlijk nooit gedaan.
Anita
Gerd
Amerikakenner

Bericht door Gerd »

Ik spoel mijne vaatwasser maandelijks met zo'n speciaal busje (ben de naam vergeten ) Geurtjes , kalk en vuil is zo weer weg en het ruikt dan nog erg lekker ook .Je mag nog zo proper zijn op je spullen , je krijgt altijd een geurtje in je leidingen als je dat niet doet hoor . :wink:
dora
Amerikakenner

Bericht door dora »

Ik maak mijn vaatwasser niet speciaal schoon, misschien hebben wij zachter water (met veel chloor erin).

Dora
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Ik hang de was ook niet buiten, alles droogt op zolder en een droger heb ik ook niet.
Het is meer een beetje gemakzucht om niet met m'n wasmand twee trappen af te lopen en het wasrekje, ik ben niet zo groot, dus dat is nogal slepen voor me.
De vaatwasser is helemaal een geweldige uitvinding! Alhoewel ik de koekenpannen wel gewoon afwas en hele grote dingen anders is de machine wel erg snel vol.
Ik vind wel dat je sneller schone vaat uit de kast pakt, omdat je kopje in de vaatwasser zit. En je aanrecht is altijd opgeruimd!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer