Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikanen en medicijnen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gast

Re: Amerikanen en medicijnen

Bericht door Gast »

Ik ga ze zelf niet uitproberen :lol: Er zit ook een vreselijk lange lijst bij met bijwerkingen, maar de bestanddelen zijn exact hetzelfde als de pillen die ik van de dierenarts kreeg. We zullen zien of hij binnenkort lekker uit z'n bekkie ruikt :mrgreen:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Misschien heb je alleen de co-pay betaald. Ik ben gisteren bij de apotheek geweest om pillen te halen voor mijn gebroken enkel, die kosten ook alleen $5 co-pay. De doctor heeft me Ibuprofen pillen van 800mg voorgeschreven, drie pillen op een dag! Ik heb nog nooit zo'n grote pot pillen gezien; moet helpen tegen ontsteking en tegen de pijn. Ik neem normaal niet eens een aspirientje :shock:
Gast

Bericht door Gast »

Auw, dat moet zeer doen. Beterschap! Met die pillen zul je er wel niet veel van voelen.

Nee, was geen co-pay. We staan nog niet in hun systeem. Dit was de eerste keer dat ik daar was. Zij wilde ons wel in het systeem zetten, maar kon onze verzekering niet vinden (AON expat verzekering). Volgende keer maar even met de originele polis langs. Daarnaast zou het me verbazen als zij de medicijnen van mijn kat vergoeden.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ach het schijnt dat er wel meer figuren zijn die hun huisdier als "dependent" opgeven :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer