Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Dento »

Jasmino schreef:- Big Bang Theory: vonden we allebei niet leuk, we hebben het bij 1 aflevering gehouden
:shock: ... Echt waar?? Wow, je bent echt de eerste waar ik dat van hoor :lol: Het is dé serie die bij mij met stip bovenaan staat - ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint in september. We kopen nooit DVD's van series maar van Big Bang Theory hebben we alle seizoenen...
Jasmino schreef:- Burn notice: leek wel aardig, gaan we nog een andere aflevering van kijken
Is soms wel aardig, soms te dom voor woorden, maar al met al best goed te kijken.

Jasmino schreef:- Psych
Persoonlijk vind ik Psych een leuke serie maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen er niets aan vinden; het is toch een bepaald soort humor waar je van moet houden.
Jasmino schreef:- Royal Pains
In het begin vond ik niks aan Royal Pains, maar na het toch nog een paar keer een kans te hebben gegeven vind ik het nu een leuke serie.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
DB_Cowboy
Amerika-ontdekker

Bericht door DB_Cowboy »

Supernatural vindt ik veruit de beste serie momenteel,ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint !
Verder staan ook Dexter,Fringe,Castle en Bones in mijn lijstje.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Dento schreef:
Jasmino schreef:- Big Bang Theory: vonden we allebei niet leuk, we hebben het bij 1 aflevering gehouden
:shock: ... Echt waar?? Wow, je bent echt de eerste waar ik dat van hoor :lol: Het is dé serie die bij mij met stip bovenaan staat - ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint in september. We kopen nooit DVD's van series maar van Big Bang Theory hebben we alle seizoenen...
Ik moest ook even met mijn ogen knipperen ;)

Ik ben net begonnen aan Burn Notice. Goed te doen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Komt een nieuwe serie die zich in Texas afspeelt, errug leuk, vooral als je er woont

2e trailer

http://latimesblogs.latimes.com/showtra ... estar.html
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

We hebben weer een nieuwe favo tv-serie erbij.

American Pickers heet het en wordt uitgezonden door de History channel.
Twee mannen gaan schuren, verlaten bedrijfspanden, boerderijen af in een zoektocht naar oude spulletjes.
Van oude auto's tot van alles en nog wat. De persoonlijkheden die ze er treffen zijn vaak al bijzonder ;-)

http://www.history.com/shows/american-pickers
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Inderdaad een leuke serie, ik kijk het af en toe ook wel eens en zou datzelfde ook heel graag doen. Anna en ik hebben altijd al een antiek- en "antiek"winkel willen hebben, en dan zo rondtoeren om spullen te kopen en daarna weer te verkopen. Leuk!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ja leuk he? Hier heb je veel van die oude schuren waar nog ergens een oude pick up truck staat
en een oud reclame bord. Zij gaan daar dus gewoon op af.
Ik ben bang om van het erf af geschoten te worden ;-)
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Staceybeesie schreef:Ja leuk he? Hier heb je veel van die oude schuren waar nog ergens een oude pick up truck staat
en een oud reclame bord. Zij gaan daar dus gewoon op af.
Denk dat zij eerst verkenners sturen :mrgreen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

"Git off mah properdey!"

Afbeelding

:lol:

Onze website | Mijn blog
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door E-line »

Dento schreef:
Ik heb vorig jaar de pilot en 2e aflevering gezien in het vliegtuig naar de USA.. vond er niet veel aan.
Toch hebben m'n vriend het er een paar weken geleden weer op gewaagd en het werd echt steeds leuker, en nu vinden we
het echt geweldig!! Misschien is het waard een paar afleveringen meer kijken dan alleen de pilot??!

Verder verslaafd aan the office US, Modern family (gaan kijken door tips hier op het forum), Dexter, How I met your mother, House, Gossip Girl, 90210 & Glee.. kan niet wachten tot alles straks in september weer begint (in de VS). Kijk eigenlijk nooit meer naar de NL tv..
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Maar dat is vaak zo.. ik vind de meeste pilots matig, maar ik heb vaak wel door of een show potentie heeft. Even doorkijken en zo heb ik de meeste van mijn favoriete series gevonden.
Modern Family bv vond ik pas echt leuk worden na aflevering 5 of 6..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik vond Big Bang ook niet zo leuk in het begin maar keek braaf met mijn man mee. Nu ben ik degene die de grootste fan is.
Sommige series moet je even een kans geven.
Lanni
Amerikafan

Bericht door Lanni »

Big Bang nu ook te bewonderen elke dag op Veronica om 8 uur savonds, voor de nieut downloaders onder ons.
Serie had bij mij ook heel even tijd nodig, maar vind het echt geweldig.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Nu de oorspronkelijke Law & Order verdwenen is en er een zich in Los Angeles afspelende versie voor is teruggekomen, heb ik geen reden meer om tv te kijken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Tijdens onze vakantie de afgelopen weken zagen we op tv een nieuwe serie die in juli in Amerika van start is gegaan: Rizzoli & Isles.
De serie is gebaseerd op de serie boeken van Tess Gerritsen over de Chirurg, een seriemoordenaar.
We waren wat aan het zappen en kwamen toen een aflevering van deze serie tegen. Ik herkende de namen van de personages uit de boeken.
Wat ik ervan gezien heb lijkt het me een leuke serie.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Ik ben héél erg 'Will & Grace" verslaafd :)
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Bennogr schreef:Nu de oorspronkelijke Law & Order verdwenen is en er een zich in Los Angeles afspelende versie voor is teruggekomen, heb ik geen reden meer om tv te kijken.
Ik weet dat er ook een Britse versie Law & Order UK is gemaakt die zich in Londen afspeelde. Maar volgens mij zijn daar niet veel afleveringen van gemaakt. Mijn favoriete Amerikaanse politieserie is momenteel Cold Case. Prachtig zoals die afleveringen zijn gemaakt.

Een andere favoriete serie is Unsolved Mysteries dat op Zone Reality te zien is. Wordt gepresenteerd door Dennis Farina en gaat over soms bizarre zaken, maar is ook een soort opsporing verzocht waarin criminelen gezocht worden. Die serie loopt al heel lang in de VS. Begin jaren 90 is het even op RTL te zien geweest, toen gepresenteerd door Robert Stack.
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Ik volg eigenlijk nogal veel reeksen, alleen zelden op tv (België loopt al snel maanden, soms zelfs jaren achter) dus download ik ze zodra ze uitgezonden zijn:

USA:current & upcoming

- CSI
- CSI:NY
- CSI:Miami
- NCIS
- NCIS:LA
- Criminal Minds
- Criminal Minds:Suspect Behaviour (binnenkort te zien)
- Bones
- Rescue Me
- Rizzoli & Isles
- White Collar
- Covert Affairs
- Army Housewives
- The Closer
-

USA:Past

- Cold Case
- Without a trace
- Fastlane
- Prison Break
- Magnum PI
- The A-team
- Baywatch
- The Shield
- Crossing Jordan

Canada:Current&Past

- The Border
- Flashpoint
- Rookie Blue

Australia:Current

- Rescue Special Ops
- Rush
- City Homicide
- Sea Patrol

Others:Current&Past

- Flikken (B)
- Flikken:Maastricht (NL)
- Zone Stad (B)
- Code 37 (B)
- Vermist (B)
- Witse (B)
- Heterdaad (B)
- Windkracht 10 (B)
- Alfa Papa Tango (B)
- Ein fall fur zwei (D)
- Derrick (D)

Dat zal het zowat zijn... :mrgreen: Kortom: voornamelijk crime series ;)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Wie volgt de serie Glee?

Het komt hier morgen voor het eerst op tv. Ik heb al gelezen dat het heel goed moet zijn en dat ze veel prijzen hebben gewonnen (of veel nominaties hebben gekregen) maar als ik voorstukjes zie, komt het allemaal nogal kinderachtig over.

Is het iets of niet?
Bralo20
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

lelie schreef:Wie volgt de serie Glee?

Het komt hier morgen voor het eerst op tv. Ik heb al gelezen dat het heel goed moet zijn en dat ze veel prijzen hebben gewonnen (of veel nominaties hebben gekregen) maar als ik voorstukjes zie, komt het allemaal nogal kinderachtig over.

Is het iets of niet?
Ik heb season 1 volledig gezien, eigenlijk voornamelijk voor de muziek want de verhaallijnen trekken -uiteraard- op niets... Maar de muziek maakt dat het best wel leuk is ;)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer